2 min. branja

Amazon Prime Day 2024: Prihranite veliko 16. in 17. julija!

Največja prodaja Amazona v letu je tik za vogalom in je samo za člane Prime ! Začne se 16. julija in poteka do 17. julija. Kot največji nakupovalni dogodek podjetja v letu bo Prime Day članom Prime prinesel ekskluzivne ponudbe.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Amazon Prime Day 2024: Prihranite veliko 16. in 17. julija!
Vir: Depositphotos

Lani so člani Prime prihranili 24 milijard dolarjev po vsem svetu in 2,5 milijarde dolarjev samo na Prime Day. In letos bo še večje! Ta dvodnevna prodaja bo imela posle z vrhunskimi blagovnimi znamkami, kot sta Sony in Peloton, pa tudi z lastnimi izdelki Amazon, vključno z zvočniki Echo, Fire TV, Ring kamerami, Kindlesom in še več. Pravzaprav je Amazon že znižal cene za mnoge od teh izdelkov na najnižjo doslej, vključno z Fire TV Cube in Echo Show 8.

Ampak to še ni vse – tudi digitalno blago in storitve bodo diskontirani. Novi člani lahko dobijo pet brezplačnih mesecev Amazon Music Unlimited , obstoječi člani pa lahko dobijo popuste na Prime Video kanalih, kot sta Starz in Crunchyroll.



Da bi bilo še boljše, Amazon novim in obstoječim strankam ponuja tri brezplačne mesece neomejene dostave živil . Ta ponudba je na voljo tudi strankam EBT, ki se na storitev še niso prijavile.

Če želite kar najbolje izkoristiti Prime Day, je tukaj nekaj nasvetov:

  • Vprašajte Alexo za obvestila o poslu: Primarni člani lahko prosijo Alexo, da jih obvesti o ponudbah za izdelke, ki so jih dodali na svoj seznam želja, košarico ali shrani za pozneje
  • Nastavite obvestila o prilagojenih poslih: Ustvarite opozorila o ponudbi po meri za želene izdelke in prejmite obvestila, ko gredo v prodajo
  • Uporabite priročne možnosti dostave: S hitro in brezplačno poštnino Amazon lahko hitro dobite svoje stvari

Prime Day bo potekal v več kot 20 državah po vsem svetu, vključno z ZDA, Združenim kraljestvom, Španijo, Avstralijo, Nemčijo, Mehiko, Japonsko in drugimi. Indija bo svoj dogodek dobila pozneje letos poleti.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+