15 min. branja

Ključni trendi, ki oblikujejo trženje uspešnosti v letu 2025

Trženje na podlagi uspešnosti se zdaj spreminja kot še nikoli prej. Z izboljšavami kakovosti življenja, kot so umetna inteligenca, strojno učenje in obogatena resničnost, se naše delovno življenje vsakodnevno razvija. Na tehnološkem področju že vidimo, da velika podjetja, kot so Google, Meta in Microsoft, uvajajo rešitve, ki lahko njihovim oglaševalcem pomagajo s kreativnostjo, personalizacijo, boljšim ciljanjem in še več. Nove tehnologije, kot je glasovno iskanje prek mobilnih telefonov ali domačih pomočnikov, se še naprej razvijajo in uporabljajo. Podatki in zasebnost se preoblikujejo med tem, ko se pogovarjamo, podatki prve osebe pa so zdaj pomembnejši kot kdaj koli prej. Iz leta v leto se krepi potopitvena vsebina, omrežja družbenih medijev pa skupaj z oglasi RTB začenjajo vplivati na blagovne znamke po vsem svetu. Uporaba ustreznih tehnologij za kampanje ozaveščanja o blagovni znamki ali ponovnega trženja je obvezna, znanje o teh platformah pa vam daje prednost pred konkurenti. Katere tehnologije bodo v letu 2025 spodbujale trženje uspešnosti? To izveste v nadaljevanju.

Darko Ďurica
Darko Ďurica
Business Development Manager
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ključni trendi, ki oblikujejo trženje uspešnosti v letu 2025
Vir: Depositphotos

Vloga umetne inteligence v trženju

Umetna inteligenca(krajše AI) je izboljšala celoten trženjski pristop z ustvarjanjem veliko globljega razumevanja, več vpogledov, večjo učinkovitostjo in večjo stopnjo personalizacije. Z izkoriščanjem umetne inteligence lahko močno izboljšamo več področij v trženju ter povečamo znanje o oglaševanju in splošno učinkovitost vseh oglasov na kateri koli platformi.

Vzpon strojnega učenja za ciljanje

Druga podmnožica umetne inteligence je strojno učenje, ki ga trenutno uporabljajo podjetja, kot so Google, Microsoft, Meta in druga. Ta veja umetne inteligence ponuja boljše razumevanje več področij, njihovo ročno raziskovanje pa je neučinkovito ali preprosto nemogoče. Ta področja vključujejo npr:

  1. Prediktivna analiza: Raziskovanje vedenja strank na podlagi preteklih podatkov za izboljšanje učinkovitosti oglasov.
  2. Programatično oglaševanje: Programsko oglaševanje: kupovanje in umeščanje oglasov v realnem času, pri čemer je ciljno usmerjeno na pravo občinstvo s pravilnim sporočilom in ustrezno vsebino.
  3. Segmentacija strank: Dinamično razvrščanje občinstev v skupine glede na njihovo vedenje, preference, demografske podatke itd.

Pomen personalizacije v velikem obsegu

Z uporabo umetne inteligence lahko ne le na preprost način dosežemo boljše rezultate naših oglasov, temveč jo lahko izkoristimo tudi za personalizacijo, ki jo je mogoče sčasoma skalirati. Z uporabo naprednih algoritmov, ki jih omogoča umetna inteligenca, lahko:

  1. Prilagojene vsebine ali vsebine, ki jih ustvarijo uporabniki (krajše UGC ): z umetno inteligenco ustvarjene predloge za e-poštno trženje, samodejno spreminjamo podatke o izdelkih – naslove, opise, slike, pridobimo več idej za vsebine UGC itd.
  2. Potovanje stranke: Umetnost za uporabnike (UGC): – Umetnost za uporabnike, ki se uporablja v okviru spletne trgovine, je lahko uporabna za vse uporabnike: Izvedba: prenova postavitve spletnega mesta, ideje za prikaz izdelkov, pojavna okna itd.
  3. Poglobljena povezava s strankami: Povečajte zadrževanje strank z vključevanjem s prilagojenimi vsebinskimi priporočili.

Source: Depositphotos

Optimizacija glasovnega iskanja

Vpliv glasovne tehnologije na vedenje potrošnikov

Glasovne pomočnike danes najdemo v številnih gospodinjstvih. Poleg pomoči v vsakdanjem življenju ponujajo tudi storitve, kot so iskanje izdelkov, priporočila in podobne storitve. Če nimate asistenta, kot sta Amazon Alexa ali Google Assistant, ne pozabite, da jih imate tudi v svojih telefonih(na primer Apple Siri).

💡Nedavne študije kažejo na brutalno povečanje glasovnega iskanja (glasovne trgovine) na letni ravni, kot piše Business Dasher. V letih 2021-2023 se je glasovno trgovanje povečalo za 321 %.

Strategije za optimizacijo za glasovno iskanje

Glasovno trgovanje postaja eden najhitreje rastočih trženjskih trendov, zato bi se nanj morali začeti pripravljati vsi. To ne pomeni, da morate na novo urediti celotno poslovanje, temveč ga je treba izboljšati. Tukaj je nekaj nasvetov, kako izboljšati svoje poslovanje, da boste lahko ponudili bolj poglobljeno izkušnjo:

  1. Naravni jezik in ključne besede z dolgimi repi: Optimizirajte svoje izdelke za besedne zveze, ki jih ljudje pogosto uporabljajo. V opise izdelkov vključite ključne besede, ki temeljijo na vprašanjih, kot so “kako, kaj, kje, kdaj itd.”.
  2. Optimizacija za mobilne naprave: Večina glasovnih iskanj se opravi na mobilnih napravah, zato je optimizacija vašega spletnega mesta za boljšo odzivnost nujna.
  3. Ustvarite strani s pogostimi vprašanji: Ljudje glasovnega iskanja ne uporabljajo le za iskanje izdelkov, temveč tudi za postavljanje vprašanj o njih. S stranjo s pogostimi vprašanji in odgovori na ta vprašanja pridobite prednost pred konkurenti, ki te funkcije ne uporabljajo.

Premik k ničelnim podatkom in podatkom prve stranke

Kot lahko vsi vidimo, se predpisi o zasebnosti iz leta v leto zaostrujejo, zato je izredno pomembno, da se kot tržniki in lastniki podjetij prilagodimo tem spremembam in začnemo izboljševati načine zbiranja podatkov o strankah.Opredelitev podatkov ničelne in prve stranke

  • Podatki ničelne stranke – podatki, ki jih stranke delijo proaktivno. To so lahko ankete, interaktivne vsebine, pojavna okna itd.
  • Podatki prve stranke – podatki, zbrani od strank na podlagi njihovih interakcij s spletnim mestom. To so lahko podatki o transakcijah, vedenjski podatki, vpogledi v CRM itd.

Posledice predpisov o zasebnosti

Regulativne spremembe, kot so GDPR(Splošna uredba o varstvu podatkov) in drugi globalni zakoni o politiki, so glavna gonilna sila za odmik od podatkov tretjih oseb. Kot lahko vidimo v EU, postajajo zakoni o podatkih eksponentno strožji, saj EU poudarja pravice potrošnikov. Nekatere glavne posledice predstavljajo:

  1. Konec piškotkov tretjih oseb: Prilagoditi se moramo poslovanju “brez piškotkov” in preusmeriti svoje zbiranje podatkov na podatke brez piškotkov in podatke prve stranke.
  2. Osredotočenost na preglednost: Potrošniki so hvaležni, če vnaprej vedo, kako se njihovi podatki obdelujejo in uporabljajo.
  3. Boljše oglaševalske strategije: Brez podatkov tretjih oseb se morajo podjetja bolj osredotočiti na vedenje potrošnikov, uporabljati kontekstualno ciljanje(oglasi se prikazujejo na straneh z zelo pomembno vsebino za vaše izdelke ali storitve) in uporabljati podatke prve osebe predvsem v kampanjah za trženje uspešnosti.

Tehnike zbiranja podatkov prve stranke

Najboljši način zbiranja podatkov prve stranke so različne dejavnosti, ki se izvajajo na vašem spletnem mestu. Živimo v dobi, ki se zaveda zasebnosti, in verjemite mi, da potrošniki vedo, kdaj se zbirajo njihovi podatki. Kljub temu obstaja več načinov za zagotavljanje varnega zbiranja podatkov brez izgube strank:

  1. Interaktivna vsebina: Za zbiranje podatkov od obiskovalcev lahko vedno uporabite pojavna okna, ankete, kvize in vprašalnike.
  2. Programi zvestobe: Strankam ponudite nagrade za deljenje preferenc ali nakupov.
  3. Povratne informacije od strank: Izkoristite povratne informacije s pregledi, anketami in pričevanji, da pridobite vpogled v zadovoljstvo strank ali uporabnikov.
  4. Dogodki: Organizirajte dogodke v živo, spletne seminarje ali delavnice za neposredno sodelovanje s strankami ali uporabniki in zbirajte podatke prek obrazcev za prijavo.
  5. Družbeni mediji: Spremljajte interakcije, komentarje in sporočila, da boste bolje razumeli interese svojih strank.
People chcecking socila media

Source: Depositphotos

Rast družbenega trgovanja

Kot že vsi vemo, je trženje v družbenih medijih v zadnjem desetletju doseglo razmah. Skoraj vsako podjetje se oglašuje na spletnih straneh Meta, TikTok, Pinterest itd. Družabne platforme so precej pomembne, saj prinašajo večjo angažiranost kot kateri koli drugi oglasi za trženje uspešnosti, povečujejo avtentičnost in ciljajo na potencialne stranke, ki so odprte za prilagojene oglase, ne glede na to, ali gre za izdelek ali storitev e-trgovine.

Angažiranje potrošnikov prek platform družabnih medijev

Če želite doseči uspeh na platformah družbenih medijev, morate ustvariti čim bolj pristno in interaktivno vsebino. Ta vsebina mora dobro odmevati pri vaši ciljni skupini in zagotavljati boljšo izkušnjo za stranke tudi zunaj spletnega mesta vašega podjetja

📱Socialna omrežja poleg same prodaje ponujajo več funkcij. Za še večjo vključenost lahko uporabite oblike, kot so vprašanja in odgovori, ankete, objave z možnostjo nakupovanja itd. Te funkcije lahko vašo blagovno znamko ponesejo na naslednjo raven ter vašemu podjetju prinesejo še več prometa in konverzij.

Strategije za učinkovite kampanje socialne trgovine

Cilj vsakega podjetja v družabnih omrežjih ne bi smel biti le čim večja prodaja, temveč tudi krepitev zavedanja o blagovni znamki. Odločitev za “samo prodajo” je kratkoročni cilj, ki pogosto predčasno konča svojo življenjsko dobo. Po drugi strani pa je zagotavljanje vidnosti in prepoznavnosti vaše blagovne znamke cilj, ki je prej dolgoročna predanost in lahko prinese veliko več kot več kratkoročnih ciljev. Da bi to dosegli, lahko uporabite generativno umetno inteligenco za vsebino ali pa uporabite priporočila, ki jih poganja umetna inteligenca. Obstaja več različnih načinov, kako lahko pridete do “točke uspeha”, ki jo želite doseči, a če ne veste, kje začeti, poskusite:

  1. Sodelujte z lokalnimivplivneži , da bi vam postregli z vsebino po meri, ali pa ustvarite svojo vsebino iz fotografij in mnenj strank, da bi še dodatno dokazali družbeno pomembnost vaših poslovnih objav.
  2. Prilagajanje in umetna inteligenca – uporabite priporočila umetne inteligence na podlagi vedenja strank ali obiskovalcev. Izkoristite popuste, ekskluzivne ponudbe in ciljno usmerjene oglase za povečanje prodaje.
  3. Sodelovanje z občinstvom-obiščite lokalne tarife, da se srečate s svojimi strankami, in ponudite testne izdelke ali preizkuse storitev. Odzivajte se na komentarje, sporočila in ocene, da zgradite močnejši odnos in izboljšate ustno izročilo.
  4. Gamifikacija-Izvedite interaktivne elemente, kot so praskalni popust, kvizi, izzivi in darila, s katerimi ne boste spodbujali le sodelovanja, temveč tudi zbirali podatke in dosegli več konverzij.
Performance Marketing in 2025: augmented reality

Source: Depositphotos

Vsiljiva vsebina in uporabniška izkušnja

Ena od ključnih praks za zagotavljanje prihodnosti vašega podjetja je uporaba poglobljene vsebine in izboljšanje uporabniške izkušnje (UX) vašega spletnega mesta. UX je že uveljavljen izraz in predstavlja izkušnjo obiskovalca vašega spletnega mesta. Ta izkušnja mora biti poenostavljena in popolna, da se konča s konverzijo.

ℹ️On po drugi strani pa je potopitvena vsebina nekaj, kar je v zadnjih letih zelo iskano in lahko še izboljša stopnjo konverzije. Potopna vsebina tesno povezuje uporabo razširjene resničnosti (AR) na vašem spletnem mestu, ki vaš izdelek približa kupcu.

Vzpon video trženja

Video trženje je nekaj, o čemer ne govori veliko ljudi. Večinoma se preveč osredotočamo na trženje uspešnosti in ne upoštevamo video vsebin, dokler niso potrebne. To je precej nepošteno in bi bilo treba to čim prej popraviti. Video trženje lahko vaše ustvarjanje vsebin še dodatno premakne na nove višave in vam na spletno stran prinese več obiskovalcev. Video trženje ni samo ozaveščanje o blagovni znamki! Seveda lahko pripelje obiskovalce na vaše spletno mesto, vendar lahko prinese tudi nove konverzije iz platform, ki jih ne uporabljate ali jih uporabljate, vendar ne v polni meri. Obstaja več načinov, kako lahko začnete izkoriščati video trženje v svojo korist, tukaj pa je nekaj strategij, s katerimi lahko začnete:

  1. 360° video vsebine – ustvarite prostorske videoposnetke, ki vašemu občinstvu zagotavljajo boljše možnosti za raziskovanje izdelkov.
  2. Privlačna in visokokakovostna vsebina – optimizirajte ustvarjanje vsebine, da pritegnete svoje občinstvo v prvih nekaj sekundah videoposnetka. Uporabite podnapise ali napise za izboljšanje dostopnosti + optimizirajte opise, naslove, oznake in SEO.
  3. Video oglasi in ponovna ciljna skupina – z umetno inteligenco lahko preprosto ustvarite videoposnetke za storitve Meta, YouTube, TikTok in druge. Retargeting je logičen naslednji korak, ki ga lahko enostavno izvedete, da dosežete stranke, ki so že sodelovale z vašo vsebino.

Uporaba razširjene resničnosti v oglaševanju

Razširjena resničnost je lahko zelo uporabna funkcija, ki jo lahko enostavno izvajate. Predstavljajte si, da prodajate notranje barve in vaše stranke lahko naložijo fotografijo svoje dnevne sobe, medtem ko spreminjajo barve iz vaše ponudbe. Te stvari se bodo prodajale same! To je le en primer uporabe AR v realnem času. AR lahko uporabite za virtualne preizkuse v kateri koli modni ali kozmetični trgovini. Prodajate pohištvo?

📣Poglejte, kako IKEA uporablja AR, da svoje dizajnerske kose brezplačno pripelje v vaše domove.

Niste podjetje za e-trgovino? Uporabite AR za ustvarjanje privlačnih pripovedi, ki lahko povečajo prepoznavnost vaše blagovne znamke – te lahko uporabite na spletu ali celo zunaj njega. Ni treba, da je vse resno, preverite, kako je Pepsi Max pritegnil pozornost občinstva z videoposnetki AR avtobusne postaje.

