2 min. branja

Kako dežela nogometa v spletni igri prekaša Evropo

Ste že slišali za revolucijo digitalnega spletnega trženja, ki se dogaja v Braziliji? To novo poročilo je pravkar izšlo z naslovom "How the World Does Digital" (Kako svet digitalizira) in vsi govorijo. Pri Braziliji ne gre več samo za karneval in nogomet - ubijajo ga v digitalni igri!

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kako dežela nogometa v spletni igri prekaša Evropo
Vir: Depositphotos

Predstavljajte si tole: 215 milijonov ljudi, ki so na vrhu lestvice za digitalno udejstvovanje. Kot da se je celotna država čez noč odločila za splet!

Poročilo obravnava številne države, vključno z nekaterimi velikimi akterji v Evropi. Govorimo o Veliki Britaniji, Franciji, Nemčiji, Italiji, Nizozemski, Španiji – celotni tolpi.

Zdaj bi mislili, da bi ti tehnološko podkovani Evropejci vodili paket, kajne? Napačen! Brazilija v povprečju opravlja 12 digitalnih dejavnosti na dan. Združeno kraljestvo, ki sedi precej na sredini, je le ob 9.2. In Japonska dviguje zadaj s samo 4,2.

Source: PYMNTS Intelligence

Ne gre samo za to, kako pogosto so na spletu. To je tisto, kar počnejo. Pretakanje videoposnetkov, mobilno bančništvo, igre na srečo – poimenujete ga. Brazilci norijo na spletno in digitalno trženje – vsi so notri!

Vendar še ne štejte Evrope. Francoski Z-erji vsakomur dajejo tek za svoj denar s skoraj 15,5 dejavnostmi na dan. To je še več kot Brazilci!

Skupno število dni digitalne aktivnosti na mesec: primerjava med državami in generacijami

Source: PYMNTS Intelligence

Zanimivo je videti, kako različne države sprejemajo digitalni svet. Brazilija je vodilna v obtožbi, vendar Evropa ne zaostaja daleč. In kdo ve? Morda bomo naslednje leto videli, kako Italija ali Španija dajeta Braziliji tek za svoj denar.

Ena stvar je gotova – digitalna pokrajina se hitro spreminja in niso več samo običajni osumljenci, ki utirajo pot. To je pogumen nov digitalni svet in Brazilija nam vsem kaže, kako je to storjeno!

Delite članek
Podobni članki
Madžarski prodajalci izgubljajo tisoče zaradi teh napak na trgu
5 min. branja

Madžarski prodajalci izgubljajo tisoče zaradi teh napak na trgu

Širitev na mednarodne trge se madžarskim prodajalcem lahko zdi prezahtevna. Zaradi več deset platform, različnih predpisov in kulturnih razlik se številna podjetja držijo tega, kar poznajo. Attila Benes iz podjetja Base.com deli praktične informacije o tem, kateri trgi so dejansko primerni za madžarske prodajalce, in o pogostih napakah, ki podjetja stanejo na tisoče v neuspešnih […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Skrivnosti najuspešnejših e-trgovcev v Srednji in Vzhodni Evropi
7 min. branja

Skrivnosti najuspešnejših e-trgovcev v Srednji in Vzhodni Evropi

E-trgovci na drobno v Srednji in Vzhodni Evropi tiho presegajo tržne rezultate, medtem ko svetovni velikani, kot sta Temu in Shein, preplavljajo evropske trge s poceni izdelki. 50 največjih podjetij v regiji je našlo načine za stalno rast, tudi ko je razcvet po pandemiji upadel in je inflacija prizadela potrošniško porabo. Tukaj je opisano, kaj […]

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Bodo oglasi s prekinitvijo spremenili e-trgovino?
2 min. branja

Bodo oglasi s prekinitvijo spremenili e-trgovino?

Digitalno oglaševanje se nenehno razvija in prilagaja vedenju potrošnikov. Najnovejši trend, ki oblikuje spletno trženje na pretočnih platformah, so oglasi s premori. To je nova oblika oglaševanja, ki se pojavi, ko gledalci prekinejo vsebino, ki jo gledajo.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge