4 min. branja

Strokovnjaki za e-poslovanje: krmarjenje po cvetoči nemški mobilni nakupovalni pokrajini

Z razvojem trženja e-trgovine nemški trg mobilnih aplikacij doživlja izjemno rast, ki podjetjem predstavlja vznemirljive priložnosti. Leta 2023 so Nemci porabili neverjetnih 64 milijard ur za mobilne aplikacije, kar poudarja vse večjo vlogo mobilnega trženja v vsakdanjem življenju potrošnikov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Strokovnjaki za e-poslovanje: krmarjenje po cvetoči nemški mobilni nakupovalni pokrajini
Vir: Depositphotos

Revolucija mobilnega nakupovanja

Nakupovalna kategorija se je pojavila kot ključni igralec v nemškem ekosistemu aplikacij. S predvidenimi prihodki v višini 1,05 milijarde dolarjev v letu 2024 nakupovalne aplikacije pridobivajo pomemben oprijem. Ta trend dokazuje tudi porast prenosov aplikacij:

  • 2022: 38,13 milijona prenosov
  • 2023: 44,74 milijona prenosov
  • 2024 (predvidoma): 50,25 milijona prenosov
  • 2025 (predvidoma): 54,84 milijona prenosov

Ta 32-odstotna rast v dveh letih poudarja pomen strategij mobilnega trženja za strokovnjake za e-poslovanje.

Najboljše aplikacije za nakupovanje: kaj spodbuja uspeh?

  1. Amazon Shopping: prevladuje na področju e-trgovine s svojo široko paleto izdelkov, konkurenčnimi cenami in prednostmi Prime.
  2. Kleinanzeigen: nemški digitalni bolšji trg, ki privlači lovce na kupčije in spodbuja občutek skupnosti.
  3. eBay: Ponudba mešanice novih in rabljenih predmetov prek dražb in seznamov fiksnih cen.

Ko se poglabljamo v nemško okolje mobilnega nakupovanja, je jasno, da se morajo marketinške strategije e-trgovine razvijati, da bodo ustrezale različnim potrebam tehnološko podkovanih potrošnikov. Ekosistem aplikacij v Nemčiji ponuja bogato tapiserijo možnosti, od katerih vsaka skrbi za določene tržne segmente in nakupovalno vedenje.

Source: Statista

Velikani e-trgovine: prevladujejo na digitalnem trgu

Amazon in AliExpress sta uspešno izkoristila mobilno trženje , da sta postala gospodinjska imena v Nemčiji. Njihov pristop “vse na enem mestu” odmeva pri uporabnikih, ki iščejo udobje in raznolikost. Za strokovnjake za e-poslovanje te platforme ponujajo dragocene lekcije o oblikovanju uporabniške izkušnje in vzdrževanju izdelkov.

Fashion Forward: mobilni marketing v stilu

Pomembnost modnih aplikacij, kot so Zalando, About You in SHEIN , poudarja pomen vizualne privlačnosti pri trženju e-trgovine. Te platforme so obvladale umetnost predstavitve izdelkov v privlačni, mobilno prijazni obliki. Uspeh podjetja Vinted poudarja tudi naraščajoči trend trajnostne mode, ki ponuja edinstven vidik za mobilne marketinške kampanje.

Nakupovanje, ki temelji na vrednotah: zvestoba v digitalni dobi

Aplikacije, kot sta Lidl Plus in Kaufland , prikazujejo moč integracije programov zvestobe v strategije mobilnega trženja. S ponudbo digitalnih kuponov in ekskluzivnih ponudb te aplikacije ohranjajo uporabnike vključene in spodbujajo ponovne obiske. Strokovnjaki za e-trgovino bi morali razmisliti, kako v svoje mobilne ponudbe vključiti podobne funkcije z dodano vrednostjo.

Primerjava cen in pametno nakupovanje

Priljubljenost aplikacij za primerjavo cen, kot je Idealo , odraža zdravo naravo nemških kupcev. Tržniki e-trgovine bi morali v svojih mobilnih strategijah dati prednost konkurenčnim cenam in preglednosti. Poleg tega uspeh aplikacij za seznam živil, kot sta Bring! in Listonic , platformam za e-trgovino ponuja priložnost, da v svoje aplikacije vključijo praktična, vsakodnevna orodja.

Nišni trgi: specializirano mobilno trženje

Nemška pokrajina aplikacij skrbi tudi za posebne interese, od elektronike (MediaMarkt) do zalog za hišne ljubljenčke (Maxizoo) in avtomobilskih delov (AUTODOC). Ta segmentacija ponuja dragocene lekcije za strokovnjake za e-trgovino, ki želijo ciljati na nišne trge z mobilnim trženjem.

Ključne ugotovitve za strokovnjake za e-poslovanje:

  1. Oblika, osredotočena na uporabnika: Pri razvoju aplikacije za mobilne naprave dajte prednost intuitivnim vmesnikom in brezhibni navigaciji.
  2. Integracija vrednosti: Razmislite o vključitvi programov zvestobe ali ekskluzivnih ponudb za povečanje angažiranosti uporabnikov.
  3. Vizualna privlačnost: Investirajte v visokokakovostne posnetke in opise izdelkov, optimizirane za mobilne naprave.
  4. Ciljanje na nišo: Raziščite priložnosti za zadovoljitev določenih tržnih segmentov s posebnimi funkcijami ali ponudbo izdelkov.
  5. Praktična orodja: razmislite o integraciji uporabnih orodij (kot so nakupovalni seznami), da povečate lepljivost aplikacij in zadrževanje uporabnikov.

Nemška mobilna nakupovalna pokrajina ponuja veliko priložnosti za strokovnjake za e-poslovanje. S preučevanjem uspešnih aplikacij in izvajanjem ciljno usmerjenih strategij mobilnega trženja lahko podjetja izkoristijo ta cvetoči trg. Ne pozabite, da v svetu e-trgovine vaša mobilna aplikacija ni le prodajni kanal – je močno orodje za izgradnjo trajnih odnosov s strankami in spodbujanje zvestobe blagovni znamki.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+