1 min. branja

Kaj je pospeševanje prodaje?

Upselling je prodajna tehnika, ki kupce spodbuja k nakupu izdelka višjega razreda, nadgrajene različice ali dodatnih funkcij v primerjavi s prvotno načrtovanim nakupom. Ta strategija poveča povprečno vrednost naročila, saj strankam pokaže izboljšane možnosti, ki zagotavljajo boljšo vrednost ali več koristi.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Upselling je prodajna tehnika, ki kupce spodbuja k nakupu izdelka višjega razreda, nadgrajene različice ali dodatnih funkcij v primerjavi s prvotno načrtovanim nakupom. Ta strategija poveča povprečno vrednost naročila, saj strankam pokaže izboljšane možnosti, ki zagotavljajo boljšo vrednost ali več koristi.

Ključne značilnosti:

  • Osredotočenost na vrednost: Poudarja dodatne koristi in ne le višjo ceno.
  • Ustreznost: Ponudbe so tesno povezane s prvotno izbiro stranke
  • Časovno: Običajno se predstavi med nakupovanjem ali ob nakupu na blagajni
  • Primerjava: Pogosto poudarja razlike med standardnimi in premijskimi možnostmi.

Prednosti:

  • Povečana povprečna vrednost naročila
  • Višje stopnje dobička pri premijskih izdelkih
  • Večje zadovoljstvo strank z bolj primernimi izdelki
  • Izboljšana življenjska vrednost stranke

Učinkoviti pristopi k nadgradnji vključujejo primerjalne tabele funkcij, stopnje izdelkov “dobro – boljše – najboljše” in časovno omejene ponudbe za nadgradnjo, ki ustvarjajo nujnost.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+