1 min. branja

Umetna inteligenca prihaja v Googlove kampanje

Google v svojo oglaševalsko platformo vključuje generativno umetno inteligenco. Nova funkcija bo omogočala ustvarjanje vizualnih podob za kampanje Demand Gen neposredno v nastavitvah oglasov, hkrati pa se bo prilagajala posebnim vrstam in velikostim kampanj.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Umetna inteligenca prihaja v Googlove kampanje
Vir: Google

Ta orodja oglaševalcem omogočajo, da v le nekaj korakih ustvarijo visokokakovostne slike z besedilnimi napotki. Tako lahko oglaševalci z nekaj kliki ustvarijo izvirne kampanje, hkrati pa ohranijo popoln nadzor nad uporabljenimi slikami. Google zagotavlja preglednost, saj nikoli ne ustvarja enakih slik in označuje vse slike, ki jih ustvari umetna inteligenca.

“Z orodji za ustvarjanje slik lahko zdaj učinkoviteje preizkušate nove ustvarjalne koncepte – ne glede na to, ali gre za eksperimentiranje z novimi vrstami slik ali preprosto ustvarjanje kreativ iz nič. Vaše znanje in izkušnje so ključnega pomena, da vam Googlova umetna inteligenca pomaga ustvarjati slike, ki so prilagojene potrebam vašega podjetja ali stranke,” pravi platforma.

KampanjeDemand Gen se osredotočajo na ustvarjanje povpraševanja po izdelkih ali storitvah. Cilj je pritegniti in pritegniti potencialne stranke, ki bi se lahko zanimale za ponujeni izdelek. Te kampanje uporabljajo različne vizualno privlačne oglasne formate in se prikazujejo na najpomembnejših Googlovih platformah, kot so YouTube, Discover in Gmail.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+