1 min. branja

Kaj so cilji SMART?

Cilji SMART so okvir za določanje učinkovitih ciljev. Kratica SMART pomeni:

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

 

Posebne: Cilji morajo biti jasni in natančni, ne nejasni. Merljivo: Morali bi biti sposobni količinsko opredeliti ali vsaj imeti način za merjenje napredka.

Izvedljivo: Cilji morajo biti realistični in dosegljivi glede na vaše vire in omejitve.

Ustrezne: Cilj mora biti usklajen s širšimi cilji in smiseln.

Časovno omejeno: Za doseganje cilja bi moral obstajati določen časovni okvir.

Ta okvir pomaga pri ustvarjanju dobro opredeljenih ciljev, za katere je bolj verjetno, da bodo doseženi. Na primer, namesto “Želim povečati prodajo”, bi bil cilj SMART “Povečajte mesečne prihodke od prodaje za 15% v naslednjem četrtletju z uvedbo dveh novih linij izdelkov in razširitvijo naše e-poštne marketinške kampanje.” Uporaba ciljev SMART lahko izboljša osredotočenost, poveča motivacijo in zagotovi jasno pot do uspeha v osebnem in poklicnem kontekstu. Pomagajo preoblikovati nejasne namere v konkretne akcijske načrte.

 

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+