2 min. branja

Čustveno pripovedovanje zgodb: 96% gledalcev ga zahteva

Nedavna študija 12.000 gledalcev videoposnetkov razkriva pomemben premik v preferencah občinstva in poudarja pomen čustvenega pripovedovanja zgodb v video vsebini. Medtem ko tehnična kakovost ostaja ključnega pomena, saj 92 % gledalcev ceni jasno sliko in dober zvok, so čustveni vidiki zdaj v središču pozornosti.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Čustveno pripovedovanje zgodb: 96% gledalcev ga zahteva
Vir: Depositphotos

Ta nedavna študija iz YouTubovega poročila Why We Watch 2.0 je pokazala, da 96 % anketirancev meni, da so čustveni označevalci bistveni za visokokakovostno vsebino. Gledalci hrepenijo po videoposnetkih, ki pritegnejo pozornost, pripovedujejo prepričljive zgodbe in ponujajo edinstvene perspektive. Presenetljivo je, da se manj kot 1% gledalcev osredotoča izključno na tehnične vidike.

Source: EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

Starostne razlike so se pojavile v čustvenih preferencah. Medtem ko vse starostne skupine dajejo prednost vsebini, ki pritegne pozornost ali čustveno pripovedovanje zgodb, gledalci, starejši od 35 let, cenijo zaupanje, medtem ko mlajše občinstvo išče ustvarjalnost in osebno ustreznost.

Zanesljivost je postala kritičen dejavnik, saj 82 % anketirancev pričakuje, da bo kakovostna vsebina zanesljiva. YouTube se je visoko uvrstil po zanesljivosti, zlasti med mlajšimi gledalci, ki so presegli tradicionalne radiodifuzijske medije.

EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

Ta premik odraža širši trend v medijski potrošnji, kjer občinstvo zahteva:

  • Pristnosti
  • globlje povezave

Od vadnic za ličenje slavnih do dokumentarnih filmov o resničnih zločinih, ustvarjalci vsebin se prilagajajo , da bi izpolnili ta nova pričakovanja, združujejo tehnično znanje s čustvenim odmevom, da bi očarali gledalce v digitalni dobi.

Delite članek
Podobni članki
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+