1 min. branja

Kaj je pospeševanje prodaje?

Upselling je prodajna tehnika, ki kupce spodbuja k nakupu izdelka višjega razreda, nadgrajene različice ali dodatnih funkcij v primerjavi s prvotno načrtovanim nakupom. Ta strategija poveča povprečno vrednost naročila, saj strankam pokaže izboljšane možnosti, ki zagotavljajo boljšo vrednost ali več koristi.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Upselling je prodajna tehnika, ki kupce spodbuja k nakupu izdelka višjega razreda, nadgrajene različice ali dodatnih funkcij v primerjavi s prvotno načrtovanim nakupom. Ta strategija poveča povprečno vrednost naročila, saj strankam pokaže izboljšane možnosti, ki zagotavljajo boljšo vrednost ali več koristi.

Ključne značilnosti:

  • Osredotočenost na vrednost: Poudarja dodatne koristi in ne le višjo ceno.
  • Ustreznost: Ponudbe so tesno povezane s prvotno izbiro stranke
  • Časovno: Običajno se predstavi med nakupovanjem ali ob nakupu na blagajni
  • Primerjava: Pogosto poudarja razlike med standardnimi in premijskimi možnostmi.

Prednosti:

  • Povečana povprečna vrednost naročila
  • Višje stopnje dobička pri premijskih izdelkih
  • Večje zadovoljstvo strank z bolj primernimi izdelki
  • Izboljšana življenjska vrednost stranke

Učinkoviti pristopi k nadgradnji vključujejo primerjalne tabele funkcij, stopnje izdelkov “dobro – boljše – najboljše” in časovno omejene ponudbe za nadgradnjo, ki ustvarjajo nujnost.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU