S tem novim sistemom so prodajni partnerji zadolženi za pošiljanje lastnega blaga, kar tujim trgovcem daje priložnost, da izkoristijo priljubljenost Temuja v svojih državah.
Lastnik Temu, PDD Holdings, vidi ta tržni model kot način za pospešitev dostave strankam na Zahodu in dodajanje večjih stvari v svojo virtualno linijo izdelkov. Spletno mesto določa cene, ki jih potrošniki plačajo za blago, trgovci pa so odgovorni za lastne zaloge in izbiro izdelkov.
Kje se nahaja Temu – širitev v Evropi
Vodja poslovnega razvoja Zixia Yi pravi, da je trg “uradno odprt za registracijo za podjetja s subjekti EU, vključno s tistimi s sedežem v Nemčiji, Franciji, Italiji, Španiji, Združenem kraljestvu in na Nizozemskem.”
Temu trgovcem trenutno ne zaračunava nobenih osnovnih provizij ali prodajnih provizij. Dovolili so celo, da se seznami na spletnem mestu oglašujejo brezplačno. Še vedno ni jasno, kako dolgo bo trajal ta uvodni čas.
Hitra rast in pravila
Evropa je Temu dobila lansko pomlad in že je deležna veliko pozornosti. Na primer, tretjina Nemcev je nekaj kupila v aplikaciji v letu, odkar je bila odprta. Zaradi hitre rasti je Evropska komisija letos spomladi uvrstila Temu na seznam zelo velikih spletnih platform. To pomeni, da mora upoštevati stroga pravila v skladu z aktom o digitalnih storitvah.
Letos spomladi je bil novi tržni model platforme prvič predstavljen v ZDA, kjer je zdaj veliko prodaje Temu.
Težave v industriji
Skupine v Evropi so zaskrbljene zaradi hitre rasti Temu in drugih kitajskih lokacij. Junija je Ecommerce Europe in več njenih članov nacionalnega združenja napisalo odprto pismo, v katerem se zavzema za enake konkurenčne pogoje za vse akterje e-trgovine na evropskem trgu. Posebej so pozvali k boljšemu izvrševanju obstoječih predpisov.