1 min. branja

Umetna inteligenca prihaja v Googlove kampanje

Google v svojo oglaševalsko platformo vključuje generativno umetno inteligenco. Nova funkcija bo omogočala ustvarjanje vizualnih podob za kampanje Demand Gen neposredno v nastavitvah oglasov, hkrati pa se bo prilagajala posebnim vrstam in velikostim kampanj.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Umetna inteligenca prihaja v Googlove kampanje
Vir: Google

Ta orodja oglaševalcem omogočajo, da v le nekaj korakih ustvarijo visokokakovostne slike z besedilnimi napotki. Tako lahko oglaševalci z nekaj kliki ustvarijo izvirne kampanje, hkrati pa ohranijo popoln nadzor nad uporabljenimi slikami. Google zagotavlja preglednost, saj nikoli ne ustvarja enakih slik in označuje vse slike, ki jih ustvari umetna inteligenca.

“Z orodji za ustvarjanje slik lahko zdaj učinkoviteje preizkušate nove ustvarjalne koncepte – ne glede na to, ali gre za eksperimentiranje z novimi vrstami slik ali preprosto ustvarjanje kreativ iz nič. Vaše znanje in izkušnje so ključnega pomena, da vam Googlova umetna inteligenca pomaga ustvarjati slike, ki so prilagojene potrebam vašega podjetja ali stranke,” pravi platforma.

KampanjeDemand Gen se osredotočajo na ustvarjanje povpraševanja po izdelkih ali storitvah. Cilj je pritegniti in pritegniti potencialne stranke, ki bi se lahko zanimale za ponujeni izdelek. Te kampanje uporabljajo različne vizualno privlačne oglasne formate in se prikazujejo na najpomembnejših Googlovih platformah, kot so YouTube, Discover in Gmail.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+