Google Discover je mobilna funkcija, ki uporabnikom ponuja kuriran vir člankov, novic in druge vsebine na podlagi njihovih zanimanj in zgodovine iskanja. Prikazan je na domači strani aplikacije Google v mobilnih napravah in na domači strani Google.com v napravah Android. Odkrivanje uporablja algoritme strojnega učenja, da uporabnikom prikaže vsebino, ki bi jih morda zanimala, preden jo poiščejo, vključno s temami, kot so šport, novice, razvedrilo in drugo. Vsebina se samodejno posodablja in je namenjena zagotavljanju svežih, ustreznih informacij, prilagojenih željam in vedenju vsakega uporabnika na spletu.
Spreminja se nakupno vedenje italijanskih potrošnikov: 57 % jih zdaj nakupuje predvsem prek spleta
Nedavne raziskave kažejo, da se je nakupno vedenje italijanskih potrošnikov precej spremenilo in da so spletni trgi zdaj precej priljubljeni. Študija, ki jo je izvedel Istituto Piepoli v sodelovanju s podjetjem Temu, razkriva zanimive vidike razvijajočega se maloprodajnega okolja.