2 min. branja

Temu odpira evropska vrata: tržni velikan vabi prodajalce iz EU

Temu, trg, ki hitro raste, je dejal, da bodo evropska podjetja lahko uporabljala njegovo platformo. To se zgodi po tem, ko je podjetje v začetku tega leta dodalo lokalni model, ki se ujema s trenutnim modelom pošiljke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Temu odpira evropska vrata: tržni velikan vabi prodajalce iz EU
Vir: Depositphotos

S tem novim sistemom so prodajni partnerji zadolženi za pošiljanje lastnega blaga, kar tujim trgovcem daje priložnost, da izkoristijo priljubljenost Temuja v svojih državah.

Lastnik Temu, PDD Holdings, vidi ta tržni model kot način za pospešitev dostave strankam na Zahodu in dodajanje večjih stvari v svojo virtualno linijo izdelkov. Spletno mesto določa cene, ki jih potrošniki plačajo za blago, trgovci pa so odgovorni za lastne zaloge in izbiro izdelkov.

Kje se nahaja Temu – širitev v Evropi

Vodja poslovnega razvoja Zixia Yi pravi, da je trg “uradno odprt za registracijo za podjetja s subjekti EU, vključno s tistimi s sedežem v Nemčiji, Franciji, Italiji, Španiji, Združenem kraljestvu in na Nizozemskem.”

Temu trgovcem trenutno ne zaračunava nobenih osnovnih provizij ali prodajnih provizij. Dovolili so celo, da se seznami na spletnem mestu oglašujejo brezplačno. Še vedno ni jasno, kako dolgo bo trajal ta uvodni čas.

Hitra rast in pravila

Evropa je Temu dobila lansko pomlad in že je deležna veliko pozornosti. Na primer, tretjina Nemcev je nekaj kupila v aplikaciji v letu, odkar je bila odprta. Zaradi hitre rasti je Evropska komisija letos spomladi uvrstila Temu na seznam zelo velikih spletnih platform. To pomeni, da mora upoštevati stroga pravila v skladu z aktom o digitalnih storitvah.

Letos spomladi je bil novi tržni model platforme prvič predstavljen v ZDA, kjer je zdaj veliko prodaje Temu.

Težave v industriji

Skupine v Evropi so zaskrbljene zaradi hitre rasti Temu in drugih kitajskih lokacij. Junija je Ecommerce Europe in več njenih članov nacionalnega združenja napisalo odprto pismo, v katerem se zavzema za enake konkurenčne pogoje za vse akterje e-trgovine na evropskem trgu. Posebej so pozvali k boljšemu izvrševanju obstoječih predpisov.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+