1 min. branja

Kaj je ponovno ciljanje?

Ponovno ciljanje (imenovano tudi remarketing) je strategija digitalnega oglaševanja, ki cilja na uporabnike, ki so že obiskali spletno mesto ali sodelovali z blagovno znamko, vendar so ga zapustili, ne da bi opravili želeno dejanje. Ta tehnika uporablja piškotke brskalnika ali sledenje pikslov za prepoznavanje teh obiskovalcev in jim prikazuje prilagojene oglase, ko brskajo po drugih […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Ponovno ciljanje (imenovano tudi remarketing) je strategija digitalnega oglaševanja, ki cilja na uporabnike, ki so že obiskali spletno mesto ali sodelovali z blagovno znamko, vendar so ga zapustili, ne da bi opravili želeno dejanje. Ta tehnika uporablja piškotke brskalnika ali sledenje pikslov za prepoznavanje teh obiskovalcev in jim prikazuje prilagojene oglase, ko brskajo po drugih spletnih mestih, uporabljajo družbene medije ali iščejo na spletu.

Ključne značilnosti:

  • Vedenjsko ciljanje: Oglasi temeljijo na določenih interakcijah uporabnika s spletnim mestom.
  • Sledenje na podlagi piškotkov: Tehnologija, ki prepozna prejšnje obiskovalce na spletu
  • Segmentirane kampanje: Različna sporočila za uporabnike na različnih stopnjah sodelovanja
  • Doseg na več platformah: Možnost ponovnega vzpostavljanja stikov s potencialnimi strankami prek različnih spletnih kanalov

Prednosti:

  • Višje stopnje konverzije kot pri standardnem prikaznem oglaševanju
  • Zmanjšanje števila zapuščenih košaric s spominjanjem kupcev na predmete, ki so si jih ogledali
  • Povečan spomin na blagovno znamko zaradi ponavljajoče se izpostavljenosti
  • Učinkovitejša poraba oglasov z osredotočanjem na predhodno kvalificirane potencialne stranke

Običajne vrste ponovnega usmerjanja vključujejo ponovno usmerjanje na izdelke (prikazovanje določenih ogledanih izdelkov), ponovno usmerjanje ob opustitvi košarice (opominjanje uporabnikov na nenakupljene izdelke) in ponovno usmerjanje navzkrižne prodaje (predlaganje dopolnilnih izdelkov prejšnjim kupcem).

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+