1 min. branja

Kaj je pospeševanje prodaje?

Upselling je prodajna tehnika, ki kupce spodbuja k nakupu izdelka višjega razreda, nadgrajene različice ali dodatnih funkcij v primerjavi s prvotno načrtovanim nakupom. Ta strategija poveča povprečno vrednost naročila, saj strankam pokaže izboljšane možnosti, ki zagotavljajo boljšo vrednost ali več koristi.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Upselling je prodajna tehnika, ki kupce spodbuja k nakupu izdelka višjega razreda, nadgrajene različice ali dodatnih funkcij v primerjavi s prvotno načrtovanim nakupom. Ta strategija poveča povprečno vrednost naročila, saj strankam pokaže izboljšane možnosti, ki zagotavljajo boljšo vrednost ali več koristi.

Ključne značilnosti:

  • Osredotočenost na vrednost: Poudarja dodatne koristi in ne le višjo ceno.
  • Ustreznost: Ponudbe so tesno povezane s prvotno izbiro stranke
  • Časovno: Običajno se predstavi med nakupovanjem ali ob nakupu na blagajni
  • Primerjava: Pogosto poudarja razlike med standardnimi in premijskimi možnostmi.

Prednosti:

  • Povečana povprečna vrednost naročila
  • Višje stopnje dobička pri premijskih izdelkih
  • Večje zadovoljstvo strank z bolj primernimi izdelki
  • Izboljšana življenjska vrednost stranke

Učinkoviti pristopi k nadgradnji vključujejo primerjalne tabele funkcij, stopnje izdelkov “dobro – boljše – najboljše” in časovno omejene ponudbe za nadgradnjo, ki ustvarjajo nujnost.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU