3 min. branja

Amazon Haul prihaja – proračunska trgovina, ki bo tekmovala s kitajskimi velikani

Amazon je zagnal novo tržnico, imenovano Amazon Haul. To je še en projekt, ki ponuja proračunsko blago v kategorijah, kot so oblačila, gospodinjski predmeti in elektronika - vse po ceni pod 20 dolarjev. Ta pobuda se odziva na naraščajočo konkurenco diskontnih platform, kot so Temu, Shein in TikTok Shop, ki so pridobile popularnost z nizkimi cenami in neposrednim uvozom iz Kitajske. Nova storitev je na ameriškem trgu na voljo prek Amazonove mobilne aplikacije in e-trgovine. Kupce privablja ne le z nizkimi cenami, temveč tudi s popusti na naročila v razsutem stanju in poceni dostavo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Amazon Haul prihaja – proračunska trgovina, ki bo tekmovala s kitajskimi velikani
Vir: Amazon

Kaj pričakovati od Amazon Haul nizke cene v več kategorijah

Amazon Haul ponuja širok izbor izdelkov, vsi po ceni pod 20 dolarjev. Nekateri predmeti, kot so kozmetični dodatki ali kuhinjske potrebščine, so na voljo za samo 1 dolar.

To pomeni pomemben premik za Amazon, ki se je do sedaj osredotočal na hitre dobavne roke in ne na izjemno nizke cene.

Preprosta nakupovalna izkušnja

Amazon je platformo prilagodil tako, da deluje samostojno z lastnim postopkom iskanja, košarice in plačila. Naročila nad 25 USD so celo upravičena do brezplačne dostave. Dostava traja standardno en do dva tedna.

V primerjavi z običajnimi dobavnimi roki, na katere so navajeni kupci Amazona, je to razmeroma dolgo. Ta model spominja na logistično strategijo Temu in Shein – njihove stranke so pripravljene čakati dlje na cenejše izdelke.

Amazonova garancija od A do Z, ki strankam zagotavlja varnost v primeru težav z izdelkom ali dostavo, še naprej ščiti vse izdelke Haul.

Popusti za naročila v velikem obsegu

Kupci, ki bodo večji kupili na Haulu, bodo prejeli dodatne popuste. Naročila v višini 50 USD ali več dobijo 5% popust, medtem ko nakupi nad 75 USD prejmejo 10% popusta.

 Amazon launches 'Amazon Haul' - a new ultra-budget marketplace to compete with Temu & Shein

Source: Amazon

Politika vračil in vračil

Amazon Haul ima politike vračanja, prilagojene svojemu modelu z nizkimi cenami. Predmete nad 3 USD lahko brezplačno vrnete v 15 dneh na katerem koli od številnih zbirnih mest, vključno z lokacijami Whole Foods, Amazon Lockers ali UPS.

Izdelkov po ceni 3 USD ali manj ni mogoče vrniti, da se ohranijo nizki stroški poslovanja, podobno kot pri politikah drugih diskontnih prodajalcev.

Amazon navaja, da vsi izdelki, ki so na voljo prek Haula, izpolnjujejo stroge varnostne in kakovostne standarde, pri čemer se vsak izdelek preverja glede skladnosti z veljavnimi predpisi.

Odziv na naraščajočo konkurenco diskontnih trgovcev

Uvedba Amazon Haul je neposreden odziv na rast kitajske konkurence, kot sta Temu in Shein, ki sta z neposrednim uvozom iz Kitajske in likvidacijskimi cenami motila trg. Z Haulom Amazon sprejema podobne ukrepe za prihranek stroškov, vključno z neposrednim nakupom od kitajskih proizvajalcev.

Ta pristop omogoča Amazonu, da zniža cene in se približa modelu z nižjimi maržami, kar je prispevalo k uspehu novih konkurentov.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU