
Nova strateška usmeritev družbe Kaufland
Ta odločitev je del širše strateške spremembe, povezane z vse večjo mednarodno prisotnostjo podjetja.
“Odločili smo se, da bomo storitev Fulfillment by Kaufland nadomestili z novimi logističnimi storitvami na področju čezmejne izpolnitve,” so navedli pri družbi Kaufland. Nove storitve so namenjene boljšemu izpolnjevanju potreb trgovcev in pogojev mednarodnega elektronskega poslovanja, da bi se spodbudila bolj trajnostna svetovna rast.
Od FBK do večkanalnega sistema izpolnjevanja
Družba Kaufland namesto standardizirane rešitve izpolnjevanja razvija prilagodljiv modularni sistem. Ta bo vključeval avtomatizirano metodo za ravnanje z nalepkami za pošiljanje in vračilo ter večkanalno storitev izpolnjevanja. Pomembna novost novega sistema je njegova zmogljivost za obdelavo naročil iz zunanjih prodajnih kanalov, vključno s platformo Kaufland in lastnimi spletnimi mesti e-trgovine ter zunanjimi tržnicami prodajalcev.
Vpliv na prodajalce in trg
Prenehanje storitve lahko sprva povzroči nekaj motenj pri prodajalcih, ki so se zanašali na FBK. Vendar se pričakuje, da bodo Kauflandove nove storitve čezmejnega izpolnjevanja ponujale večjo prilagodljivost in bolje izpolnjevale potrebe mednarodnega e-trgovanja. Ta taktična sprememba lahko koristi prodajalcem, saj povečuje prodajo in prisotnost na trgu, hkrati pa povečuje splošno trajnost in učinkovitost logističnih dejavnosti.
Prihodnost globalne tržnice Kaufland
Ker družba Kaufland širi svojo tržnico po Evropi, bo morala za podporo svoji strategiji rasti uvesti nove logistične storitve. Razvoj modularnega sistema bo trgovcem omogočil, da prilagodijo svoje možnosti izpolnjevanja naročil, kar bo potencialno povečalo število prodajalcev na platformi. Poleg tega bo družba Kaufland s tem, ko bo lahko obravnavala naročila iz več prodajnih kanalov, postala konkurenčnejši akter na evropskem trgu e-trgovine.