1 min. branja

Umetna inteligenca prihaja v Googlove kampanje

Google v svojo oglaševalsko platformo vključuje generativno umetno inteligenco. Nova funkcija bo omogočala ustvarjanje vizualnih podob za kampanje Demand Gen neposredno v nastavitvah oglasov, hkrati pa se bo prilagajala posebnim vrstam in velikostim kampanj.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Umetna inteligenca prihaja v Googlove kampanje
Vir: Google

Ta orodja oglaševalcem omogočajo, da v le nekaj korakih ustvarijo visokokakovostne slike z besedilnimi napotki. Tako lahko oglaševalci z nekaj kliki ustvarijo izvirne kampanje, hkrati pa ohranijo popoln nadzor nad uporabljenimi slikami. Google zagotavlja preglednost, saj nikoli ne ustvarja enakih slik in označuje vse slike, ki jih ustvari umetna inteligenca.

“Z orodji za ustvarjanje slik lahko zdaj učinkoviteje preizkušate nove ustvarjalne koncepte – ne glede na to, ali gre za eksperimentiranje z novimi vrstami slik ali preprosto ustvarjanje kreativ iz nič. Vaše znanje in izkušnje so ključnega pomena, da vam Googlova umetna inteligenca pomaga ustvarjati slike, ki so prilagojene potrebam vašega podjetja ali stranke,” pravi platforma.

KampanjeDemand Gen se osredotočajo na ustvarjanje povpraševanja po izdelkih ali storitvah. Cilj je pritegniti in pritegniti potencialne stranke, ki bi se lahko zanimale za ponujeni izdelek. Te kampanje uporabljajo različne vizualno privlačne oglasne formate in se prikazujejo na najpomembnejših Googlovih platformah, kot so YouTube, Discover in Gmail.

Delite članek
Podobni članki
Nov nemški zakon omogoča preklic spletnih naročil z enim klikom
2 min. branja

Nov nemški zakon omogoča preklic spletnih naročil z enim klikom

Od junija 2026 bo moral vsak spletni trgovec v Nemčiji na vidnem mestu namestiti gumb “Preklic pogodbe”, ki bo deloval z enim samim klikom. Nemško ministrstvo za pravosodje temu pravi varstvo potrošnikov, podjetja za e-trgovino pa to označujejo za nepotrebno birokracijo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Prodaja živil TikTok je letos poskočila za 120 %
3 min. branja

Prodaja živil TikTok je letos poskočila za 120 %

V zadnjem času se v omrežju TikTok dogaja nekaj divjega. Lidl, nemški diskontni supermarket, je v trgovini TikTok objavil omejene izdelke, ki se prodajajo hitreje kot kdaj koli prej. Njihove čokoladne ploščice Dubai – tiste s pistacijami, ki jih vsi obsedajo – so vsako sekundo prodali 72 ploščic, zaloge pa je zmanjkalo v 90 minutah. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU