2 min. branja

Kaufland ukinja FBK in pripravlja novo logistično rešitev

Nemška spletna tržnica Kaufland Global Marketplace ne bo več ponujala storitve Fulfilled by Kaufland (FBK). Storitev bo na voljo do 28. februarja 2025, potem ko je pred letom dni začela delovati z obsežnimi načrti in razumnimi stroški. Po tem datumu bodo vse zaloge brez dodatnih stroškov vrnjene prodajnim partnerjem.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kaufland ukinja FBK in pripravlja novo logistično rešitev
Vir: Depositphotos

Nova strateška usmeritev družbe Kaufland

Ta odločitev je del širše strateške spremembe, povezane z vse večjo mednarodno prisotnostjo podjetja.

“Odločili smo se, da bomo storitev Fulfillment by Kaufland nadomestili z novimi logističnimi storitvami na področju čezmejne izpolnitve,” so navedli pri družbi Kaufland. Nove storitve so namenjene boljšemu izpolnjevanju potreb trgovcev in pogojev mednarodnega elektronskega poslovanja, da bi se spodbudila bolj trajnostna svetovna rast.

Od FBK do večkanalnega sistema izpolnjevanja

Družba Kaufland namesto standardizirane rešitve izpolnjevanja razvija prilagodljiv modularni sistem. Ta bo vključeval avtomatizirano metodo za ravnanje z nalepkami za pošiljanje in vračilo ter večkanalno storitev izpolnjevanja. Pomembna novost novega sistema je njegova zmogljivost za obdelavo naročil iz zunanjih prodajnih kanalov, vključno s platformo Kaufland in lastnimi spletnimi mesti e-trgovine ter zunanjimi tržnicami prodajalcev.

Vpliv na prodajalce in trg

Prenehanje storitve lahko sprva povzroči nekaj motenj pri prodajalcih, ki so se zanašali na FBK. Vendar se pričakuje, da bodo Kauflandove nove storitve čezmejnega izpolnjevanja ponujale večjo prilagodljivost in bolje izpolnjevale potrebe mednarodnega e-trgovanja. Ta taktična sprememba lahko koristi prodajalcem, saj povečuje prodajo in prisotnost na trgu, hkrati pa povečuje splošno trajnost in učinkovitost logističnih dejavnosti.

Prihodnost globalne tržnice Kaufland

Ker družba Kaufland širi svojo tržnico po Evropi, bo morala za podporo svoji strategiji rasti uvesti nove logistične storitve. Razvoj modularnega sistema bo trgovcem omogočil, da prilagodijo svoje možnosti izpolnjevanja naročil, kar bo potencialno povečalo število prodajalcev na platformi. Poleg tega bo družba Kaufland s tem, ko bo lahko obravnavala naročila iz več prodajnih kanalov, postala konkurenčnejši akter na evropskem trgu e-trgovine.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+