Razvoj programatičnega oglaševanja

Večina podjetij še nikoli ni slišala teh dveh besed, programatično oglaševanje, vendar je izredno pomembno, da razumejo, kaj programatično oglaševanje pomeni. Predstavlja avtomatizirano kupovanje in prodajanje digitalnih oglaševalskih umestitev, ki poteka s pomočjo umetne inteligence in licitiranja v realnem času (RTB). Ta platforma sprejema odločitve, ki temeljijo na podatkih, in cilja na ustrezna občinstva v več kanalih ter tako zagotavlja klike, prikaze in konverzije

💡V primerjavi z Google Ads ali Meta ima RTB drugačen namen. Oglasi, ki jih nameščamo prek omrežij RTB, so sestavljeni iz pasic, videoposnetkov in zvočnih vsebin.

Izboljšave v natančnosti umeščanja oglasov

RTB kot tak obstaja že več kot 10 let in v tem času je ta platforma oglaševalcem prinesla številne nove možnosti. Njena primarna funkcija je dodatno oglaševanje elementov, ki krepijo prepoznavnost vaše blagovne znamke, lahko pa se uporablja tudi za iskanje ali celo ponovno ciljanje.Ključne izboljšave v natančnosti umeščanja oglasov RTB:

  1. Optimizacija-RTB uporablja algoritme umetne inteligence za analizo vedenja občinstva, interesov in preteklih interakcij ter jih uporablja za umeščanje zelo relevantnih oglasov. Strojno učenje to samo premakne na drugo raven, saj nenehno izboljšuje strategije na podlagi podatkov v realnem času.
  2. Ciljanje – vsioglasi so nameščeni glede na vsebino in pomen strani. To zagotavlja varnost blagovne znamke in dodatno izboljšuje ustreznost oglasov.
  3. Podatki prve osebe-RTBuporablja podatke prve osebe namesto piškotkov tretjih oseb. Uporabite lahko podatke CRM, zgodovino konverzij in katere koli druge vedenjske signale za začetek ciljanja na tej zanimivi platformi.

Vloga napredne analitike v programskih oglasih

Napredna analitika ima ključno vlogo pri oglaševanju prek platform RTB. Pri oglaševanju prek te platforme pridobite številna orodja, ki jih lahko uporabite za nadaljnje izboljšanje splošne uspešnosti in prepoznavnosti blagovne znamke. Z izkoriščanjem možnosti, ki jih ponuja RTB, pridobite večjo ustreznost oglasov, boljšo učinkovitost in večjo splošno donosnost naložb (ROI).

Potreba po celovitem večkanalnem pristopu

Ko govorimo o večkanalnem pristopu, si je treba zapomniti, da je samo spletno oglaševanje sicer dobro, vendar ni dolgoročna rešitev. Večina podjetij preveč vlaga v spletno trženje in zanemarja spletno oglaševanje. To ima dolgoročne posledice, ki lahko na podjetja vplivajo na številne negativne načine.

💡Vendar morate združiti oba oglaševalska svetova in čim več oglaševati zunaj spleta. To ne pomeni, da počnete samo eno stvar, kot so oglasni panoji, temveč kombinacijo “kanalov brez povezave”.

Povezovanje strategij spletnega in offline trženja

Delam predvsem s strankami, ki oglašujejo na spletu, vendar jim, kadar je to mogoče, svetujem, kaj storiti tudi pri trženju brez povezave. Ugotavljam, da čeprav se zavedamo možnosti in pomena obeh strani sveta, vedno preveč poudarjamo eno in manj drugo. Kako to izboljšati?

  1. Poenotenje izkušnje strank – Stranke pogosto začnejo iskati izdelke na mobilnih telefonih, nato jih raziskujejo na namiznih računalnikih in na koncu kupijo v fizičnih trgovinah. Če se nagnete k temu načinu razmišljanja, lahko le pridobite več strank.
  2. Komunikacija med kanali – Z uporabo dosledne vsebine na spletu in zunaj njega postanete bolj prepoznavni, kupci pa lahko izdelek zlahka povežejo s trgovino.
  3. Strategija, osredotočena na stranke – Osredotočite se bolj na priročnost in strankam omogočite, da z vašo blagovno znamko ali izdelki sodelujejo na svojih želenih platformah.

Prednosti enotne izkušnje strank

Izvajanje strategij za enotno izkušnjo strank lahko vašemu podjetju prinese ogromno koristi. Z brezhibno interakcijo prek več kanalov lahko povečate vključenost, izboljšate zadovoljstvo in pridobite dolgoročno zveste stranke.

Zadnje iz kategorije Trženje uspešnosti

Kreativno testiranje in merjenje učinkovitosti

🔎Testiranje, testiranje in še enkrat testiranje –najpomembnejša stvar, ki jo je treba narediti pri oglaševanju uspešnosti. V podjetju Winston Bros se večinoma ukvarjamo z izvedbenim trženjem, kjer nenehno testiranje in inovacije vodijo oglaševanje naših strank k boljši učinkovitosti. Za pravilno testiranje strategij in oglasov je potrebno pravilno merjenje ali sledenje.

Metode za A/B testiranje v trženju

Pri oglaševanju v Googlu ali Microsoftu uporabljamo več metod testiranja A/B. Na koncu gre za to, da imamo na voljo več podatkov in da v prihodnosti sprejemamo odločitve, ki temeljijo na podatkih, za optimizacijo oglasov.Testiranje A/B lahko uporabljamo na različne načine. Pri e-poštnih sporočilih lahko kontrolno skupino strank razdelite na dve in jima pošljete različne predloge, da bi optimizirali odzivnost. Na spletni strani lahko optimizirate elemente, pojavna okna itd. Nekaj strategij testiranja A/B, ki jih lahko preizkusite, vključuje:

  1. Standardno testiranje A/B – primerjavadveh različic enakih stvari (oglasov, e-poštnih sporočil itd.) z majhno spremembo spremenljivke.
  2. Multivariantno testiranje-sočasnotestiranje več različic (naprimer več naslovov ali opisov).
  3. Zaporedno testiranje –testiranjepredin po (na primer uspešnost mesec pred in po)
Performance Marketing in 2025: Analytics In Digital Marketing

Source: Depositphotos

Izkoriščanje analitike podatkov za optimizacijo kampanje

Vsak tržnik vam bo povedal, da imajo podatki najpomembnejšo vlogo v celotnem trženju. Z vpogledi, s katerimi lahko izboljšamo ciljno usmerjanje ali sodelovanje, lahko še dodatno izboljšamo stopnjo konverzije. Nekaj načinov, kako lahko orodje Analytics uporabite v svojo korist:

  1. Segmentacija občinstva – analizirajte svoje občinstvo in ga razdelite glede na demografske podatke, vedenje, lokacijo itd.
  2. Testiranje A/B – preverite, katere različice dobro delujejo pri segmentih vašega občinstva.
  3. Optimizacija ponudb – z uporabo optimizacije ponudb s pomočjo umetne inteligence prilagodite ponudbe CPC na podlagi podatkov v realnem času in tako izboljšate stopnjo konverzije.
  4. Življenjska vrednost stranke – predvidite, koliko prihodkov lahko stranka ustvari sčasoma + razdelite stranke v okvire od nižjih do višjih prihodkov.
  5. Zaznavanje blagovne znamke – ustvarite ankete in kampanje za dvig blagovne znamke, da preverite, ali ljudje poznajo vašo blagovno znamko. Na podlagi tega določite, koliko morate vložiti v ozaveščenost o blagovni znamki.
  6. Tržni trendi in analiza konkurence – Vedno vnaprej vedite, kateri trendi se pojavljajo, in uporabite te podatke za prodajo svojih izdelkov. Spremljajte svoje konkurente in zapolnite prazna mesta v oglaševanju, kjer jih ni.

