1 min. branja

Kaj je ponovno ciljanje?

Ponovno ciljanje (imenovano tudi remarketing) je strategija digitalnega oglaševanja, ki cilja na uporabnike, ki so že obiskali spletno mesto ali sodelovali z blagovno znamko, vendar so ga zapustili, ne da bi opravili želeno dejanje. Ta tehnika uporablja piškotke brskalnika ali sledenje pikslov za prepoznavanje teh obiskovalcev in jim prikazuje prilagojene oglase, ko brskajo po drugih […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Ponovno ciljanje (imenovano tudi remarketing) je strategija digitalnega oglaševanja, ki cilja na uporabnike, ki so že obiskali spletno mesto ali sodelovali z blagovno znamko, vendar so ga zapustili, ne da bi opravili želeno dejanje. Ta tehnika uporablja piškotke brskalnika ali sledenje pikslov za prepoznavanje teh obiskovalcev in jim prikazuje prilagojene oglase, ko brskajo po drugih spletnih mestih, uporabljajo družbene medije ali iščejo na spletu.

Ključne značilnosti:

  • Vedenjsko ciljanje: Oglasi temeljijo na določenih interakcijah uporabnika s spletnim mestom.
  • Sledenje na podlagi piškotkov: Tehnologija, ki prepozna prejšnje obiskovalce na spletu
  • Segmentirane kampanje: Različna sporočila za uporabnike na različnih stopnjah sodelovanja
  • Doseg na več platformah: Možnost ponovnega vzpostavljanja stikov s potencialnimi strankami prek različnih spletnih kanalov

Prednosti:

  • Višje stopnje konverzije kot pri standardnem prikaznem oglaševanju
  • Zmanjšanje števila zapuščenih košaric s spominjanjem kupcev na predmete, ki so si jih ogledali
  • Povečan spomin na blagovno znamko zaradi ponavljajoče se izpostavljenosti
  • Učinkovitejša poraba oglasov z osredotočanjem na predhodno kvalificirane potencialne stranke

Običajne vrste ponovnega usmerjanja vključujejo ponovno usmerjanje na izdelke (prikazovanje določenih ogledanih izdelkov), ponovno usmerjanje ob opustitvi košarice (opominjanje uporabnikov na nenakupljene izdelke) in ponovno usmerjanje navzkrižne prodaje (predlaganje dopolnilnih izdelkov prejšnjim kupcem).

Delite članek
Podobni članki
Prodaja živil TikTok je letos poskočila za 120 %
3 min. branja

Prodaja živil TikTok je letos poskočila za 120 %

V zadnjem času se v omrežju TikTok dogaja nekaj divjega. Lidl, nemški diskontni supermarket, je v trgovini TikTok objavil omejene izdelke, ki se prodajajo hitreje kot kdaj koli prej. Njihove čokoladne ploščice Dubai – tiste s pistacijami, ki jih vsi obsedajo – so vsako sekundo prodali 72 ploščic, zaloge pa je zmanjkalo v 90 minutah. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU