Potreba po celovitem varstvu
Varnost izdelkov je očitno zelo pomembna za nemške potrošnike v nenehno spreminjajočem se okolju trženja e-trgovine. Presenetljivo je, da je 73% anketirancev izjavilo, da želijo varnostne načrte kupiti neposredno pri svojih želenih proizvajalcih, trgovinah in plačilnih sistemih. Ta trend poudarja pomen skrbnega vključevanja možnosti zaščite v izkušnjo spletnega nakupa.
Pomembne tehnike trženja e-trgovine
- 53 % anketirancev je kot glavno motivacijo navedlo udobje za zaščito nakupa. Strokovnjaki za e-poslovanje bi morali dati prednost poenostavitvi postopka ponudbe zaščite na blagajni in po nakupu.
- Premium Potential: V povprečju so potrošniki pripravljeni porabiti 19% več za izdelke, ki vključujejo integrirano zaščito. To je odlična priložnost za povečanje povprečne transakcijske cene vaših spletnih marketinških kampanj.
- Prednosti paketa: 59 % strank bo bolj verjetno izbralo zaščito. Razmislite o ponudbi celotnih paketov, ki zajemajo krajo in izgubo, zaščito pred poškodbami in podaljšana jamstva.
- Fokus kategorije: Osebna elektronika je najbolj priljubljeno blago, za katerega kupci zahtevajo zaščito. Ti tržniki e-trgovine bi morali dati prednost prilagojenim strategijam zaščite.
- Zahtevki so pomembni: Izkušnje s pozitivnimi trditvami lahko stranke spremenijo v zagovornike blagovnih znamk, saj 84% anketirancev navaja, da bi po zadovoljivem postopku reklamacije priporočili blagovno znamko.
Prihodnost vaše strategije spletne trgovine
Želje potrošnikov se razvijajo vzporedno s tržno sceno e-trgovine . V prihodnosti naj bi bili luksuzni predmeti (29%), gospodinjski aparati (59%) in osebni pripomočki (68%) priljubljeni v okviru načrtov zaščite. Strokovnjaki za e-poslovanje bi morali razmisliti o zagotavljanju celovitih storitev zaščite za ta območja z visoko vrednostjo.
Uporaba zaščite izdelkov za izboljšanje e-trgovine
- Izboljšajte uporabniško izkušnjo: v nakupni proces vključite varnostne in varnostne ukrepe.
- Uporabite zaščito izdelkov kot diferenciator na konkurenčnem trgu e-trgovine.
- V svojih ponudbah poudarite kategorije z visokim zanimanjem, kot sta elektronika in luksuzno blago, nato pa ustvarite varnostne strategije, prilagojene tem specifičnim sektorjem.
- Vlaganje v ustrezno obdelavo zahtevkov bo povečalo zadrževanje strank in spodbudilo pozitivno ustno izražanje.
- Če želite povečati zaupanje in zadovoljstvo strank, ponudite številne možnosti zaščite, kot so zaščita pred pošiljanjem, kritje nenamernih poškodb in podaljšana jamstva.
Sprejetje teh metod trženja e-trgovine in vpogledov iz poročila Cover Genius lahko pomaga strokovnjakom za e-poslovanje pri izkoriščanju naraščajočega povpraševanja Nemčije po zaščiti izdelkov. Ta tehnika ne ustreza le zahtevam potrošnikov, temveč tudi spodbuja razvoj in povečuje konkurenčnost v nenehno spreminjajočem se svetu spletnega nakupovanja.
Ker se področje e-trgovine razvija, vključevanje zaščite izdelkov v vašo tržno strategijo ni več izbirno; Od tega je odvisen uspeh na nemškem trgu in širše.