2 min. branja

Instagram uvaja nove metrike

Instagram še naprej izpopolnjuje svoja analitična orodja, da bi ustvarjalcem vsebin - in s tem blagovnim znamkam e-trgovine - pomagal čim bolj povečati vključenost občinstva. Platforma je uvedla nove metrike Reels, ki bodo podjetjem omogočile boljše razumevanje vedenja občinstva in optimizacijo vsebine za doseganje največjega dosega in konverzij.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Instagram uvaja nove metrike
Vir: Depositphotos

Prihaja stopnja ogledov

Ena najpomembnejših posodobitev je metrika View Rate, ki prikazuje, kolikšen odstotek gledalcev si je videoposnetek ogledoval dlje kot tri sekunde. Ta rezultat se primerja s povprečnim vedenjem gledalcev v drugih videoposnetkih.

To vam pomaga ugotoviti, ali je določen videoposnetek ohranil pozornost bolje ali slabše kot običajno.

Razvoj ogledov skozi čas

Druga pomembna posodobitev je Pogledi skozi čas, ki omogoča podrobnejši pogled na to, kako se spreminja vključenost občinstva. Možnost filtriranja podatkov med sledilci in naključnimi profili, ki so si ogledali vašo vsebino, dodaja še eno raven segmentacije občinstva.

Razumevanje vzorcev zadrževanja gledalcev omogoča blagovnim znamkam, da prilagodijo svoje sporočilo in vizualni slog za boljše rezultate.

Novi nasveti za izboljšanje učinkovitosti videoposnetkov

Instagram je uvedel nov razdelek z nasveti o uspešnosti videoposnetkov Reels, ki omogoča hiter pregled uspešnosti posameznih videoposnetkov. To naj bi pomagalo ugotoviti, kateri formati in teme najbolj zanimajo občinstvo.

Kaj bo prinesel Instagram in njegove nove metrike?

Instagram je poudaril, da je najpomembnejši dejavnik za povečanje dosega videoposnetkov skupni čas gledanja. Dlje ko gledalec ostane z videoposnetkom, bolje ga Instagramov algoritem oceni in razporedi.

Zdaj je čas, da se osredotočite na ustvarjanje privlačne vsebine, ki čim dlje ohranja pozornost gledalcev.

Z uporabo teh posodobitev lahko blagovne znamke prepoznajo elemente, ki gledalce zadržijo pri ogledu, optimizirajo ustvarjalne strategije za čim daljši čas ogleda ter bolje razumejo preference sledilcev in morebitnih novih strank.

Ker Instagram vse bolj daje prednost video vsebinam, bodo te nove metrike ključne za povečanje vključenosti in širjenje občinstva ali podporo prodaji.

Delite članek
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+