1 min. branja

Kaj je pospeševanje prodaje?

Upselling je prodajna tehnika, ki kupce spodbuja k nakupu izdelka višjega razreda, nadgrajene različice ali dodatnih funkcij v primerjavi s prvotno načrtovanim nakupom. Ta strategija poveča povprečno vrednost naročila, saj strankam pokaže izboljšane možnosti, ki zagotavljajo boljšo vrednost ali več koristi.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Upselling je prodajna tehnika, ki kupce spodbuja k nakupu izdelka višjega razreda, nadgrajene različice ali dodatnih funkcij v primerjavi s prvotno načrtovanim nakupom. Ta strategija poveča povprečno vrednost naročila, saj strankam pokaže izboljšane možnosti, ki zagotavljajo boljšo vrednost ali več koristi.

Ključne značilnosti:

  • Osredotočenost na vrednost: Poudarja dodatne koristi in ne le višjo ceno.
  • Ustreznost: Ponudbe so tesno povezane s prvotno izbiro stranke
  • Časovno: Običajno se predstavi med nakupovanjem ali ob nakupu na blagajni
  • Primerjava: Pogosto poudarja razlike med standardnimi in premijskimi možnostmi.

Prednosti:

  • Povečana povprečna vrednost naročila
  • Višje stopnje dobička pri premijskih izdelkih
  • Večje zadovoljstvo strank z bolj primernimi izdelki
  • Izboljšana življenjska vrednost stranke

Učinkoviti pristopi k nadgradnji vključujejo primerjalne tabele funkcij, stopnje izdelkov “dobro – boljše – najboljše” in časovno omejene ponudbe za nadgradnjo, ki ustvarjajo nujnost.

Delite članek
Podobni članki
Prodaja živil TikTok je letos poskočila za 120 %
3 min. branja

Prodaja živil TikTok je letos poskočila za 120 %

V zadnjem času se v omrežju TikTok dogaja nekaj divjega. Lidl, nemški diskontni supermarket, je v trgovini TikTok objavil omejene izdelke, ki se prodajajo hitreje kot kdaj koli prej. Njihove čokoladne ploščice Dubai – tiste s pistacijami, ki jih vsi obsedajo – so vsako sekundo prodali 72 ploščic, zaloge pa je zmanjkalo v 90 minutah. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU