1 min. branja

Vzrok trženja

Vzrok marketinga je trženje, ki združuje poslovno rast s korporativno družbeno odgovornostjo. Ta podjetja podpirajo neprofitne organizacije, na primer, da izgledajo dobro.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Vzrok marketinga je trženje, ki združuje poslovno rast s korporativno družbeno odgovornostjo. Ta podjetja podpirajo neprofitne organizacije, na primer, da izgledajo dobro. Prav tako spodbujajo svoje stranke, da donirajo organizacijam, s katerimi sodelujejo, in jih pri tem podpirajo. Eden od načinov je, da prodajate izdelke, pri katerih dobiček dobi organizacija, ali kupite enega, daste enega, kjer kupite izdelek, drugega pa nekomu v stiski.

Delite članek
Podobni članki
CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju
2 min. branja

CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju

Generativna umetna inteligenca postaja vse bolj priljubljena v trženju, saj 90 % organizacij načrtuje vlaganje vanjo. Vendar pa je zaskrbljujoče, da velika večina direktorjev trženja priznava, da ne razumejo popolnoma te tehnologije ali njenega potencialnega vpliva na poslovne procese. To pomanjkanje znanja lahko ovira sprejetje naprednejših aplikacij umetne inteligence, ki ponujajo pomembne koristi, ne le […]

Preberite članek
Najboljše strategije mobilnega trženja za MSP
3 min. branja

Najboljše strategije mobilnega trženja za MSP

Spletno nakupovanje je v razcvetu in če vodite majhno ali srednje veliko podjetje, si ne morete privoščiti, da bi zamudili mobilno revolucijo. Vse več ljudi poseže po svojih telefonih za brskanje in nakup, zato je čas, da se pametno seznanite s strategijami mobilnega trženja. Ne skrbite – imamo nekaj nasvetov, ki vam lahko pomagajo povezati […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+