1 min. branja

Črni klobuk SEO

Predstavljajte si, da se poskušate prikriti na vrh lestvice iskalnikov, ne da bi si ga dejansko zaslužili. To je tisto, za kar gre pri črnem klobuku SEO – z uporabo podhranjenih taktik za manipulacijo vaše poti do vrha.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Predstavljajte si, da se poskušate prikriti na vrh lestvice iskalnikov, ne da bi si ga dejansko zaslužili. To je tisto, za kar gre pri črnem klobuku SEO – z uporabo podhranjenih taktik za manipulacijo vaše poti do vrha. Ampak tukaj je stvar: iskalniki so na njej in ne bodo se obotavljali, da vas prepovejo, če vas ujamejo s temi senčnimi tehnikami. Black hat SEO vključuje stvari, kot so skrivanje vsebine pred uporabniki, medtem ko jo prikazujejo iskalnikom (imenovano skrivanje), ustvarjanje podvojenih strani ali celo sabotiranje spletnih mest vaših konkurentov (znano kot negativni SEO). Izraz “črni klobuk” dejansko prihaja iz starih vesternov, kjer so slabi fantje nosili črne klobuke, dobri pa bele klobuke. V digitalnem svetu je črni klobuk SEO enakovreden nošenju črnega klobuka – to je nasprotno od etičnih in poštenih marketinških praks.

Delite članek
Podobni članki
Kakovost proti količini: Dilema o vzpostavljanju povezav, ki razdvaja strokovnjake SEO
11 min. branja

Kakovost proti količini: Dilema o vzpostavljanju povezav, ki razdvaja strokovnjake SEO

Medtem ko Google še vedno nagrajuje kakovostne povratne povezave, dajejo iskalniki z umetno inteligenco, kot je Bing, prednost količini, zato je večina agencij prisiljena izbirati med dvema popolnoma različnima strategijama. Zaradi pol milijarde tedenskih uporabnikov iskalnikov z umetno inteligenco je razprava o kakovosti in količini pri vzpostavljanju povezav pravkar postala odločilna za vaš uspeh SEO.

Katarína Rusňáková SEO Katarína Rusňáková SEO
CEO, ONLINE TORO
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+