2 min. branja

Čustveno pripovedovanje zgodb: 96% gledalcev ga zahteva

Nedavna študija 12.000 gledalcev videoposnetkov razkriva pomemben premik v preferencah občinstva in poudarja pomen čustvenega pripovedovanja zgodb v video vsebini. Medtem ko tehnična kakovost ostaja ključnega pomena, saj 92 % gledalcev ceni jasno sliko in dober zvok, so čustveni vidiki zdaj v središču pozornosti.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Čustveno pripovedovanje zgodb: 96% gledalcev ga zahteva
Vir: Depositphotos

Ta nedavna študija iz YouTubovega poročila Why We Watch 2.0 je pokazala, da 96 % anketirancev meni, da so čustveni označevalci bistveni za visokokakovostno vsebino. Gledalci hrepenijo po videoposnetkih, ki pritegnejo pozornost, pripovedujejo prepričljive zgodbe in ponujajo edinstvene perspektive. Presenetljivo je, da se manj kot 1% gledalcev osredotoča izključno na tehnične vidike.

Source: EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

Starostne razlike so se pojavile v čustvenih preferencah. Medtem ko vse starostne skupine dajejo prednost vsebini, ki pritegne pozornost ali čustveno pripovedovanje zgodb, gledalci, starejši od 35 let, cenijo zaupanje, medtem ko mlajše občinstvo išče ustvarjalnost in osebno ustreznost.

Zanesljivost je postala kritičen dejavnik, saj 82 % anketirancev pričakuje, da bo kakovostna vsebina zanesljiva. YouTube se je visoko uvrstil po zanesljivosti, zlasti med mlajšimi gledalci, ki so presegli tradicionalne radiodifuzijske medije.

EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

Ta premik odraža širši trend v medijski potrošnji, kjer občinstvo zahteva:

  • Pristnosti
  • globlje povezave

Od vadnic za ličenje slavnih do dokumentarnih filmov o resničnih zločinih, ustvarjalci vsebin se prilagajajo , da bi izpolnili ta nova pričakovanja, združujejo tehnično znanje s čustvenim odmevom, da bi očarali gledalce v digitalni dobi.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU