2 min. branja

Adobe Express s simfonijo TikTok poenostavlja ustvarjanje privlačne vsebine

Poznate vajo - virusni videoposnetki s privlačno glasbo postanejo tako priljubljeni v družbi, da se pesem začne pojavljati povsod. Nedavni primer je Pedro, ki se je iz TikToka prebil na radio.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Adobe Express s simfonijo TikTok poenostavlja ustvarjanje privlačne vsebine
Vir: TikTok

Adobe Express je program za urejanje fotografij in videoposnetkov. Uporablja se predvsem za izdelavo vizualnih podob za družabne medije , saj lahko med drugim poveča kakovost slike, spremeni barve in doda učinke. V program je zdaj vključen dodatek TikTok Symphony Assistant, ki omogoča dostop do več kot milijona odobrenih skladb iz komercialnega glasbenega kataloga TikTok.

Dodatek Symphony Assistant strankam Adobe Express omogoča dostop do komercialne glasbene knjižnice TikTok (CML), kar olajša vključitev glasbe v filme TikTok. Ta povezava uporabnikom ponuja raznoliko paleto skladb in zvokov, kar olajša vključitev priljubljene glasbe v videoposnetek TikTok.

Upravitelji platform družbenih medijev bi raje videli:

Dostop do ogromne glasbene knjižnice
Z več kot milijonom skladb vzhajajočih in priznanih izvajalcev lahko preprosto izberete popolno skladbo za izboljšanje svojih objav v TikToku.

Poenostavljena licenca
Omogoča hitro in zakonito uporabo glasbe v videoposnetkih.

Napredna ustvarjalna orodja
Poleg glasbe dodatek Symphony Assistant vključuje ustvarjalne predloge, filme in fotografije Adobe Stock ter številna orodja za urejanje.

Vodnik za začetek TikTok

Simfonični asistent ponuja smernice o najboljših praksah in nasvete za uspeh na TikToku. Uporabniki lahko odkrijejo priljubljene glasbene in ustvarjalne trende, pomembne za njihovo regijo ali trg, kar jim lahko pomaga ustvariti privlačno in ustrezno vsebino.

Raziskave in vpogledi

Čarovnik analizira najuspešnejše oglase in hashtage. To vam lahko pomaga optimizirati strategijo vsebine. Na primer, prej omenjeni Pedro bi se verjetno pojavil v priporočilih.

Ustvarjalni navdih

Ta funkcija lahko pomaga ustvariti ideje za vsebino na podlagi trenutnih trendov za premagovanje ustvarjalnih blokov.

Ta poteza označuje tudi uradno priznanje Adobeja kot ustvarjalnega partnerja TikToka, s čimer krepi sodelovanje med TikTokom in Adobejem, da ustvarjalcem zagotovi robustna orodja za ustvarjanje vsebine.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+