1 min. branja

Kaj je Wireframing?

Wireframing v oblikovanju uporabniške izkušnje je proces ustvarjanja poenostavljenega vizualnega orisa spletne strani ali aplikacije, ki se osredotoča na strukturo in funkcionalnost in ne na podrobno oblikovanje. Služi kot načrt za vizualizacijo postavitve in uporabniškega toka, olajšuje povratne informacije in pojasnjuje funkcije.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Wireframing v oblikovanju uporabniške izkušnje je proces ustvarjanja poenostavljenega vizualnega orisa spletne strani ali aplikacije, ki se osredotoča na strukturo in funkcionalnost in ne na podrobno oblikovanje. Služi kot načrt za vizualizacijo postavitve in uporabniškega toka, olajšuje povratne informacije in pojasnjuje funkcije. Žični okvirji so lahko skice z nizko zvestobo ali ustvarjene s programskimi orodji, kar omogoča hitre ponovitve, da se zagotovi usklajenost s potrebami uporabnikov in poslovnimi cilji.

Delite članek
Podobni članki
Kaj je gverilsko trženje?
3 min. branja

Kaj je gverilsko trženje?

Gverilsko trženje je inovativna oglaševalska strategija , ki izkorišča presenečenje in nekonvencionalne metode za promocijo izdelkov ali storitev. Ta pristop je še posebej učinkovit pri pridobivanju pozornosti potrošnikov na prenatrpanem trgu, ki se pogosto zanaša na ustvarjalnost in poceni taktike namesto na tradicionalne medijske kanale. Gverilsko trženje je način, da podjetje razširi besedo, ne da […]

Preberite članek
Dolgoročna strategija v trženju: raziskave kažejo 60-odstotno povečanje donosnosti naložbe
2 min. branja

Dolgoročna strategija v trženju: raziskave kažejo 60-odstotno povečanje donosnosti naložbe

Raziskava WARC in Google ponuja priporočila za doseganje trajnostne rasti v celotnem marketinškem lijaku. Recept vključuje uravnotežene naložbe v modeliranje marketinških mešanic (MMM), dodeljevanje in umetno inteligenco. Ta orodja pomagajo razumeti kompleksne povezave med marketinškimi aktivnostmi in poslovnimi rezultati, tako kratkoročno kot dolgoročno.

Preberite članek
LinkedIn začenja nove kampanje za povečanje
3 min. branja

LinkedIn začenja nove kampanje za povečanje

Prihajajo kampanje LinkedIn Boost – nova funkcija, ki podjetjem omogoča promocijo objav za ustvarjanje potencialnih strank. Organske objave se bodo spremenile v oglase in razširile svoj doseg. Kako pristopiti k temu novemu orodju in ga učinkovito uporabljati? Poglejmo, kaj prinaša ta inovacija in kako jo zagnati.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+