1 min. branja

Kaj je Rich Snippet?

Obogateni delček je razširjeni delček v rezultatih iskanja, ki uporabnikom zagotavlja več informacij kot običajni rezultat iskanja. To je izboljšan delček, ki prikazuje dodatne podatke, pridobljene iz strukturiranih podatkov na strani.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Obogateni delček je razširjeni delček v rezultatih iskanja, ki uporabnikom zagotavlja več informacij kot običajni rezultat iskanja. To je izboljšan delček, ki prikazuje dodatne podatke, pridobljene iz strukturiranih podatkov na strani.

Običajni rezultat iskanja vsebuje samo naslov strani, URL in kratek opis. Obogateni delček vsebuje dodatne informacije, ki uporabnikom pomagajo pridobiti boljši vpogled že neposredno v rezultatih iskanja. Na primer, v primeru spletnih mest za e-poslovanje lahko bogati delček vključuje ceno izdelka, njegovo razpoložljivost in število pregledov, kar lahko poveča verjetnost, da bo uporabnik kliknil na rezultat.

Obogateni delček je rezultat pravilno implementiranih strukturiranih podatkov (na primer z označevanjem izdelkov) in lahko bistveno izboljša prepoznavnost in privlačnost strani v iskalniku. Za podjetja to pomeni boljše možnosti za pridobivanje prometa iz neplačanega iskanja, saj so rezultati iskanja z bogatimi delčki običajno bolj privlačni in informativni.

Z Googlovim orodjem lahko preverite, kako deluje vaše spletno mesto.

 

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU