1 min. branja

Kaj so cilji SMART?

Cilji SMART so okvir za določanje učinkovitih ciljev. Kratica SMART pomeni:

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

 

Posebne: Cilji morajo biti jasni in natančni, ne nejasni. Merljivo: Morali bi biti sposobni količinsko opredeliti ali vsaj imeti način za merjenje napredka.

Izvedljivo: Cilji morajo biti realistični in dosegljivi glede na vaše vire in omejitve.

Ustrezne: Cilj mora biti usklajen s širšimi cilji in smiseln.

Časovno omejeno: Za doseganje cilja bi moral obstajati določen časovni okvir.

Ta okvir pomaga pri ustvarjanju dobro opredeljenih ciljev, za katere je bolj verjetno, da bodo doseženi. Na primer, namesto “Želim povečati prodajo”, bi bil cilj SMART “Povečajte mesečne prihodke od prodaje za 15% v naslednjem četrtletju z uvedbo dveh novih linij izdelkov in razširitvijo naše e-poštne marketinške kampanje.” Uporaba ciljev SMART lahko izboljša osredotočenost, poveča motivacijo in zagotovi jasno pot do uspeha v osebnem in poklicnem kontekstu. Pomagajo preoblikovati nejasne namere v konkretne akcijske načrte.

 

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+