Digitalizacija preoblikuje pričakovanja
Neverjetnih 90 % podjetij B2B namerava v naslednjih dveh letih razširiti svojo strategijo digitalne prodaje , kar kaže, da digitalna preobrazba postaja glavna poslovna prednostna naloga. B2B stranke vse bolj pričakujejo samopostrežne možnosti, personalizacijo in brezhibne digitalne interakcije, podobne njihovim uporabniškim izkušnjam. Priljubljeni digitalni kanali vključujejo samopostrežne portale, družbene medije in spletna mesta izdelkov.
B2B podjetja se morajo prilagoditi pričakovanjem strank, ki zahtevajo udobje in personalizacijo, podobno kot B2C izkušnje.
Upravljanje informacij o izdelkih: glavni izziv
Za strokovnjake za e-poslovanje ostaja upravljanje točnih in celovitih informacij o izdelkih ključno vprašanje. Raziskava je opredelila glavne težave, vključno z uporabo avtomatizacije in umetne inteligence (37 %), timskim sodelovanjem (31 %) in pravočasnim lansiranjem izdelkov (28 %).
Kljub vse večji uporabi tehnologij, kot so sistemi za upravljanje informacij o izdelkih (PIM) in umetna inteligenca, 40 % podjetij še vedno ročno upravlja podatke o izdelkih. V povprečju podjetje B2B potrebuje dva tedna, da zbere podatke o izdelkih za uvedbo na trg, pri čemer obogatitev podatkov traja še dlje.
Predpisi upočasnjujejo napredek pri upravljanju izdelkov B2B
B2B podjetja se spopadajo z izzivi skladnosti s predpisi, pri čemer 99% anketirancev poroča o težavah s skladnostjo. Ključni pomisleki vključujejo upravljanje dobavne verige, doslednost podatkov o izdelkih in odkritje (SEO). Avtomatizacija postopkov skladnosti ostaja izziv za 45 % podjetij, kar pogosto upočasnjuje lansiranje izdelkov.
Izkušnje so najpomembnejše
Osredotočenost na zagotavljanje privlačnih in doslednih izkušenj z izdelki je ključnega pomena za podjetja B2B. Dve tretjini anketirancev navaja ponavljajoče se posle in konverzije kot prednosti visokokakovostnih informacij o izdelkih. Ključna vsebina izdelkov, ki jo cenijo stranke, vključuje:
- Jasno napisani opisi izdelkov (79 %)
- Tehnični podatki (78 %)
- Informacije o garanciji (75%)
- Reference strank (75 %)
Za e-poslovanje je ohranjanje kakovostnih informacij o izdelkih na vseh digitalnih kanalih bistvenega pomena za zadovoljstvo strank.
Tako kot v segmentu B2C je vredno spremljati nove inovacije, ki izboljšujejo nakupovalno izkušnjo. Tradicionalne e-trgovine na primer uporabljajo razširjeno resničnost. V prihodnosti je priporočljivo razmisliti tudi o naprednih digitalnih tehnologijah.
Z digitalnimi kanali, ki že predstavljajo skoraj 50% prihodkov B2B, bo nadaljnja širitev v večkanalne strategije, integracija IoT, in prilagodljiva arhitektura bistvenega pomena za prihodnjo rast.