1 min. branja

Črni klobuk SEO

Predstavljajte si, da se poskušate prikriti na vrh lestvice iskalnikov, ne da bi si ga dejansko zaslužili. To je tisto, za kar gre pri črnem klobuku SEO – z uporabo podhranjenih taktik za manipulacijo vaše poti do vrha.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Predstavljajte si, da se poskušate prikriti na vrh lestvice iskalnikov, ne da bi si ga dejansko zaslužili. To je tisto, za kar gre pri črnem klobuku SEO – z uporabo podhranjenih taktik za manipulacijo vaše poti do vrha. Ampak tukaj je stvar: iskalniki so na njej in ne bodo se obotavljali, da vas prepovejo, če vas ujamejo s temi senčnimi tehnikami. Black hat SEO vključuje stvari, kot so skrivanje vsebine pred uporabniki, medtem ko jo prikazujejo iskalnikom (imenovano skrivanje), ustvarjanje podvojenih strani ali celo sabotiranje spletnih mest vaših konkurentov (znano kot negativni SEO). Izraz “črni klobuk” dejansko prihaja iz starih vesternov, kjer so slabi fantje nosili črne klobuke, dobri pa bele klobuke. V digitalnem svetu je črni klobuk SEO enakovreden nošenju črnega klobuka – to je nasprotno od etičnih in poštenih marketinških praks.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+