1 min. branja

Kaj je SEO na strani?

On-Page SEO se nanaša na prakso optimizacije posameznih spletnih strani, da se uvrstijo višje in zaslužijo ustreznejši promet v iskalnikih. Za razliko od SEO zunaj strani, ki se osredotoča na zunanje dejavnike, kot so povratne povezave, je SEO na strani v celoti pod vašim nadzorom.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

On-Page SEO se nanaša na prakso optimizacije posameznih spletnih strani, da se uvrstijo višje in zaslužijo ustreznejši promet v iskalnikih. Za razliko od SEO zunaj strani, ki se osredotoča na zunanje dejavnike, kot so povratne povezave, je SEO na strani v celoti pod vašim nadzorom.

Zajema tako vsebino, ki je vidna uporabnikom na vaših straneh, kot tudi izvorno kodo HTML, ki jo lahko preberejo iskalniki.

Učinkovit SEO na strani pomaga iskalnikom razumeti vsebino in namen vašega spletnega mesta ter določiti njegovo ustreznost za poizvedbe uporabnikov. Z izvajanjem strategij SEO na strani v bistvu natančno prilagodite svoje spletne strani, da govorijo jezik iskalnikov in uporabnikov, kar ustvarja harmonično ravnovesje, ki lahko bistveno izboljša prepoznavnost in uspešnost vašega spletnega mesta v rezultatih iskanja.

SEO na strani ni enkratna naloga, ampak stalen proces. Ker se iskalniki razvijajo in vedenje uporabnikov spreminja, je spremljanje najboljših praks SEO na strani ključnega pomena za ohranjanje in izboljšanje uvrstitve v iskanju. Ne glede na to, ali ste lastnik malega podjetja, ustvarjalec vsebin ali strokovnjak za SEO, je razumevanje in izvajanje osnov SEO na strani bistvenega pomena za doseganje spletnega uspeha.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU