2 min. branja

Amazon je našel svoj način ravnanja s poceni kitajskim blagom

Amazon se je pred kratkim pogajal o pogojih s kitajskimi prodajalci. Na sestanku so predstavili načrte za ustanovitev nove trgovine, ki bi prodajala poceni oblačila, izdelke za dom in druge predmete. Cilj je neposredno tekmovati s priljubljenima platformama za e-poslovanje Temu in Shein.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Amazon je našel svoj način ravnanja s poceni kitajskim blagom
Vir: Depositphotos

Kitajski prodajalci bodo lahko blago pošiljali neposredno ameriškim potrošnikom. Amazon obljublja dostavo v devetih do enajstih dneh. Izdelki naj bi začeli prihajati to jesen, čeprav natančen datum lansiranja še ni uradno objavljen.

“Trgovina bi neposredno tekmovala s Temujem in Sheinom, dvema novima spletnima mestoma za e-trgovino, povezanima s Kitajsko, ki sta postali priljubljeni v ZDA,” poroča CNBC.

Amazonova strategija vključuje predstavitev izdelkov brez blagovne znamke po ceni pod 20 USD, kot so masažerji za obraz ali etuiji za telefon. Tako kot Shein je tudi pobuda zasnovana tako, da prodajalcem prihrani denar s proizvodnjo predmetov v majhnih serijah. Večje serije bodo proizvedene, ko bo povpraševanje po določenih izdelkih večje.

Amazon poskuša privabiti več kitajskih prodajalcev. To dokazujeta nedavno odprtje inovacijskega centra v Shenzhenu in znižanje pristojbin za poceni oblačila. Število izdelkov, ki jih kitajski prodajalci prodajajo na Amazonu, se bo do leta 2023 povečalo za več kot 20%, pri čemer se bo znatno povečalo število prodajalcev z visokimi dohodki.

Delite članek
Podobni članki
WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu
3 min. branja

WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu

WhatsApp je na konferenci v Miamijunapovedal pomembne poslovne posodobitve, ki združujejo upravljanje trženja v aplikacijah WhatsApp, Facebook in Instagram. Podjetja lahko zdaj upravljajo kampanje za vse tri platforme prek ene same nadzorne plošče Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje
2 min. branja

Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje

Reddit je pravkar uvedel nekaj, kar bodo prepoznali vsi oglaševalci – sistem ocenjevanja kakovosti za oglase, podoben Googlovemu. Nova ocena optimizacije ocenjuje nastavitve vašega računa in vam natančno pove, kje se lahko izboljšate, zaradi česar oglaševanje v Redditu ni več igra ugibanj.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge