1 min. branja

Kaj je ponovno ciljanje?

Ponovno ciljanje (imenovano tudi remarketing) je strategija digitalnega oglaševanja, ki cilja na uporabnike, ki so že obiskali spletno mesto ali sodelovali z blagovno znamko, vendar so ga zapustili, ne da bi opravili želeno dejanje. Ta tehnika uporablja piškotke brskalnika ali sledenje pikslov za prepoznavanje teh obiskovalcev in jim prikazuje prilagojene oglase, ko brskajo po drugih […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Ponovno ciljanje (imenovano tudi remarketing) je strategija digitalnega oglaševanja, ki cilja na uporabnike, ki so že obiskali spletno mesto ali sodelovali z blagovno znamko, vendar so ga zapustili, ne da bi opravili želeno dejanje. Ta tehnika uporablja piškotke brskalnika ali sledenje pikslov za prepoznavanje teh obiskovalcev in jim prikazuje prilagojene oglase, ko brskajo po drugih spletnih mestih, uporabljajo družbene medije ali iščejo na spletu.

Ključne značilnosti:

  • Vedenjsko ciljanje: Oglasi temeljijo na določenih interakcijah uporabnika s spletnim mestom.
  • Sledenje na podlagi piškotkov: Tehnologija, ki prepozna prejšnje obiskovalce na spletu
  • Segmentirane kampanje: Različna sporočila za uporabnike na različnih stopnjah sodelovanja
  • Doseg na več platformah: Možnost ponovnega vzpostavljanja stikov s potencialnimi strankami prek različnih spletnih kanalov

Prednosti:

  • Višje stopnje konverzije kot pri standardnem prikaznem oglaševanju
  • Zmanjšanje števila zapuščenih košaric s spominjanjem kupcev na predmete, ki so si jih ogledali
  • Povečan spomin na blagovno znamko zaradi ponavljajoče se izpostavljenosti
  • Učinkovitejša poraba oglasov z osredotočanjem na predhodno kvalificirane potencialne stranke

Običajne vrste ponovnega usmerjanja vključujejo ponovno usmerjanje na izdelke (prikazovanje določenih ogledanih izdelkov), ponovno usmerjanje ob opustitvi košarice (opominjanje uporabnikov na nenakupljene izdelke) in ponovno usmerjanje navzkrižne prodaje (predlaganje dopolnilnih izdelkov prejšnjim kupcem).

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU