Izraz CPG pomeni potrošniško pakirano blago. Nanaša se na potrošniško pakirano blago – to je izdelke, ki se hitro porabijo in zahtevajo redno nakupovanje. To so običajni potrošniški izdelki, ki so pakirani in se običajno prodajajo v maloprodajnih prodajalnah, supermarketih ali spletnih trgovinah.
Tipični primeri izdelkov CPG so živila (npr. žita, pijače, mlečni izdelki), kozmetika in osebna nega (npr. mila, šamponi, dezodoranti), gospodinjski predmeti (npr. čistilna sredstva, izdelki iz papirja), zdravila brez recepta (npr. vitamini, zdravila proti bolečinam) …
Glavna značilnost CPG je, da so izdelki, ki jih morajo kupci redno kupovati. Za razliko od daljših izdelkov, kot so elektronika ali pohištvo, imajo izdelki CPG krajšo življenjsko dobo in so relativno poceni.
Izraz se pogosto zamenjuje s FMCG. CPG je širši pojem in zajema vse potrošniško pakirano blago, ne glede na to, ali gre za hitro potrošniško blago (FMCG) ali počasnejše potrošniško blago – kot so kozmetika ali daljši gospodinjski predmeti. Glavna razlika je v tem, da se FMCG osredotoča na hitro premikajoče se izdelke, medtem ko CPG vključuje počasnejše prodajane izdelke.