4 min. branja

Meta oglaševanje: izboljšajte svojo strategijo z novimi funkcijami

Ko se približuje sezona željnega nakupovanja, bodo Meta oglaševalske inovacije revolucionirale način, kako podjetja za e-poslovanje dosežejo stranke. Z novimi orodji, zasnovanimi za izboljšanje prodaje in optimizacijo marketinških strategij, najnovejše funkcije družbe Meta ponujajo več ustvarjalnih možnosti oglasov, prilagojene poudarke popustov in napredno ciljanje na podlagi lokacije. Te posodobitve obljubljajo učinkovitejši pristop k vključevanju potencialnih strank in zagotavljajo, da vaša strategija e-poslovanja izstopa na konkurenčnem trgu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta oglaševanje: izboljšajte svojo strategijo z novimi funkcijami
Vir: Depositphotos

Inovacije oglaševanja Meta za e-poslovanje

Meta širi svoj oglaševalski paket z bolj raznolikimi kreativnimi možnostmi, kar blagovnim znamkam omogoča večjo prilagodljivost pri doseganju in pritegljanju potencialnih strank. Z oglaševalskimi inovacijami Meta , kot so oglaševalske akcije Advantage+, ki jih poganja umetna inteligenca, lahko blagovne znamke učinkoviteje preizkušajo različne oblike oglasov in zagotavljajo prilagojena sporočila, ki bodo odmevala z različnimi segmenti strank.

“Z več možnostmi oblik oglasov v oglaševalskih akcijah lahko oglaševalci enostavno izvajajo strategijo za diverzifikacijo oglasov ter doseganje večje učinkovitosti oglaševalske akcije in večjega dosega,” pravi Meta.

Tržniki bodo cenili možnost hitre optimizacije oglaševalskih akcij z bolj prilagojeno in privlačno vsebino. Poudarek na diverzifikaciji je še posebej uporaben pri ciljnih oglaševalskih akcijah, saj zagotavljajo, da oglasi dosežejo potencialne stranke ob pravem času in s pravim sporočilom.

Meta oglaševanje: poudarjene kode za popust za boljšo angažiranost

Ko se odločite za promocije s popustom, boste z veseljem dali več prostora. Kode za popust v oglasih lahko označite, kar strankam olajša uveljavljanje popustov in jih spodbudi k nakupovanju.

Meta preizkuša tudi ponudbe za prvi nakup in prilagojene popuste. To je idealna funkcija za blagovne znamke e-trgovine, ki poskušajo med prazniki pritegniti nove stranke.

Te funkcije so integrirane v Instagram Reels. Podjetja lahko uporabijo enega najhitreje rastočih formatov družbenih medijev za promocijo časovno omejenih ponudb in spremenijo priložnostne sledilce v kupce.

As the season of eager shopping approaches, Meta Advertising Innovations are set to revolutionize how e-commerce businesses reach customers. With new tools designed to enhance sales and optimize marketing strategies, Meta’s latest features offer more creative ad options, personalized discount highlights, and advanced location-based targeting.

Source: Meta

Oglasi z opomniki: povečajte dejavnost in čas prodaje

Funkcija opomnikov je bila uporabljena predvsem za opozarjanje strank na prihajajoče dogodke, začetke prodaje ali popuste. Ko je format razširjen, lahko uporabnike usmerite neposredno v mobilne aplikacije, kjer lahko takoj opravijo nakupe. Podjetja lahko uporabnike tudi pogosteje opozarjajo na ponudbe in čas popustov, s čimer povečajo nujnost in prepoznavnost promocij.

Možnost pošiljanja opomnikov o začetku in koncu prodaje je precej pomembna značilnost v e-trgovini. Spletne trgovine lahko ustvarijo ciljno usmerjene spodbude, ki povečajo verjetnost impulzivnih nakupov.

Povezave do spletnih mest: poenostavljena navigacija za velike kataloge izdelkov

Nato Meta uvaja povezave do spletnih mest za oglase v Facebook virih. Oglaševalcem omogoča, da enemu oglasu dodajo več ciljnih strani, kar uporabnikom omogoča, da neposredno odprejo vsebino ali kategorijo izdelkov, ki jih najbolj zanima. Na primer, kozmetična blagovna znamka, ki ponuja široko paleto izdelkov, lahko stranke z enim samim klikom usmeri na ustrezno ciljno stran.

Dosezite stranke v trgovinah in na spletu

Čeprav je spletno nakupovanje zelo priljubljeno, Meta ni pozabila na fizično poslovanje. Preizkuša nove večkanalne funkcije, ki podjetjem pomagajo doseči stranke tako na spletu kot v trgovinah. Oglaševalci bodo kmalu lahko ciljali na posameznike, ki bodo verjetno nakupovali v fizičnih trgovinah in izpostavili bližnje trgovine.

V tem primeru je to resnično pomembna izboljšava, ki bo omogočila brezhibno integracijo spletnih in offline strategij. Lokalnim podjetjem odpira tudi priložnosti, da privabijo kupce neposredno v trgovine v vrhuncu prodajne sezone.

Although online shopping is really popular, Meta hasn't forgotten about brick-and-mortar operations. It is testing new omnichannel features that help businesses reach customers both online and in stores. Advertisers will soon be able to target individuals who are likely to shop in brick-and-mortar stores and highlight nearby stores.

Source: Meta

Oglasi, ki temeljijo na lokaciji

Oglasi, ki ciljajo na določene lokacije, so lahko zanimivi v smislu predbožičnega turizma – bodisi za družinske obiske ali lov na darila. To orodje podjetjem omogoča, da dosežejo turiste ali obiskovalce v določenih mestih ali regijah in prilagodijo oglase tako, da pritegnejo uporabnike, ki običajno ne bivajo v določenem kraju.

Sektorji, kot so HoReCa, storitve, turizem in lokalna trgovina na drobno, imajo lahko koristi. Ta funkcija ponuja edinstveno priložnost za doseganje novega segmenta strank med praznično mrzlico. S ciljanjem na posameznike, ki aktivno iščejo dejavnosti ali izkušnje na določeni lokaciji, lahko podjetja bolje uskladijo svoja tržna prizadevanja z namenom strank.

Ads targeting specific locations can be interesting in terms of pre-Christmas tourism - whether for family visits or gift-hunting. This tool allows businesses to reach tourists or visitors in specific cities or regions and tailor ads to appeal to people who don't normally stay in a place.

Source: Meta

Oglaševalske akcije na platformah Meta so bistveni del marketinške strategije. Podjetje poskuša oglaševalce izpostaviti možnostim, ki se širijo precej dinamično. Na primer, pred kratkim je objavil vodnik , ki navdihuje boljše oglaševalske akcije v najbolj prodajani sezoni.

Nova oglaševalska orodja podjetjem ponujajo nove načine za povečanje prodaje in pritegnitev strank v ključnih obdobjih. Z vključitvijo glasil v svojo strategijo lahko učinkoviteje dosežete stranke, povečate število konverzij in povečate svoja tržna prizadevanja.

Delite članek
Podobni članki
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+