2 min. branja

Čustveno pripovedovanje zgodb: 96% gledalcev ga zahteva

Nedavna študija 12.000 gledalcev videoposnetkov razkriva pomemben premik v preferencah občinstva in poudarja pomen čustvenega pripovedovanja zgodb v video vsebini. Medtem ko tehnična kakovost ostaja ključnega pomena, saj 92 % gledalcev ceni jasno sliko in dober zvok, so čustveni vidiki zdaj v središču pozornosti.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Čustveno pripovedovanje zgodb: 96% gledalcev ga zahteva
Vir: Depositphotos

Ta nedavna študija iz YouTubovega poročila Why We Watch 2.0 je pokazala, da 96 % anketirancev meni, da so čustveni označevalci bistveni za visokokakovostno vsebino. Gledalci hrepenijo po videoposnetkih, ki pritegnejo pozornost, pripovedujejo prepričljive zgodbe in ponujajo edinstvene perspektive. Presenetljivo je, da se manj kot 1% gledalcev osredotoča izključno na tehnične vidike.

Source: EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

Starostne razlike so se pojavile v čustvenih preferencah. Medtem ko vse starostne skupine dajejo prednost vsebini, ki pritegne pozornost ali čustveno pripovedovanje zgodb, gledalci, starejši od 35 let, cenijo zaupanje, medtem ko mlajše občinstvo išče ustvarjalnost in osebno ustreznost.

Zanesljivost je postala kritičen dejavnik, saj 82 % anketirancev pričakuje, da bo kakovostna vsebina zanesljiva. YouTube se je visoko uvrstil po zanesljivosti, zlasti med mlajšimi gledalci, ki so presegli tradicionalne radiodifuzijske medije.

EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

Ta premik odraža širši trend v medijski potrošnji, kjer občinstvo zahteva:

  • Pristnosti
  • globlje povezave

Od vadnic za ličenje slavnih do dokumentarnih filmov o resničnih zločinih, ustvarjalci vsebin se prilagajajo , da bi izpolnili ta nova pričakovanja, združujejo tehnično znanje s čustvenim odmevom, da bi očarali gledalce v digitalni dobi.

Delite članek
Podobni članki
LinkedIn začenja nove kampanje za povečanje
3 min. branja

LinkedIn začenja nove kampanje za povečanje

Prihajajo kampanje LinkedIn Boost – nova funkcija, ki podjetjem omogoča promocijo objav za ustvarjanje potencialnih strank. Organske objave se bodo spremenile v oglase in razširile svoj doseg. Kako pristopiti k temu novemu orodju in ga učinkovito uporabljati? Poglejmo, kaj prinaša ta inovacija in kako jo zagnati.

Preberite članek
TikTok širi bazo uporabnikov in moderiranje vsebine v Evropi
3 min. branja

TikTok širi bazo uporabnikov in moderiranje vsebine v Evropi

TikTok je pred kratkim objavil podatke o svoji uspešnosti v Evropi. Poročilo ne deli le rasti uporabnikov, temveč tudi, kako platforma ohranja skladnost z Zakonom o digitalnih storitvah (DSA). Poročilo zajema obdobje od januarja do junija 2024 in ponuja podroben pogled na to, kako se TikTok odziva na rast uporabnikov in izboljšuje varnost platforme z […]

Preberite članek
YouTube uvaja nove kontrolnike za oglase in izboljšano analitiko
3 min. branja

YouTube uvaja nove kontrolnike za oglase in izboljšano analitiko

YouTubova nova posodobitev se osredotoča na izboljšanje interakcije uporabnikov, preglednosti in monetizacije ustvarjalcev. Kanali bodo lahko celo blokirali določene kategorije oglasov neposredno v YouTube Studiu. Nekatere posodobitve lahko koristijo tudi podjetjem za e-poslovanje, ki uporabljajo video trženje.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+