Predstavljajte si, da se poskušate prikriti na vrh lestvice iskalnikov, ne da bi si ga dejansko zaslužili. To je tisto, za kar gre pri črnem klobuku SEO – z uporabo podhranjenih taktik za manipulacijo vaše poti do vrha. Ampak tukaj je stvar: iskalniki so na njej in ne bodo se obotavljali, da vas prepovejo, če vas ujamejo s temi senčnimi tehnikami. Black hat SEO vključuje stvari, kot so skrivanje vsebine pred uporabniki, medtem ko jo prikazujejo iskalnikom (imenovano skrivanje), ustvarjanje podvojenih strani ali celo sabotiranje spletnih mest vaših konkurentov (znano kot negativni SEO). Izraz “črni klobuk” dejansko prihaja iz starih vesternov, kjer so slabi fantje nosili črne klobuke, dobri pa bele klobuke. V digitalnem svetu je črni klobuk SEO enakovreden nošenju črnega klobuka – to je nasprotno od etičnih in poštenih marketinških praks.
Spreminja se nakupno vedenje italijanskih potrošnikov: 57 % jih zdaj nakupuje predvsem prek spleta
Nedavne raziskave kažejo, da se je nakupno vedenje italijanskih potrošnikov precej spremenilo in da so spletni trgi zdaj precej priljubljeni. Študija, ki jo je izvedel Istituto Piepoli v sodelovanju s podjetjem Temu, razkriva zanimive vidike razvijajočega se maloprodajnega okolja.