
TikTok Shop, ki že deluje v več azijskih državah, Združenem kraljestvu in ZDA, načrtuje nadaljnjo širitev v Evropo in Mehiko. Čeprav novica o širitvi ni uradna, je prve informacije prinesel časnik South China Morning Post, spletni medij Ecommerce News pa je navedel druge anonimne vire. Poleg tega je TikTok začel vabiti trgovce v Nemčiji, Franciji, Italiji in Španiji k beta testiranju.
Zagon je predviden letos poleti.
V prizadevanjih za povečanje dobička je logičen korak podjetij družbenih medijev, da ustvarijo platformo za e-trgovanje. S tem krepijo svoj položaj v digitalnem ekosistemu in prispevajo k rasti spletnega trgovanja. Priljubljenost in velika obiskanost igrata TikToku v prid, o čemer smo že poročali v več člankih. Kljub začetnim zamudam, ki so jih povzročili ponesrečeni rezultati v Združenem kraljestvu, TikTok Shop poskuša srečo tudi drugje. Z novimi dodatki bo platforma zdaj delovala v 13 državah. Njen cilj je letos doseči 50 milijard dolarjev bruto vrednosti blaga (GMV).