2 min. branja

E-poslovanje v dobi goljufij. Vodniki o goljufijah in širjenje ponarejenega blaga na spletu

E-trgovina se vse bolj sooča s prevarami pri vračilu kupnine. Navodila se delijo na platformah, kot so Reddit, TikTok in Telegram. Uporabniki celo delijo videoposnetke in nasvete o tem, kako zlorabiti sistem vračila.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
E-poslovanje v dobi goljufij. Vodniki o goljufijah in širjenje ponarejenega blaga na spletu
Vir: Depositphotos

Amazon je vložil tožbo proti domnevnim goljufom z vračilom, izgube pa so ocenjene na več sto tisoč dolarjev. Druge tožbe razkrivajo različne načine, kako goljufi zlorabljajo sisteme vračila kupnine.

Ena od pomembnih zgodb je iz novičarske mreže CNBC. Podrobno opisuje primer zaposlenega v Amazonu, ki je zaslužil 3.500 dolarjev za označevanje vrnjenih naročil strank kot vrnjenih v notranjem sistemu podjetja, čeprav paketi nikoli niso bili dejansko vrnjeni podjetju.

Skupine za goljufije delujejo kot organizirana podjetja, ki z lažnimi prijavami ponujajo storitve vračila kupnine. Pogoste trditve so, da paket ni nikoli prispel ali da je stranka prejela prazno embalažo.

»Prevare z vračilom kupnine, pri katerih kupec goljufivo zavede trgovca, da vrne denar za nakup, ne da bi fizično vrnil blago, so postale tako razširjene, da skupine zdaj prodajajo svoje storitve na Redditu, TikToku in Telegramu. Če na TikTok vnesete »način vračila« ali »r3fund«, da obidete moderatorje vsebin, se prikažejo videoposnetki uporabnikov, ki prikazujejo kupe denarja, trenerjev in iPhonov, «je zapisano v poročilu.

Source: Depositphotos

Število tatvin in goljufij v porastu

Izgube Amazona znašajo več sto tisoč dolarjev. Podjetje je že vložilo tožbo proti tistim, ki so osumljeni goljufije pri vračilu kupnine.

Trgovci na drobno so lani izgubili več kot 101 milijardo dolarjev, da bi povrnili goljufije, kaže raziskava National Retail Federation in Appriss Retail.

Vnašanje prevar, laži in laži v oglas

Težava ni le v vračanju goljufij, ampak tudi v širjenju ponarejenih naročil. Glede na nedavno študijo OECD v sodelovanju z Uradom Evropske unije za intelektualno lastnino (EUIPO) ima lahko trgovina s ponarejenim blagom usodne posledice, zlasti za mala in srednje velika podjetja.

Na Facebooku, TikToku, Discordu in Redditu val vplivnežev na družbenih omrežjih zasluži denar za promocijo nezakonitih izločitev, uvoženih iz Kitajske. Ponarejene izdelke pogosto prodajajo otroci, to ni skrivnost.

Vračila pomenijo velike izgube za e-trgovine. So nesrečna kombinacija okoljskega in gospodarskega bremena. Nekatere države načrtujejo omejitev vračanja.

Delite članek
Podobni članki
Optimizacija slik Amazon: Zakaj so vizualne podobe pomembne na Amazonu
6 min. branja

Optimizacija slik Amazon: Zakaj so vizualne podobe pomembne na Amazonu

Priznajmo si, da pri spletnem nakupovanju ne preberete vsake besede. Premikate, pogledate in kliknete tisto, kar vam pade v oči. Natanko tako se obnašajo kupci na Amazonu, zato optimizacija slik na Amazonu ni samo pomembna, ampak je vse. Vendar ne gre samo za to, da so stvari videti dobro. Gre za oblikovanje vizualnih podob, ki […]

Stanislav Malinovski Stanislav Malinovski
Senior Project Manager, New Wave Digital
Prilagajanje strankam v e-trgovini: Kako spodbuditi sodelovanje s strankami?
24 min. branja

Prilagajanje strankam v e-trgovini: Kako spodbuditi sodelovanje s strankami?

Predstavljajte si, da vstopite v svojo najljubšo lokalno trgovino in vas lastnik pozdravi po imenu ter že ve, kaj bi vam lahko bilo všeč. Spomni se vašega zadnjega nakupa in vam pokaže nov izdelek, ki ga odlično dopolnjuje. Zaradi takšnega osebnega pristopa se počutite cenjene in se radi vračate. V svetu spletne maloprodaje je cilj […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Trendi naročniškega e-trgovine 2025
5 min. branja

Trendi naročniškega e-trgovine 2025

V tem članku je na podlagi poročila Subscrybe Subscription Trends Q1 Report 2025 predstavljenih pet trendov, ki preoblikujejo naročniško gospodarstvo. Namesto da bi ugotovitve zgolj povzeli, so spoznanja skrbno prilagojena podjetjem za e-trgovino, pri čemer so ohranjene izvirne podatkovne točke in primeri iz resničnega sveta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+