2 min. branja

Temu odpira evropska vrata: tržni velikan vabi prodajalce iz EU

Temu, trg, ki hitro raste, je dejal, da bodo evropska podjetja lahko uporabljala njegovo platformo. To se zgodi po tem, ko je podjetje v začetku tega leta dodalo lokalni model, ki se ujema s trenutnim modelom pošiljke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Temu odpira evropska vrata: tržni velikan vabi prodajalce iz EU
Vir: Depositphotos

S tem novim sistemom so prodajni partnerji zadolženi za pošiljanje lastnega blaga, kar tujim trgovcem daje priložnost, da izkoristijo priljubljenost Temuja v svojih državah.

Lastnik Temu, PDD Holdings, vidi ta tržni model kot način za pospešitev dostave strankam na Zahodu in dodajanje večjih stvari v svojo virtualno linijo izdelkov. Spletno mesto določa cene, ki jih potrošniki plačajo za blago, trgovci pa so odgovorni za lastne zaloge in izbiro izdelkov.

Kje se nahaja Temu – širitev v Evropi

Vodja poslovnega razvoja Zixia Yi pravi, da je trg “uradno odprt za registracijo za podjetja s subjekti EU, vključno s tistimi s sedežem v Nemčiji, Franciji, Italiji, Španiji, Združenem kraljestvu in na Nizozemskem.”

Temu trgovcem trenutno ne zaračunava nobenih osnovnih provizij ali prodajnih provizij. Dovolili so celo, da se seznami na spletnem mestu oglašujejo brezplačno. Še vedno ni jasno, kako dolgo bo trajal ta uvodni čas.

Hitra rast in pravila

Evropa je Temu dobila lansko pomlad in že je deležna veliko pozornosti. Na primer, tretjina Nemcev je nekaj kupila v aplikaciji v letu, odkar je bila odprta. Zaradi hitre rasti je Evropska komisija letos spomladi uvrstila Temu na seznam zelo velikih spletnih platform. To pomeni, da mora upoštevati stroga pravila v skladu z aktom o digitalnih storitvah.

Letos spomladi je bil novi tržni model platforme prvič predstavljen v ZDA, kjer je zdaj veliko prodaje Temu.

Težave v industriji

Skupine v Evropi so zaskrbljene zaradi hitre rasti Temu in drugih kitajskih lokacij. Junija je Ecommerce Europe in več njenih članov nacionalnega združenja napisalo odprto pismo, v katerem se zavzema za enake konkurenčne pogoje za vse akterje e-trgovine na evropskem trgu. Posebej so pozvali k boljšemu izvrševanju obstoječih predpisov.

Delite članek
Podobni članki
Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino
4 min. branja

Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino

S bližajočim se božičnim obdobjem in črnim petkom se podjetja za e-poslovanje pripravljajo na eno najbolj obremenjenih nakupovalnih sezon v letu. Meta in njene platforme, zlasti Facebook in Instagram, igrajo ključno vlogo v marketinških kampanjah skozi vse leto. Med največjimi nakupovalnimi prazniki jih tržniki razumljivo ne morejo izpustiti. Za pomoč podjetjem je Meta ustvarila obsežen […]

Preberite članek
Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji
2 min. branja

Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji

Nemška vlada odločno ukrepa z novim nemškim akcijskim načrtom za e-poslovanje, da bi izenačila konkurenčne pogoje na digitalnem trgu. Cilj te pobude, ki jo vodi podkancler Robert Habeck, je zagotoviti pošteno konkurenco med evropskimi spletnimi trgovci in azijskimi velikani, kot sta Shein in Temu. Nemški akcijski načrt za e-poslovanje se odziva na naraščajočo priljubljenost teh […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+