2 min. branja

LinkedIn razkriva vrzel v uspešnosti B2B oglaševanja in uvaja nove rešitve

Ugotovitve družbe LinkedIn kažejo, da 81 % oglasov B2B ne pritegne ustrezne pozornosti ali ne prikliče v spomin. Platforma napoveduje novo raziskavo o preferencah kupcev ter izboljšane možnosti za dogodke v živo in razširjene funkcije LinkedIn Accelerate, ki vključujejo video oglase z umetno inteligenco in dodatne cilje kampanje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
LinkedIn razkriva vrzel v uspešnosti B2B oglaševanja in uvaja nove rešitve
Vir: Depositphotos

Pomen strategije

Pritegniti 95 % potencialnih kupcev, ki aktivno ne iščejo rešitev, in izstopati na trgu, na katerem 81 % kupcev B2B takoj izbere znane blagovne znamke, sta dva največja izziva, s katerima se soočajo tržniki B2B. Za uspeh sta bistvena temeljito poznavanje preferenc kupcev in strateška uskladitev kampanje s cilji podjetja.

Pomembne ugotovitve raziskave

Obsežna študija “Business of Influence”, v kateri je sodelovalo več kot 1 700 kupcev tehnologije B2B v ZDA, Združenem kraljestvu in Indiji, ugotavlja zanimive vzorce porabe informacij:

Vpliv video vsebin

  • Po mnenju 63 % kupcev B2B imajo kratki videoposnetki v družabnih omrežjih odločilno vlogo pri nakupnih odločitvah. Zlasti videoposnetki, ki jih ustvarijo vplivneži, so pri 80 % potrošnikov video vsebin uvrščeni med najbolj zanesljive formate vsebin B2B.

Dejavnik vpliva

  • Sedeminšestdeset odstotkov kupcev, ki so seznanjeni z B2B trženjem z vplivneži, poudarja, kako pomembno je to, ko razmišljajo o možnostih. Kar 53 % kupcev B2B navaja strokovno znanje in izkušnje s področja kot najpomembnejšo lastnost vplivnežev. Poleg tega po mnenju 67 % uporabnikov vsebin B2B z vplivneži strokovni vpogledi povečujejo zavedanje o izdelku in zaupanje v blagovno znamko.

Rast platforme

Po njihovih internih meritvah video vsebine spodbujajo rast platforme LinkedIn, kar dokazuje 34-odstotno povečanje števila prenosov iz leta v leto.

Izboljšane funkcije platforme

Inovacije na področju dogodkov v živo

V tem četrtletju uvajajo nove funkcije kot odziv na 14,4-odstotno rast dogodkov v živo v preteklih 12 mesecih in 2,3-krat višjo stopnjo klikov na oglase vodij misli kot na tradicionalne slikovne oglase:

  • Uporaba oglasov Thought Leader Ads za povezovanje objav članov o dogodkih v živo na strani podjetja s 30-sekundnimi predoglednimi videoposnetki za promocijo dogodka
  • Izboljšano lokalno ciljanje za ustvarjanje prilagojenih izkušenj z dogodki
  • Več možnosti za vsebino: možnost oglaševanja dokumentov in videoposnetkov
  • Dodatni cilji kampanje vključujejo oglede videoposnetkov, pretvorbe na spletnem mestu, vključenost in prepoznavnost blagovne znamke.

S kreativnimi orodji z umetno inteligenco, ki so na voljo v angleščini, beta različica LinkedIn Accelerate zdaj v vseh jezikih podpira cilje za pridobivanje vodij in obisk spletnega mesta po vsem svetu. V prihodnjih mesecih bodo postopoma dodani še drugi formati in cilji po vsem svetu.

Delite članek
Podobni članki
B2B tržniki prenehajo meriti oglaševalske akcije blagovnih znamk samo s prikazi
3 min. branja

B2B tržniki prenehajo meriti oglaševalske akcije blagovnih znamk samo s prikazi

Večina marketinških ekip B2B se danes sooča z istim problemom – kako finančnemu direktorju razložiti, zakaj vlagati v oglaševalske akcije blagovnih znamk, če njihovih rezultatov ni mogoče izmeriti kot trženje uspešnosti. Glede na novo študijo LinkedIna se situacija spreminja in podjetja iščejo nove metrike, ki lahko povežejo blagovno znamko s prihodki.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Za 94 % tržnikov je zaupanje glavna prednostna naloga
4 min. branja

Za 94 % tržnikov je zaupanje glavna prednostna naloga

Glede na LinkedInovo primerjalno raziskavo 2025 94 % tržnikov B2B meni, da zaupanje postaja glavna prednostna naloga za uspeh podjetja. Raziskava, ki je potekala v šestih državah in v kateri je sodelovalo 1 500 ljudi, kaže, da organizacije dajejo večji poudarek tehnikam, ki ustvarjajo zaupanje, kot tradicionalnim meritvam.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih
3 min. branja

Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih

Za podjetja za e-poslovanje, ki poskušajo pravilno sodelovati z drugimi podjetji, je razvoj uspešnega marketinškega načrta B2B ključnega pomena. Medtem ko trženje B2C včasih poudarja čustvene privlačnosti, trženje B2B poudarja odnose in vrednost ter zahteva bolj strateški pristop. To je osnovni vodnik, ki vam omogoča, da ustvarite B2B marketinški načrt z učinkovitostjo.