
Kitajski prodajalci bodo lahko blago pošiljali neposredno ameriškim potrošnikom. Amazon obljublja dostavo v devetih do enajstih dneh. Izdelki naj bi začeli prihajati to jesen, čeprav natančen datum lansiranja še ni uradno objavljen.
“Trgovina bi neposredno tekmovala s Temujem in Sheinom, dvema novima spletnima mestoma za e-trgovino, povezanima s Kitajsko, ki sta postali priljubljeni v ZDA,” poroča CNBC.
Amazonova strategija vključuje predstavitev izdelkov brez blagovne znamke po ceni pod 20 USD, kot so masažerji za obraz ali etuiji za telefon. Tako kot Shein je tudi pobuda zasnovana tako, da prodajalcem prihrani denar s proizvodnjo predmetov v majhnih serijah. Večje serije bodo proizvedene, ko bo povpraševanje po določenih izdelkih večje.
Amazon poskuša privabiti več kitajskih prodajalcev. To dokazujeta nedavno odprtje inovacijskega centra v Shenzhenu in znižanje pristojbin za poceni oblačila. Število izdelkov, ki jih kitajski prodajalci prodajajo na Amazonu, se bo do leta 2023 povečalo za več kot 20%, pri čemer se bo znatno povečalo število prodajalcev z visokimi dohodki.