1 min. branja

Kaj so cilji SMART?

Cilji SMART so okvir za določanje učinkovitih ciljev. Kratica SMART pomeni:

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

 

Posebne: Cilji morajo biti jasni in natančni, ne nejasni. Merljivo: Morali bi biti sposobni količinsko opredeliti ali vsaj imeti način za merjenje napredka.

Izvedljivo: Cilji morajo biti realistični in dosegljivi glede na vaše vire in omejitve.

Ustrezne: Cilj mora biti usklajen s širšimi cilji in smiseln.

Časovno omejeno: Za doseganje cilja bi moral obstajati določen časovni okvir.

Ta okvir pomaga pri ustvarjanju dobro opredeljenih ciljev, za katere je bolj verjetno, da bodo doseženi. Na primer, namesto “Želim povečati prodajo”, bi bil cilj SMART “Povečajte mesečne prihodke od prodaje za 15% v naslednjem četrtletju z uvedbo dveh novih linij izdelkov in razširitvijo naše e-poštne marketinške kampanje.” Uporaba ciljev SMART lahko izboljša osredotočenost, poveča motivacijo in zagotovi jasno pot do uspeha v osebnem in poklicnem kontekstu. Pomagajo preoblikovati nejasne namere v konkretne akcijske načrte.

 

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU