1 min. branja

Kaj je ponovno ciljanje?

Ponovno ciljanje (imenovano tudi remarketing) je strategija digitalnega oglaševanja, ki cilja na uporabnike, ki so že obiskali spletno mesto ali sodelovali z blagovno znamko, vendar so ga zapustili, ne da bi opravili želeno dejanje. Ta tehnika uporablja piškotke brskalnika ali sledenje pikslov za prepoznavanje teh obiskovalcev in jim prikazuje prilagojene oglase, ko brskajo po drugih […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Ponovno ciljanje (imenovano tudi remarketing) je strategija digitalnega oglaševanja, ki cilja na uporabnike, ki so že obiskali spletno mesto ali sodelovali z blagovno znamko, vendar so ga zapustili, ne da bi opravili želeno dejanje. Ta tehnika uporablja piškotke brskalnika ali sledenje pikslov za prepoznavanje teh obiskovalcev in jim prikazuje prilagojene oglase, ko brskajo po drugih spletnih mestih, uporabljajo družbene medije ali iščejo na spletu.

Ključne značilnosti:

  • Vedenjsko ciljanje: Oglasi temeljijo na določenih interakcijah uporabnika s spletnim mestom.
  • Sledenje na podlagi piškotkov: Tehnologija, ki prepozna prejšnje obiskovalce na spletu
  • Segmentirane kampanje: Različna sporočila za uporabnike na različnih stopnjah sodelovanja
  • Doseg na več platformah: Možnost ponovnega vzpostavljanja stikov s potencialnimi strankami prek različnih spletnih kanalov

Prednosti:

  • Višje stopnje konverzije kot pri standardnem prikaznem oglaševanju
  • Zmanjšanje števila zapuščenih košaric s spominjanjem kupcev na predmete, ki so si jih ogledali
  • Povečan spomin na blagovno znamko zaradi ponavljajoče se izpostavljenosti
  • Učinkovitejša poraba oglasov z osredotočanjem na predhodno kvalificirane potencialne stranke

Običajne vrste ponovnega usmerjanja vključujejo ponovno usmerjanje na izdelke (prikazovanje določenih ogledanih izdelkov), ponovno usmerjanje ob opustitvi košarice (opominjanje uporabnikov na nenakupljene izdelke) in ponovno usmerjanje navzkrižne prodaje (predlaganje dopolnilnih izdelkov prejšnjim kupcem).

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+