1 min. branja

Kaj je CPG?

Izraz CPG pomeni potrošniško pakirano blago. Nanaša se na potrošniško pakirano blago – to je izdelke, ki se hitro porabijo in zahtevajo redno nakupovanje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Izraz CPG pomeni potrošniško pakirano blago. Nanaša se na potrošniško pakirano blago – to je izdelke, ki se hitro porabijo in zahtevajo redno nakupovanje. To so običajni potrošniški izdelki, ki so pakirani in se običajno prodajajo v maloprodajnih prodajalnah, supermarketih ali spletnih trgovinah.

Tipični primeri izdelkov CPG so živila (npr. žita, pijače, mlečni izdelki), kozmetika in osebna nega (npr. mila, šamponi, dezodoranti), gospodinjski predmeti (npr. čistilna sredstva, izdelki iz papirja), zdravila brez recepta (npr. vitamini, zdravila proti bolečinam) …

Glavna značilnost CPG je, da so izdelki, ki jih morajo kupci redno kupovati. Za razliko od daljših izdelkov, kot so elektronika ali pohištvo, imajo izdelki CPG krajšo življenjsko dobo in so relativno poceni.

Izraz se pogosto zamenjuje s FMCG. CPG je širši pojem in zajema vse potrošniško pakirano blago, ne glede na to, ali gre za hitro potrošniško blago (FMCG) ali počasnejše potrošniško blago – kot so kozmetika ali daljši gospodinjski predmeti. Glavna razlika je v tem, da se FMCG osredotoča na hitro premikajoče se izdelke, medtem ko CPG vključuje počasnejše prodajane izdelke.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+