3 min. branja

Sprostitev potenciala Nemčije za zaščito izdelkov

Razumevanje preferenc potrošnikov je ključnega pomena za ohranjanje prednosti v trženju e-trgovine. Najnovejša raziskava podjetja Cover Genius zagotavlja pronicljivo preučevanje povpraševanja po zaščiti izdelkov na nemškem trgu, pri čemer poudarja priložnosti za strokovnjake za e-poslovanje, da izboljšajo svoje blago in povečajo zadovoljstvo potrošnikov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Sprostitev potenciala Nemčije za zaščito izdelkov
Vir: Depositphotos

Potreba po celovitem varstvu

Varnost izdelkov je očitno zelo pomembna za nemške potrošnike v nenehno spreminjajočem se okolju trženja e-trgovine. Presenetljivo je, da je 73% anketirancev izjavilo, da želijo varnostne načrte kupiti neposredno pri svojih želenih proizvajalcih, trgovinah in plačilnih sistemih. Ta trend poudarja pomen skrbnega vključevanja možnosti zaščite v izkušnjo spletnega nakupa.

Pomembne tehnike trženja e-trgovine

  1. 53 % anketirancev je kot glavno motivacijo navedlo udobje za zaščito nakupa. Strokovnjaki za e-poslovanje bi morali dati prednost poenostavitvi postopka ponudbe zaščite na blagajni in po nakupu.
  2. Premium Potential: V povprečju so potrošniki pripravljeni porabiti 19% več za izdelke, ki vključujejo integrirano zaščito. To je odlična priložnost za povečanje povprečne transakcijske cene vaših spletnih marketinških kampanj.
  3. Prednosti paketa: 59 % strank bo bolj verjetno izbralo zaščito. Razmislite o ponudbi celotnih paketov, ki zajemajo krajo in izgubo, zaščito pred poškodbami in podaljšana jamstva.
  4. Fokus kategorije: Osebna elektronika je najbolj priljubljeno blago, za katerega kupci zahtevajo zaščito. Ti tržniki e-trgovine bi morali dati prednost prilagojenim strategijam zaščite.
  5. Zahtevki so pomembni: Izkušnje s pozitivnimi trditvami lahko stranke spremenijo v zagovornike blagovnih znamk, saj 84% anketirancev navaja, da bi po zadovoljivem postopku reklamacije priporočili blagovno znamko.

Source: Depositphotos

Prihodnost vaše strategije spletne trgovine

Želje potrošnikov se razvijajo vzporedno s tržno sceno e-trgovine . V prihodnosti naj bi bili luksuzni predmeti (29%), gospodinjski aparati (59%) in osebni pripomočki (68%) priljubljeni v okviru načrtov zaščite. Strokovnjaki za e-poslovanje bi morali razmisliti o zagotavljanju celovitih storitev zaščite za ta območja z visoko vrednostjo.

Uporaba zaščite izdelkov za izboljšanje e-trgovine

  1. Izboljšajte uporabniško izkušnjo: v nakupni proces vključite varnostne in varnostne ukrepe.
  2. Uporabite zaščito izdelkov kot diferenciator na konkurenčnem trgu e-trgovine.
  3. V svojih ponudbah poudarite kategorije z visokim zanimanjem, kot sta elektronika in luksuzno blago, nato pa ustvarite varnostne strategije, prilagojene tem specifičnim sektorjem.
  4. Vlaganje v ustrezno obdelavo zahtevkov bo povečalo zadrževanje strank in spodbudilo pozitivno ustno izražanje.
  5. Če želite povečati zaupanje in zadovoljstvo strank, ponudite številne možnosti zaščite, kot so zaščita pred pošiljanjem, kritje nenamernih poškodb in podaljšana jamstva.

Sprejetje teh metod trženja e-trgovine in vpogledov iz poročila Cover Genius lahko pomaga strokovnjakom za e-poslovanje pri izkoriščanju naraščajočega povpraševanja Nemčije po zaščiti izdelkov. Ta tehnika ne ustreza le zahtevam potrošnikov, temveč tudi spodbuja razvoj in povečuje konkurenčnost v nenehno spreminjajočem se svetu spletnega nakupovanja.

Ker se področje e-trgovine razvija, vključevanje zaščite izdelkov v vašo tržno strategijo ni več izbirno; Od tega je odvisen uspeh na nemškem trgu in širše.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+