1 min. branja

Vzrok trženja

Vzrok marketinga je trženje, ki združuje poslovno rast s korporativno družbeno odgovornostjo. Ta podjetja podpirajo neprofitne organizacije, na primer, da izgledajo dobro.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Vzrok marketinga je trženje, ki združuje poslovno rast s korporativno družbeno odgovornostjo. Ta podjetja podpirajo neprofitne organizacije, na primer, da izgledajo dobro. Prav tako spodbujajo svoje stranke, da donirajo organizacijam, s katerimi sodelujejo, in jih pri tem podpirajo. Eden od načinov je, da prodajate izdelke, pri katerih dobiček dobi organizacija, ali kupite enega, daste enega, kjer kupite izdelek, drugega pa nekomu v stiski.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+