1 min. branja

Kaj je Rich Snippet?

Obogateni delček je razširjeni delček v rezultatih iskanja, ki uporabnikom zagotavlja več informacij kot običajni rezultat iskanja. To je izboljšan delček, ki prikazuje dodatne podatke, pridobljene iz strukturiranih podatkov na strani.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Obogateni delček je razširjeni delček v rezultatih iskanja, ki uporabnikom zagotavlja več informacij kot običajni rezultat iskanja. To je izboljšan delček, ki prikazuje dodatne podatke, pridobljene iz strukturiranih podatkov na strani.

Običajni rezultat iskanja vsebuje samo naslov strani, URL in kratek opis. Obogateni delček vsebuje dodatne informacije, ki uporabnikom pomagajo pridobiti boljši vpogled že neposredno v rezultatih iskanja. Na primer, v primeru spletnih mest za e-poslovanje lahko bogati delček vključuje ceno izdelka, njegovo razpoložljivost in število pregledov, kar lahko poveča verjetnost, da bo uporabnik kliknil na rezultat.

Obogateni delček je rezultat pravilno implementiranih strukturiranih podatkov (na primer z označevanjem izdelkov) in lahko bistveno izboljša prepoznavnost in privlačnost strani v iskalniku. Za podjetja to pomeni boljše možnosti za pridobivanje prometa iz neplačanega iskanja, saj so rezultati iskanja z bogatimi delčki običajno bolj privlačni in informativni.

Z Googlovim orodjem lahko preverite, kako deluje vaše spletno mesto.

 

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+