Nakupovanje v živo je marketinška strategija, kjer gostitelj, običajno vplivnež ali slavna oseba, promovira izdelek prek videa v živo. Podobno kot televizijske oddaje o domačem nakupovanju, v katerih posameznik pokaže, kako uporabljati predmet, interakcija med gostiteljem in občinstvom poteka v celoti v živo, kot že ime pove. Igrificirana vsebina, vključno s promocijami in nagradami, je običajno na voljo občinstvu v celotnem pretočnem predvajanju v živo, vendar le za omejeno trajanje. Nakupovanje v živo je še posebej učinkovito zaradi občutka nujnosti, ki ga povzroča pomanjkanje ali omejena razpoložljivost. Še več, večje kot je občinstvo, večji je strah, da bi zamudili potencialno dober posel.
Štirje najstniki aretirani zaradi kibernetskih napadov, ki so družbo M&S stali 300 milijonov funtov
Policija je aretirala štiri osebe, stare od 17 do 20 let, zaradi uničujočih kibernetskih napadov, ki so spravili na kolena največje britanske trgovce na drobno. Osumljenci so obtoženi izsiljevanja, pranja denarja in sodelovanja pri organiziranem kriminalu.