Predstavljajte si, da se poskušate prikriti na vrh lestvice iskalnikov, ne da bi si ga dejansko zaslužili. To je tisto, za kar gre pri črnem klobuku SEO – z uporabo podhranjenih taktik za manipulacijo vaše poti do vrha. Ampak tukaj je stvar: iskalniki so na njej in ne bodo se obotavljali, da vas prepovejo, če vas ujamejo s temi senčnimi tehnikami. Black hat SEO vključuje stvari, kot so skrivanje vsebine pred uporabniki, medtem ko jo prikazujejo iskalnikom (imenovano skrivanje), ustvarjanje podvojenih strani ali celo sabotiranje spletnih mest vaših konkurentov (znano kot negativni SEO). Izraz “črni klobuk” dejansko prihaja iz starih vesternov, kjer so slabi fantje nosili črne klobuke, dobri pa bele klobuke. V digitalnem svetu je črni klobuk SEO enakovreden nošenju črnega klobuka – to je nasprotno od etičnih in poštenih marketinških praks.
Kako je litovsko zagonsko podjetje doseglo 12,5 milijarde dolarjev, ne da bi vstopilo na borzo
Vsi poznajo podjetje Vinted za nakup in prodajo oblačil, vendar se le redki zavedajo, kako je to litovsko zagonsko podjetje postalo velikan v vrednosti 12,5 milijarde dolarjev. Čeprav so ostali zasebni, so ustvarili eno največjih zgodb o uspehu e-trgovine v Evropi, njihova pot rasti pa vas bo morda presenetila.