2 min. branja

Google konča indeksiranje neodzivnih spletnih mest in preneha skrajšati povezave

Dve nedavni napovedi Googla imata posledice za e-poslovanje. Ključnega pomena je, da spremljate prikaz vašega spletnega mesta v mobilnih napravah in prakse skrajšanja povezav.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Google konča indeksiranje neodzivnih spletnih mest in preneha skrajšati povezave
Vir: Depositphotos

Skrajšalnik za konec URL-ja

Google se je odločil, da bo do 25. avgusta 2025 popolnoma zaprl svojo storitev skrajšanja dolgih povezav – Google URL Shortener. Povezave goo.gl ne bodo več podprte, uporabniki pa bodo morali preiti na alternativne storitve.

Podjetja, ki se zanašajo na goo.gl povezave, bodo spremembo občutila že 23. avgusta 2024. Na teh povezavah se bo začela pojavljati vrinjena stran, ki uporabnike opozarja na bližajočo se zaustavitev. Pogostost teh obvestil se bo postopoma povečevala do končnega datuma zaustavitve.

The interstitial page will highlight changes.

Source: Google

Po 25. avgustu 2025 bodo vse goo.gl povezave vrnile napako 404. To prehodno obdobje je zasnovano tako, da podjetjem pomaga slediti in spreminjati prizadete povezave, da zagotovijo nemoten prehod na nove skrajšalnike.

Google priporoča: »Če vrinjena stran moti vaše primere uporabe, jo lahko zaprete tako, da obstoječim povezavam goo.gl dodate parameter poizvedbe »?si=1«.

Neodzivna spletna mesta izgubijo uvrstitev v iskanju

Ste opazili, da niste našli starejšega spletnega mesta, ki ni bilo optimizirano za mobilne naprave? Google ne indeksira več neodzivnih strani. To pomeni izgubo vidnosti iskanja in prometa.

Glede na to, da večina internetnega prometa zdaj prihaja iz mobilnih naprav, je zagotavljanje nemotenega delovanja mobilnih naprav pomembnejše kot kdaj koli prej.

To poudarja pomen optimizacije za mobilne naprave, ki je postala ključni dejavnik pri zagotavljanju kakovostne uporabniške izkušnje in ohranjanju uvrstitve v iskalnikih.

John Mueller, zagovornik iskanja pri Googlu v Švici, je dejal: »Po 5. juliju 2024 bomo ta spletna mesta iskali in indeksirali samo s pomočjo pajka za pametne telefone Googlebot. Če vsebina vašega spletnega mesta sploh ni dostopna v mobilni napravi, je ne bo več mogoče indeksirati. Morda boste še vedno videli Googlebot Desktop v strežniških dnevnikih in poročilih.«

Optimizacija hitrosti spletnega mesta je eden od pomembnih elementov, ki jih je vredno obravnavati pri razvoju spletnih strani. Google ponuja več orodij, vključno s PageSpeed Insights in Google Search Console, ki pomagajo prepoznati in odpraviti težave.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+