2 min. branja

Instagram uvaja nove metrike

Instagram še naprej izpopolnjuje svoja analitična orodja, da bi ustvarjalcem vsebin - in s tem blagovnim znamkam e-trgovine - pomagal čim bolj povečati vključenost občinstva. Platforma je uvedla nove metrike Reels, ki bodo podjetjem omogočile boljše razumevanje vedenja občinstva in optimizacijo vsebine za doseganje največjega dosega in konverzij.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Instagram uvaja nove metrike
Vir: Depositphotos

Prihaja stopnja ogledov

Ena najpomembnejših posodobitev je metrika View Rate, ki prikazuje, kolikšen odstotek gledalcev si je videoposnetek ogledoval dlje kot tri sekunde. Ta rezultat se primerja s povprečnim vedenjem gledalcev v drugih videoposnetkih.

To vam pomaga ugotoviti, ali je določen videoposnetek ohranil pozornost bolje ali slabše kot običajno.

Razvoj ogledov skozi čas

Druga pomembna posodobitev je Pogledi skozi čas, ki omogoča podrobnejši pogled na to, kako se spreminja vključenost občinstva. Možnost filtriranja podatkov med sledilci in naključnimi profili, ki so si ogledali vašo vsebino, dodaja še eno raven segmentacije občinstva.

Razumevanje vzorcev zadrževanja gledalcev omogoča blagovnim znamkam, da prilagodijo svoje sporočilo in vizualni slog za boljše rezultate.

Novi nasveti za izboljšanje učinkovitosti videoposnetkov

Instagram je uvedel nov razdelek z nasveti o uspešnosti videoposnetkov Reels, ki omogoča hiter pregled uspešnosti posameznih videoposnetkov. To naj bi pomagalo ugotoviti, kateri formati in teme najbolj zanimajo občinstvo.

Kaj bo prinesel Instagram in njegove nove metrike?

Instagram je poudaril, da je najpomembnejši dejavnik za povečanje dosega videoposnetkov skupni čas gledanja. Dlje ko gledalec ostane z videoposnetkom, bolje ga Instagramov algoritem oceni in razporedi.

Zdaj je čas, da se osredotočite na ustvarjanje privlačne vsebine, ki čim dlje ohranja pozornost gledalcev.

Z uporabo teh posodobitev lahko blagovne znamke prepoznajo elemente, ki gledalce zadržijo pri ogledu, optimizirajo ustvarjalne strategije za čim daljši čas ogleda ter bolje razumejo preference sledilcev in morebitnih novih strank.

Ker Instagram vse bolj daje prednost video vsebinam, bodo te nove metrike ključne za povečanje vključenosti in širjenje občinstva ali podporo prodaji.

Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu
3 min. branja

WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu

WhatsApp je na konferenci v Miamijunapovedal pomembne poslovne posodobitve, ki združujejo upravljanje trženja v aplikacijah WhatsApp, Facebook in Instagram. Podjetja lahko zdaj upravljajo kampanje za vse tri platforme prek ene same nadzorne plošče Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje
2 min. branja

Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje

Reddit je pravkar uvedel nekaj, kar bodo prepoznali vsi oglaševalci – sistem ocenjevanja kakovosti za oglase, podoben Googlovemu. Nova ocena optimizacije ocenjuje nastavitve vašega računa in vam natančno pove, kje se lahko izboljšate, zaradi česar oglaševanje v Redditu ni več igra ugibanj.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge