2 min. branja

LinkedIn razkriva vrzel v uspešnosti B2B oglaševanja in uvaja nove rešitve

Ugotovitve družbe LinkedIn kažejo, da 81 % oglasov B2B ne pritegne ustrezne pozornosti ali ne prikliče v spomin. Platforma napoveduje novo raziskavo o preferencah kupcev ter izboljšane možnosti za dogodke v živo in razširjene funkcije LinkedIn Accelerate, ki vključujejo video oglase z umetno inteligenco in dodatne cilje kampanje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
LinkedIn razkriva vrzel v uspešnosti B2B oglaševanja in uvaja nove rešitve
Vir: Depositphotos

Pomen strategije

Pritegniti 95 % potencialnih kupcev, ki aktivno ne iščejo rešitev, in izstopati na trgu, na katerem 81 % kupcev B2B takoj izbere znane blagovne znamke, sta dva največja izziva, s katerima se soočajo tržniki B2B. Za uspeh sta bistvena temeljito poznavanje preferenc kupcev in strateška uskladitev kampanje s cilji podjetja.

Pomembne ugotovitve raziskave

Obsežna študija “Business of Influence”, v kateri je sodelovalo več kot 1 700 kupcev tehnologije B2B v ZDA, Združenem kraljestvu in Indiji, ugotavlja zanimive vzorce porabe informacij:

Vpliv video vsebin

  • Po mnenju 63 % kupcev B2B imajo kratki videoposnetki v družabnih omrežjih odločilno vlogo pri nakupnih odločitvah. Zlasti videoposnetki, ki jih ustvarijo vplivneži, so pri 80 % potrošnikov video vsebin uvrščeni med najbolj zanesljive formate vsebin B2B.

Dejavnik vpliva

  • Sedeminšestdeset odstotkov kupcev, ki so seznanjeni z B2B trženjem z vplivneži, poudarja, kako pomembno je to, ko razmišljajo o možnostih. Kar 53 % kupcev B2B navaja strokovno znanje in izkušnje s področja kot najpomembnejšo lastnost vplivnežev. Poleg tega po mnenju 67 % uporabnikov vsebin B2B z vplivneži strokovni vpogledi povečujejo zavedanje o izdelku in zaupanje v blagovno znamko.

Rast platforme

Po njihovih internih meritvah video vsebine spodbujajo rast platforme LinkedIn, kar dokazuje 34-odstotno povečanje števila prenosov iz leta v leto.

Izboljšane funkcije platforme

Inovacije na področju dogodkov v živo

V tem četrtletju uvajajo nove funkcije kot odziv na 14,4-odstotno rast dogodkov v živo v preteklih 12 mesecih in 2,3-krat višjo stopnjo klikov na oglase vodij misli kot na tradicionalne slikovne oglase:

  • Uporaba oglasov Thought Leader Ads za povezovanje objav članov o dogodkih v živo na strani podjetja s 30-sekundnimi predoglednimi videoposnetki za promocijo dogodka
  • Izboljšano lokalno ciljanje za ustvarjanje prilagojenih izkušenj z dogodki
  • Več možnosti za vsebino: možnost oglaševanja dokumentov in videoposnetkov
  • Dodatni cilji kampanje vključujejo oglede videoposnetkov, pretvorbe na spletnem mestu, vključenost in prepoznavnost blagovne znamke.

S kreativnimi orodji z umetno inteligenco, ki so na voljo v angleščini, beta različica LinkedIn Accelerate zdaj v vseh jezikih podpira cilje za pridobivanje vodij in obisk spletnega mesta po vsem svetu. V prihodnjih mesecih bodo postopoma dodani še drugi formati in cilji po vsem svetu.

Delite članek
Podobni članki
Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih
3 min. branja

Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih

Za podjetja za e-poslovanje, ki poskušajo pravilno sodelovati z drugimi podjetji, je razvoj uspešnega marketinškega načrta B2B ključnega pomena. Medtem ko trženje B2C včasih poudarja čustvene privlačnosti, trženje B2B poudarja odnose in vrednost ter zahteva bolj strateški pristop. To je osnovni vodnik, ki vam omogoča, da ustvarite B2B marketinški načrt z učinkovitostjo.

Preberite članek
Učinkovito trženje v družabnih medijih B2B: načrtovanje in strategije
3 min. branja

Učinkovito trženje v družabnih medijih B2B: načrtovanje in strategije

B2B trženje na družbenih omrežjih je zdaj pomembno orodje za podjetja, ki želijo doseči več ljudi, zgraditi zaupanje v svojo blagovno znamko in se povezati z morebitnimi strankami in poslovnimi partnerji. Ta vrsta trženja je bolj zapletena kot B2C marketing, ki se osredotoča na hitro prodajo. Osredotočiti se mora na dolgoročno vzpostavljanje odnosov, miselno vodenje […]

Preberite članek
Obvladovanje B2B upravljanja izdelkov: izzivi in strategije
3 min. branja

Obvladovanje B2B upravljanja izdelkov: izzivi in strategije

Raziskava podjetja Akeneo iz leta 2024 je pokazala, da se skoraj vsa podjetja B2B soočajo z velikimi izzivi pri upravljanju izdelkov, zlasti pri upravljanju informacij o izdelkih. To zajema težave, s katerimi se podjetja srečujejo pri zagotavljanju, da so podrobnosti o svojih izdelkih točne, celovite, posodobljene in dosledne v različnih kanalih in platformah. Študija, v […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+