Inovacije oglaševanja Meta za e-poslovanje
Meta širi svoj oglaševalski paket z bolj raznolikimi kreativnimi možnostmi, kar blagovnim znamkam omogoča večjo prilagodljivost pri doseganju in pritegljanju potencialnih strank. Z oglaševalskimi inovacijami Meta , kot so oglaševalske akcije Advantage+, ki jih poganja umetna inteligenca, lahko blagovne znamke učinkoviteje preizkušajo različne oblike oglasov in zagotavljajo prilagojena sporočila, ki bodo odmevala z različnimi segmenti strank.
“Z več možnostmi oblik oglasov v oglaševalskih akcijah lahko oglaševalci enostavno izvajajo strategijo za diverzifikacijo oglasov ter doseganje večje učinkovitosti oglaševalske akcije in večjega dosega,” pravi Meta.
Tržniki bodo cenili možnost hitre optimizacije oglaševalskih akcij z bolj prilagojeno in privlačno vsebino. Poudarek na diverzifikaciji je še posebej uporaben pri ciljnih oglaševalskih akcijah, saj zagotavljajo, da oglasi dosežejo potencialne stranke ob pravem času in s pravim sporočilom.
Meta oglaševanje: poudarjene kode za popust za boljšo angažiranost
Ko se odločite za promocije s popustom, boste z veseljem dali več prostora. Kode za popust v oglasih lahko označite, kar strankam olajša uveljavljanje popustov in jih spodbudi k nakupovanju.
Meta preizkuša tudi ponudbe za prvi nakup in prilagojene popuste. To je idealna funkcija za blagovne znamke e-trgovine, ki poskušajo med prazniki pritegniti nove stranke.
Te funkcije so integrirane v Instagram Reels. Podjetja lahko uporabijo enega najhitreje rastočih formatov družbenih medijev za promocijo časovno omejenih ponudb in spremenijo priložnostne sledilce v kupce.
Oglasi z opomniki: povečajte dejavnost in čas prodaje
Funkcija opomnikov je bila uporabljena predvsem za opozarjanje strank na prihajajoče dogodke, začetke prodaje ali popuste. Ko je format razširjen, lahko uporabnike usmerite neposredno v mobilne aplikacije, kjer lahko takoj opravijo nakupe. Podjetja lahko uporabnike tudi pogosteje opozarjajo na ponudbe in čas popustov, s čimer povečajo nujnost in prepoznavnost promocij.
Možnost pošiljanja opomnikov o začetku in koncu prodaje je precej pomembna značilnost v e-trgovini. Spletne trgovine lahko ustvarijo ciljno usmerjene spodbude, ki povečajo verjetnost impulzivnih nakupov.
Povezave do spletnih mest: poenostavljena navigacija za velike kataloge izdelkov
Nato Meta uvaja povezave do spletnih mest za oglase v Facebook virih. Oglaševalcem omogoča, da enemu oglasu dodajo več ciljnih strani, kar uporabnikom omogoča, da neposredno odprejo vsebino ali kategorijo izdelkov, ki jih najbolj zanima. Na primer, kozmetična blagovna znamka, ki ponuja široko paleto izdelkov, lahko stranke z enim samim klikom usmeri na ustrezno ciljno stran.
Dosezite stranke v trgovinah in na spletu
Čeprav je spletno nakupovanje zelo priljubljeno, Meta ni pozabila na fizično poslovanje. Preizkuša nove večkanalne funkcije, ki podjetjem pomagajo doseči stranke tako na spletu kot v trgovinah. Oglaševalci bodo kmalu lahko ciljali na posameznike, ki bodo verjetno nakupovali v fizičnih trgovinah in izpostavili bližnje trgovine.
V tem primeru je to resnično pomembna izboljšava, ki bo omogočila brezhibno integracijo spletnih in offline strategij. Lokalnim podjetjem odpira tudi priložnosti, da privabijo kupce neposredno v trgovine v vrhuncu prodajne sezone.
Oglasi, ki temeljijo na lokaciji
Oglasi, ki ciljajo na določene lokacije, so lahko zanimivi v smislu predbožičnega turizma – bodisi za družinske obiske ali lov na darila. To orodje podjetjem omogoča, da dosežejo turiste ali obiskovalce v določenih mestih ali regijah in prilagodijo oglase tako, da pritegnejo uporabnike, ki običajno ne bivajo v določenem kraju.
Sektorji, kot so HoReCa, storitve, turizem in lokalna trgovina na drobno, imajo lahko koristi. Ta funkcija ponuja edinstveno priložnost za doseganje novega segmenta strank med praznično mrzlico. S ciljanjem na posameznike, ki aktivno iščejo dejavnosti ali izkušnje na določeni lokaciji, lahko podjetja bolje uskladijo svoja tržna prizadevanja z namenom strank.
Oglaševalske akcije na platformah Meta so bistveni del marketinške strategije. Podjetje poskuša oglaševalce izpostaviti možnostim, ki se širijo precej dinamično. Na primer, pred kratkim je objavil vodnik , ki navdihuje boljše oglaševalske akcije v najbolj prodajani sezoni.
Nova oglaševalska orodja podjetjem ponujajo nove načine za povečanje prodaje in pritegnitev strank v ključnih obdobjih. Z vključitvijo glasil v svojo strategijo lahko učinkoviteje dosežete stranke, povečate število konverzij in povečate svoja tržna prizadevanja.