1 min. branja

Meta že razmišlja o božiču. Izdala je vodnik za pomoč pri zagonu oglaševalskih akcij

Sreča je naklonjena pripravljenim! Meta ni podcenjevala priprav in je ustvarila vodnik z nasveti za učinkovitejše kampanje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta že razmišlja o božiču. Izdala je vodnik za pomoč pri zagonu oglaševalskih akcij
Vir: Depositphotos

Na devetnajstih straneh obravnava 4 korake, ki so idealni za začetek zdaj: načrtovanje, eksperimentiranje, promocija in vzdrževanje. Avtomatizacija in inovacije AI so prav tako dobile velikodušen prostor za predstavitev, kot so spreminjanje ozadja na fotografijah izdelkov, samodejno prilagajanje velikosti ali pomoč pri napisih.

To jedrnato, jasno in enostavno brošuro bodo še posebej cenila mala in srednje velika podjetja, ki niso povsem seznanjena s platformo in ne vedo, kaj lahko pričakujejo od vseh možnosti, ki jih ponuja.

Celoten vodnik je na voljo brezplačno in celo brez potrebe po posredovanju osebnih podatkov.

Po mnenju Mete je vredno porabiti na njihovih platformah

Glede na raziskavo se ljudje zanašajo na socialna omrežja. Pri nakupu izdelkov in storitev radi odkrivajo in se navdihujejo, o darilih pa razmišljajo prej kot kdaj koli prej.

Source: Meta

Študijo, ki jo je naročila Meta, je izvedel YouGov. Spletna raziskava je bila izvedena na vzorcu 17.906 odraslih iz 14 držav (Avstralija, Brazilija, Kanada, Francija, Nemčija, Indonezija, Japonska, Mehika, Južna Koreja, Švedska, Tajska, Velika Britanija, ZDA, Vietnam).

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+