1 min. branja

Trgovina TikTok bo poleti zaživela v celinski Evropi

TikTok se vrti skozi našo pozornost, naš čas in zdaj se vrti tudi skozi naše denarnice. Preizkušeni koncept neposredne prodaje iz družbenega omrežja bo kmalu prišel v celinsko Evropo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trgovina TikTok bo poleti zaživela v celinski Evropi
Vir: Depositphotos

TikTok Shop, ki že deluje v več azijskih državah, Združenem kraljestvu in ZDA, načrtuje nadaljnjo širitev v Evropo in Mehiko. Čeprav novica o širitvi ni uradna, je prve informacije prinesel časnik South China Morning Post, spletni medij Ecommerce News pa je navedel druge anonimne vire. Poleg tega je TikTok začel vabiti trgovce v Nemčiji, Franciji, Italiji in Španiji k beta testiranju.

Zagon je predviden letos poleti.

V prizadevanjih za povečanje dobička je logičen korak podjetij družbenih medijev, da ustvarijo platformo za e-trgovanje. S tem krepijo svoj položaj v digitalnem ekosistemu in prispevajo k rasti spletnega trgovanja. Priljubljenost in velika obiskanost igrata TikToku v prid, o čemer smo že poročali v več člankih. Kljub začetnim zamudam, ki so jih povzročili ponesrečeni rezultati v Združenem kraljestvu, TikTok Shop poskuša srečo tudi drugje. Z novimi dodatki bo platforma zdaj delovala v 13 državah. Njen cilj je letos doseči 50 milijard dolarjev bruto vrednosti blaga (GMV).

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+