2 min. branja

Ecommerce Europe poziva k pravičnemu pravilu za vse

Ecommerce Europe in njeni člani nacionalnih združenj pozivajo k enakim konkurenčnim pogojem za vse akterje e-trgovine na evropskem trgu in se zavzemajo za boljše izvrševanje obstoječih predpisov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ecommerce Europe poziva k pravičnemu pravilu za vse
Vir: Depositphotos

Skupina je zaskrbljena, ker ponudniki zunaj Evropske unije privabljajo evropske potrošnike, ne da bi spoštovali pravila o varstvu potrošnikov, varnosti izdelkov, ponarejanju, varstvu podatkov, zasebnosti, okoljski in davčni zakonodaji.

“V zadnjih letih in v zadnjem času so v Unijo vstopili novi akterji na področju e-trgovanja iz držav zunaj EU, ki močno pritiskajo na enotni trg in podjetja, ki že imajo sedež v EU. Vedno smo bili in bomo tudi v prihodnje močno podpirali odprt in konkurenčen trg, saj je elektronsko poslovanje svetovni pojav. Vendar pa morajo nosilci odločanja in pristojni organi zagotoviti, da je ta konkurenca poštena,” je izjavil Luca Cassetti, generalni sekretar za ecommerce Europe.

Evropska podjetja za e-trgovanje čutijo pritisk zaradi zapletenih pravil in visokih stroškov usklajevanja. Na trg vstopajo novi konkurenti iz držav zunaj EU, ki izzivajo enotni trg in uveljavljena podjetja. Ecommerce Europe poudarja pomen odprtega in konkurenčnega trga, vendar opozarja, da bi lahko ohlapno izvrševanje pravil EU o akterjih, ki niso iz EU, privedlo do nevarnih proizvodov, ki bi prišli do potrošnikov. Pozivajo k strožjemu nadzoru mednarodnih konkurentov, da se zagotovi pošten in varen trg.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+