2 min. branja

Ecommerce Europe poziva k pravičnemu pravilu za vse

Ecommerce Europe in njeni člani nacionalnih združenj pozivajo k enakim konkurenčnim pogojem za vse akterje e-trgovine na evropskem trgu in se zavzemajo za boljše izvrševanje obstoječih predpisov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ecommerce Europe poziva k pravičnemu pravilu za vse
Vir: Depositphotos

Skupina je zaskrbljena, ker ponudniki zunaj Evropske unije privabljajo evropske potrošnike, ne da bi spoštovali pravila o varstvu potrošnikov, varnosti izdelkov, ponarejanju, varstvu podatkov, zasebnosti, okoljski in davčni zakonodaji.

“V zadnjih letih in v zadnjem času so v Unijo vstopili novi akterji na področju e-trgovanja iz držav zunaj EU, ki močno pritiskajo na enotni trg in podjetja, ki že imajo sedež v EU. Vedno smo bili in bomo tudi v prihodnje močno podpirali odprt in konkurenčen trg, saj je elektronsko poslovanje svetovni pojav. Vendar pa morajo nosilci odločanja in pristojni organi zagotoviti, da je ta konkurenca poštena,” je izjavil Luca Cassetti, generalni sekretar za ecommerce Europe.

Evropska podjetja za e-trgovanje čutijo pritisk zaradi zapletenih pravil in visokih stroškov usklajevanja. Na trg vstopajo novi konkurenti iz držav zunaj EU, ki izzivajo enotni trg in uveljavljena podjetja. Ecommerce Europe poudarja pomen odprtega in konkurenčnega trga, vendar opozarja, da bi lahko ohlapno izvrševanje pravil EU o akterjih, ki niso iz EU, privedlo do nevarnih proizvodov, ki bi prišli do potrošnikov. Pozivajo k strožjemu nadzoru mednarodnih konkurentov, da se zagotovi pošten in varen trg.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+