1 min. branja

Nakupovanje v živo

Nakupovanje v živo je marketinška strategija, kjer gostitelj, običajno vplivnež ali slavna oseba, promovira izdelek prek videa v živo. Podobno kot televizijske oddaje o domačem nakupovanju, v katerih posameznik pokaže, kako uporabljati predmet, interakcija med gostiteljem in občinstvom poteka v celoti v živo, kot že ime pove.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Nakupovanje v živo je marketinška strategija, kjer gostitelj, običajno vplivnež ali slavna oseba, promovira izdelek prek videa v živo. Podobno kot televizijske oddaje o domačem nakupovanju, v katerih posameznik pokaže, kako uporabljati predmet, interakcija med gostiteljem in občinstvom poteka v celoti v živo, kot že ime pove. Igrificirana vsebina, vključno s promocijami in nagradami, je običajno na voljo občinstvu v celotnem pretočnem predvajanju v živo, vendar le za omejeno trajanje. Nakupovanje v živo je še posebej učinkovito zaradi občutka nujnosti, ki ga povzroča pomanjkanje ali omejena razpoložljivost. Še več, večje kot je občinstvo, večji je strah, da bi zamudili potencialno dober posel.

Delite članek
Podobni članki
Nov nemški zakon omogoča preklic spletnih naročil z enim klikom
2 min. branja

Nov nemški zakon omogoča preklic spletnih naročil z enim klikom

Od junija 2026 bo moral vsak spletni trgovec v Nemčiji na vidnem mestu namestiti gumb “Preklic pogodbe”, ki bo deloval z enim samim klikom. Nemško ministrstvo za pravosodje temu pravi varstvo potrošnikov, podjetja za e-trgovino pa to označujejo za nepotrebno birokracijo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Prodaja živil TikTok je letos poskočila za 120 %
3 min. branja

Prodaja živil TikTok je letos poskočila za 120 %

V zadnjem času se v omrežju TikTok dogaja nekaj divjega. Lidl, nemški diskontni supermarket, je v trgovini TikTok objavil omejene izdelke, ki se prodajajo hitreje kot kdaj koli prej. Njihove čokoladne ploščice Dubai – tiste s pistacijami, ki jih vsi obsedajo – so vsako sekundo prodali 72 ploščic, zaloge pa je zmanjkalo v 90 minutah. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU