1 min. branja

Meta že razmišlja o božiču. Izdala je vodnik za pomoč pri zagonu oglaševalskih akcij

Sreča je naklonjena pripravljenim! Meta ni podcenjevala priprav in je ustvarila vodnik z nasveti za učinkovitejše kampanje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta že razmišlja o božiču. Izdala je vodnik za pomoč pri zagonu oglaševalskih akcij
Vir: Depositphotos

Na devetnajstih straneh obravnava 4 korake, ki so idealni za začetek zdaj: načrtovanje, eksperimentiranje, promocija in vzdrževanje. Avtomatizacija in inovacije AI so prav tako dobile velikodušen prostor za predstavitev, kot so spreminjanje ozadja na fotografijah izdelkov, samodejno prilagajanje velikosti ali pomoč pri napisih.

To jedrnato, jasno in enostavno brošuro bodo še posebej cenila mala in srednje velika podjetja, ki niso povsem seznanjena s platformo in ne vedo, kaj lahko pričakujejo od vseh možnosti, ki jih ponuja.

Celoten vodnik je na voljo brezplačno in celo brez potrebe po posredovanju osebnih podatkov.

Po mnenju Mete je vredno porabiti na njihovih platformah

Glede na raziskavo se ljudje zanašajo na socialna omrežja. Pri nakupu izdelkov in storitev radi odkrivajo in se navdihujejo, o darilih pa razmišljajo prej kot kdaj koli prej.

Source: Meta

Študijo, ki jo je naročila Meta, je izvedel YouGov. Spletna raziskava je bila izvedena na vzorcu 17.906 odraslih iz 14 držav (Avstralija, Brazilija, Kanada, Francija, Nemčija, Indonezija, Japonska, Mehika, Južna Koreja, Švedska, Tajska, Velika Britanija, ZDA, Vietnam).

Delite članek
Podobni članki
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+