2 min. branja

Kaufland ukinja FBK in pripravlja novo logistično rešitev

Nemška spletna tržnica Kaufland Global Marketplace ne bo več ponujala storitve Fulfilled by Kaufland (FBK). Storitev bo na voljo do 28. februarja 2025, potem ko je pred letom dni začela delovati z obsežnimi načrti in razumnimi stroški. Po tem datumu bodo vse zaloge brez dodatnih stroškov vrnjene prodajnim partnerjem.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kaufland ukinja FBK in pripravlja novo logistično rešitev
Vir: Depositphotos

Nova strateška usmeritev družbe Kaufland

Ta odločitev je del širše strateške spremembe, povezane z vse večjo mednarodno prisotnostjo podjetja.

“Odločili smo se, da bomo storitev Fulfillment by Kaufland nadomestili z novimi logističnimi storitvami na področju čezmejne izpolnitve,” so navedli pri družbi Kaufland. Nove storitve so namenjene boljšemu izpolnjevanju potreb trgovcev in pogojev mednarodnega elektronskega poslovanja, da bi se spodbudila bolj trajnostna svetovna rast.

Od FBK do večkanalnega sistema izpolnjevanja

Družba Kaufland namesto standardizirane rešitve izpolnjevanja razvija prilagodljiv modularni sistem. Ta bo vključeval avtomatizirano metodo za ravnanje z nalepkami za pošiljanje in vračilo ter večkanalno storitev izpolnjevanja. Pomembna novost novega sistema je njegova zmogljivost za obdelavo naročil iz zunanjih prodajnih kanalov, vključno s platformo Kaufland in lastnimi spletnimi mesti e-trgovine ter zunanjimi tržnicami prodajalcev.

Vpliv na prodajalce in trg

Prenehanje storitve lahko sprva povzroči nekaj motenj pri prodajalcih, ki so se zanašali na FBK. Vendar se pričakuje, da bodo Kauflandove nove storitve čezmejnega izpolnjevanja ponujale večjo prilagodljivost in bolje izpolnjevale potrebe mednarodnega e-trgovanja. Ta taktična sprememba lahko koristi prodajalcem, saj povečuje prodajo in prisotnost na trgu, hkrati pa povečuje splošno trajnost in učinkovitost logističnih dejavnosti.

Prihodnost globalne tržnice Kaufland

Ker družba Kaufland širi svojo tržnico po Evropi, bo morala za podporo svoji strategiji rasti uvesti nove logistične storitve. Razvoj modularnega sistema bo trgovcem omogočil, da prilagodijo svoje možnosti izpolnjevanja naročil, kar bo potencialno povečalo število prodajalcev na platformi. Poleg tega bo družba Kaufland s tem, ko bo lahko obravnavala naročila iz več prodajnih kanalov, postala konkurenčnejši akter na evropskem trgu e-trgovine.

Delite članek
Podobni članki
WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu
3 min. branja

WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu

WhatsApp je na konferenci v Miamijunapovedal pomembne poslovne posodobitve, ki združujejo upravljanje trženja v aplikacijah WhatsApp, Facebook in Instagram. Podjetja lahko zdaj upravljajo kampanje za vse tri platforme prek ene same nadzorne plošče Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje
2 min. branja

Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje

Reddit je pravkar uvedel nekaj, kar bodo prepoznali vsi oglaševalci – sistem ocenjevanja kakovosti za oglase, podoben Googlovemu. Nova ocena optimizacije ocenjuje nastavitve vašega računa in vam natančno pove, kje se lahko izboljšate, zaradi česar oglaševanje v Redditu ni več igra ugibanj.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge