1 min. branja

Meta že razmišlja o božiču. Izdala je vodnik za pomoč pri zagonu oglaševalskih akcij

Sreča je naklonjena pripravljenim! Meta ni podcenjevala priprav in je ustvarila vodnik z nasveti za učinkovitejše kampanje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta že razmišlja o božiču. Izdala je vodnik za pomoč pri zagonu oglaševalskih akcij
Vir: Depositphotos

Na devetnajstih straneh obravnava 4 korake, ki so idealni za začetek zdaj: načrtovanje, eksperimentiranje, promocija in vzdrževanje. Avtomatizacija in inovacije AI so prav tako dobile velikodušen prostor za predstavitev, kot so spreminjanje ozadja na fotografijah izdelkov, samodejno prilagajanje velikosti ali pomoč pri napisih.

To jedrnato, jasno in enostavno brošuro bodo še posebej cenila mala in srednje velika podjetja, ki niso povsem seznanjena s platformo in ne vedo, kaj lahko pričakujejo od vseh možnosti, ki jih ponuja.

Celoten vodnik je na voljo brezplačno in celo brez potrebe po posredovanju osebnih podatkov.

Po mnenju Mete je vredno porabiti na njihovih platformah

Glede na raziskavo se ljudje zanašajo na socialna omrežja. Pri nakupu izdelkov in storitev radi odkrivajo in se navdihujejo, o darilih pa razmišljajo prej kot kdaj koli prej.

Source: Meta

Študijo, ki jo je naročila Meta, je izvedel YouGov. Spletna raziskava je bila izvedena na vzorcu 17.906 odraslih iz 14 držav (Avstralija, Brazilija, Kanada, Francija, Nemčija, Indonezija, Japonska, Mehika, Južna Koreja, Švedska, Tajska, Velika Britanija, ZDA, Vietnam).

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU