1 min. branja

Kaj je CPG?

Izraz CPG pomeni potrošniško pakirano blago. Nanaša se na potrošniško pakirano blago – to je izdelke, ki se hitro porabijo in zahtevajo redno nakupovanje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Izraz CPG pomeni potrošniško pakirano blago. Nanaša se na potrošniško pakirano blago – to je izdelke, ki se hitro porabijo in zahtevajo redno nakupovanje. To so običajni potrošniški izdelki, ki so pakirani in se običajno prodajajo v maloprodajnih prodajalnah, supermarketih ali spletnih trgovinah.

Tipični primeri izdelkov CPG so živila (npr. žita, pijače, mlečni izdelki), kozmetika in osebna nega (npr. mila, šamponi, dezodoranti), gospodinjski predmeti (npr. čistilna sredstva, izdelki iz papirja), zdravila brez recepta (npr. vitamini, zdravila proti bolečinam) …

Glavna značilnost CPG je, da so izdelki, ki jih morajo kupci redno kupovati. Za razliko od daljših izdelkov, kot so elektronika ali pohištvo, imajo izdelki CPG krajšo življenjsko dobo in so relativno poceni.

Izraz se pogosto zamenjuje s FMCG. CPG je širši pojem in zajema vse potrošniško pakirano blago, ne glede na to, ali gre za hitro potrošniško blago (FMCG) ali počasnejše potrošniško blago – kot so kozmetika ali daljši gospodinjski predmeti. Glavna razlika je v tem, da se FMCG osredotoča na hitro premikajoče se izdelke, medtem ko CPG vključuje počasnejše prodajane izdelke.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU