1 min. branja

Črni klobuk SEO

Predstavljajte si, da se poskušate prikriti na vrh lestvice iskalnikov, ne da bi si ga dejansko zaslužili. To je tisto, za kar gre pri črnem klobuku SEO – z uporabo podhranjenih taktik za manipulacijo vaše poti do vrha.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Predstavljajte si, da se poskušate prikriti na vrh lestvice iskalnikov, ne da bi si ga dejansko zaslužili. To je tisto, za kar gre pri črnem klobuku SEO – z uporabo podhranjenih taktik za manipulacijo vaše poti do vrha. Ampak tukaj je stvar: iskalniki so na njej in ne bodo se obotavljali, da vas prepovejo, če vas ujamejo s temi senčnimi tehnikami. Black hat SEO vključuje stvari, kot so skrivanje vsebine pred uporabniki, medtem ko jo prikazujejo iskalnikom (imenovano skrivanje), ustvarjanje podvojenih strani ali celo sabotiranje spletnih mest vaših konkurentov (znano kot negativni SEO). Izraz “črni klobuk” dejansko prihaja iz starih vesternov, kjer so slabi fantje nosili črne klobuke, dobri pa bele klobuke. V digitalnem svetu je črni klobuk SEO enakovreden nošenju črnega klobuka – to je nasprotno od etičnih in poštenih marketinških praks.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU