Ta nedavna študija iz YouTubovega poročila Why We Watch 2.0 je pokazala, da 96 % anketirancev meni, da so čustveni označevalci bistveni za visokokakovostno vsebino. Gledalci hrepenijo po videoposnetkih, ki pritegnejo pozornost, pripovedujejo prepričljive zgodbe in ponujajo edinstvene perspektive. Presenetljivo je, da se manj kot 1% gledalcev osredotoča izključno na tehnične vidike.
Starostne razlike so se pojavile v čustvenih preferencah. Medtem ko vse starostne skupine dajejo prednost vsebini, ki pritegne pozornost ali čustveno pripovedovanje zgodb, gledalci, starejši od 35 let, cenijo zaupanje, medtem ko mlajše občinstvo išče ustvarjalnost in osebno ustreznost.
Zanesljivost je postala kritičen dejavnik, saj 82 % anketirancev pričakuje, da bo kakovostna vsebina zanesljiva. YouTube se je visoko uvrstil po zanesljivosti, zlasti med mlajšimi gledalci, ki so presegli tradicionalne radiodifuzijske medije.
Ta premik odraža širši trend v medijski potrošnji, kjer občinstvo zahteva:
- Pristnosti
- globlje povezave
Od vadnic za ličenje slavnih do dokumentarnih filmov o resničnih zločinih, ustvarjalci vsebin se prilagajajo , da bi izpolnili ta nova pričakovanja, združujejo tehnično znanje s čustvenim odmevom, da bi očarali gledalce v digitalni dobi.