1 min. branja

Kaj je Rich Snippet?

Obogateni delček je razširjeni delček v rezultatih iskanja, ki uporabnikom zagotavlja več informacij kot običajni rezultat iskanja. To je izboljšan delček, ki prikazuje dodatne podatke, pridobljene iz strukturiranih podatkov na strani.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Obogateni delček je razširjeni delček v rezultatih iskanja, ki uporabnikom zagotavlja več informacij kot običajni rezultat iskanja. To je izboljšan delček, ki prikazuje dodatne podatke, pridobljene iz strukturiranih podatkov na strani.

Običajni rezultat iskanja vsebuje samo naslov strani, URL in kratek opis. Obogateni delček vsebuje dodatne informacije, ki uporabnikom pomagajo pridobiti boljši vpogled že neposredno v rezultatih iskanja. Na primer, v primeru spletnih mest za e-poslovanje lahko bogati delček vključuje ceno izdelka, njegovo razpoložljivost in število pregledov, kar lahko poveča verjetnost, da bo uporabnik kliknil na rezultat.

Obogateni delček je rezultat pravilno implementiranih strukturiranih podatkov (na primer z označevanjem izdelkov) in lahko bistveno izboljša prepoznavnost in privlačnost strani v iskalniku. Za podjetja to pomeni boljše možnosti za pridobivanje prometa iz neplačanega iskanja, saj so rezultati iskanja z bogatimi delčki običajno bolj privlačni in informativni.

Z Googlovim orodjem lahko preverite, kako deluje vaše spletno mesto.

 

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+