Pomen strategije
Pritegniti 95 % potencialnih kupcev, ki aktivno ne iščejo rešitev, in izstopati na trgu, na katerem 81 % kupcev B2B takoj izbere znane blagovne znamke, sta dva največja izziva, s katerima se soočajo tržniki B2B. Za uspeh sta bistvena temeljito poznavanje preferenc kupcev in strateška uskladitev kampanje s cilji podjetja.
Pomembne ugotovitve raziskave
Obsežna študija “Business of Influence”, v kateri je sodelovalo več kot 1 700 kupcev tehnologije B2B v ZDA, Združenem kraljestvu in Indiji, ugotavlja zanimive vzorce porabe informacij:
Vpliv video vsebin
- Po mnenju 63 % kupcev B2B imajo kratki videoposnetki v družabnih omrežjih odločilno vlogo pri nakupnih odločitvah. Zlasti videoposnetki, ki jih ustvarijo vplivneži, so pri 80 % potrošnikov video vsebin uvrščeni med najbolj zanesljive formate vsebin B2B.
Dejavnik vpliva
- Sedeminšestdeset odstotkov kupcev, ki so seznanjeni z B2B trženjem z vplivneži, poudarja, kako pomembno je to, ko razmišljajo o možnostih. Kar 53 % kupcev B2B navaja strokovno znanje in izkušnje s področja kot najpomembnejšo lastnost vplivnežev. Poleg tega po mnenju 67 % uporabnikov vsebin B2B z vplivneži strokovni vpogledi povečujejo zavedanje o izdelku in zaupanje v blagovno znamko.
Rast platforme
Po njihovih internih meritvah video vsebine spodbujajo rast platforme LinkedIn, kar dokazuje 34-odstotno povečanje števila prenosov iz leta v leto.
Izboljšane funkcije platforme
Inovacije na področju dogodkov v živo
V tem četrtletju uvajajo nove funkcije kot odziv na 14,4-odstotno rast dogodkov v živo v preteklih 12 mesecih in 2,3-krat višjo stopnjo klikov na oglase vodij misli kot na tradicionalne slikovne oglase:
- Uporaba oglasov Thought Leader Ads za povezovanje objav članov o dogodkih v živo na strani podjetja s 30-sekundnimi predoglednimi videoposnetki za promocijo dogodka
- Izboljšano lokalno ciljanje za ustvarjanje prilagojenih izkušenj z dogodki
- Več možnosti za vsebino: možnost oglaševanja dokumentov in videoposnetkov
- Dodatni cilji kampanje vključujejo oglede videoposnetkov, pretvorbe na spletnem mestu, vključenost in prepoznavnost blagovne znamke.
S kreativnimi orodji z umetno inteligenco, ki so na voljo v angleščini, beta različica LinkedIn Accelerate zdaj v vseh jezikih podpira cilje za pridobivanje vodij in obisk spletnega mesta po vsem svetu. V prihodnjih mesecih bodo postopoma dodani še drugi formati in cilji po vsem svetu.