Zaključek

Trženje uspešnosti se ne razvija iz leta v leto, temveč iz dneva v dan. Tega se morate vedno zavedati! Prihodnost trženja uspešnosti se dogaja, medtem ko delamo, večerjamo in spimo, zato morate zagotovo začeti delati nekaj stvari, če želite biti pri tem uspešni. Prvi korak, da boste v koraku s časom, je izvajanje inovacij, ki jih poganja umetna inteligenca, personaliziranih strategij trženja in odločanja na podlagi podatkov. S tem lahko popolnoma spremenite način povezovanja s potrošniki in svoje podjetje spremenite v ekosistem, odporen na prihodnost. Seveda se lahko pojavijo novi izzivi, zato morate najti čas za raziskovanje stvari, v katerih niste dovolj vešči. Začeti lahko s platformami RTB in avtomatizacijo trženja uspešnosti.

💡Ne pozabite, da splošno dostopne strategije lahko delujejo, vendar je vsaka e-trgovina drugačna in morda za vas preprosto ne bodo uspešne. Ne bojte se preizkusiti določenih sprememb sami ali s pomočjo strokovnjaka, morda boste ravno pri tej zadeli bingo.

Podatki igrajo ključno vlogo pri vsem! Če se zanašate na podatke tretjih oseb, je zdaj pravi čas, da jih začnete izboljševati in izvajati spremembe, ki vam lahko prinesejo “čiste” podatke o strankah. Uporabite rešitve, ki smo jih prej obravnavali, in tako pridobite nadzor nad svojim poslovanjem. Nenazadnje združite več tehnologij, da dosežete dolgoročno rast, izboljšate podobo svoje blagovne znamke, pridobite stranke, ki se vračajo, in na koncu dneva boljše prihodke tako s spleta kot zunaj njega.

FAQ

Source: Depositphotos

Pogosta vprašanja

Kakšna je prihodnost trženja uspešnosti?

Celotno trženje uspešnosti je tesno povezano z uporabo tehnologij umetne inteligence. Trendi, kot so AI, avtomatizacija, AR, strojno učenje in drugi, hitro na novo opredeljujejo, kako blagovne znamke optimizirajo svoja spletna mesta in porabo za oglaševanje.

Kaj je trženje uspešnosti?

Gre za vrsto trženjske strategije, ki temelji na podatkih, pri kateri oglaševalci plačujejo za dejanja, kot so kliki, vodstva ali konverzije. V nasprotju z drugimi možnostmi oglaševanja, kot je na primer plačevanje za prikaze, trženje na podlagi uspešnosti zelo poudarja zagotavljanje neposrednih rezultatov s spremljanjem kazalnikov, kot so ROI, ROAS in ACOS. Vključuje trženje v iskalnikih, oglaševanje v družabnih medijih, partnersko trženje in programatično oglaševanje.

Kateri je največji trend v trženju?

Eden največjih trendov, ki trenutno spreminjajo spletno trženje, je val personalizacije z umetno inteligenco in učinki avtomatizacije trženja na ustvarjanje in optimizacijo oglasov. Blagovne znamke se vsako leto bolj preusmerjajo v kanale, ki temeljijo na donosnosti naložb, in verjetno se ne bodo kmalu ustavile. Prav tako še bolj kot kdaj koli prej uporabljajo umetno inteligenco, da bi svoje izdelke ali storitve približale strankam.

Kako velika je industrija trženja uspešnosti?

  • Globalna industrija trženja uspešnosti vsak mesec eksponentno raste in jo poganja uvajanje umetne inteligence. Glede na to je splošna rast odvisna od različnih trgov, a kot lahko preberete na Marketingreport.one – Globalni trg digitalnega oglaševanja je bil v letu 2023 ocenjen na nekaj več kot 600 milijard dolarjev.
Delite članek
Darko Ďurica
Darko Ďurica
Business Development Manager
Winston Bros
Ta članek vam prinaša

Winston Bros

Winston Bros is a highly dynamic Ad Tech company specializing in advertisement solutions for e-commerce clients and marketing agencies. With more than 15 years of experience in performance marketing, they deliver tailored SaaS solutions that revolutionize the online advertisement field and innovate toward SMB markets. Their solutions are used worldwide by small and enterprise businesses. Currently, they are focusing on developing multiple add-ons that can help e-commerce clients optimize their ads. They are a leading Microsoft Channel Partner in CEE.

Podobni članki
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+