2 min. branja

Amazon je našel svoj način ravnanja s poceni kitajskim blagom

Amazon se je pred kratkim pogajal o pogojih s kitajskimi prodajalci. Na sestanku so predstavili načrte za ustanovitev nove trgovine, ki bi prodajala poceni oblačila, izdelke za dom in druge predmete. Cilj je neposredno tekmovati s priljubljenima platformama za e-poslovanje Temu in Shein.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Amazon je našel svoj način ravnanja s poceni kitajskim blagom
Vir: Depositphotos

Kitajski prodajalci bodo lahko blago pošiljali neposredno ameriškim potrošnikom. Amazon obljublja dostavo v devetih do enajstih dneh. Izdelki naj bi začeli prihajati to jesen, čeprav natančen datum lansiranja še ni uradno objavljen.

“Trgovina bi neposredno tekmovala s Temujem in Sheinom, dvema novima spletnima mestoma za e-trgovino, povezanima s Kitajsko, ki sta postali priljubljeni v ZDA,” poroča CNBC.

Amazonova strategija vključuje predstavitev izdelkov brez blagovne znamke po ceni pod 20 USD, kot so masažerji za obraz ali etuiji za telefon. Tako kot Shein je tudi pobuda zasnovana tako, da prodajalcem prihrani denar s proizvodnjo predmetov v majhnih serijah. Večje serije bodo proizvedene, ko bo povpraševanje po določenih izdelkih večje.

Amazon poskuša privabiti več kitajskih prodajalcev. To dokazujeta nedavno odprtje inovacijskega centra v Shenzhenu in znižanje pristojbin za poceni oblačila. Število izdelkov, ki jih kitajski prodajalci prodajajo na Amazonu, se bo do leta 2023 povečalo za več kot 20%, pri čemer se bo znatno povečalo število prodajalcev z visokimi dohodki.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+