3 min. branja

Glasbeni profili na Instagramu: nove tržne priložnosti

Instagram je predstavil novo funkcijo , ki uporabnikom omogoča dodajanje glasbe v svoje profile, kar odpira nove poti za e-poslovanje in sodelovanje z blagovno znamko. Ti glasbeni profili na Instagramu bodo spremenili način interakcije podjetij s svojim občinstvom na platformi.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Glasbeni profili na Instagramu: nove tržne priložnosti
Vir: Depositphotos

Povečanje angažiranosti z glasbenimi profili na Instagramu

Podjetja lahko zdaj poudarijo svojo identiteto blagovne znamke s skrbno izbranimi skladbami na svojih profilih. Ta glasbeni element se lahko uskladi z vrednotami blagovne znamke ali dopolni tekoče kampanje in ustvari bolj poglobljeno izkušnjo za sledilce.

Modne blagovne znamke in glasbena blagovna znamka

Modna blagovna znamka bi lahko na primer izbrala trenutni hit, ki odmeva z njihovo ciljno demografsko skupino, in ustvarila bolj privlačno izkušnjo blagovne znamke. Ta strateška uporaba glasbe lahko znatno poveča spomin blagovne znamke in čustveno povezanost.

Del širše glasbene strategije Instagrama

Nova funkcija glasbe profila je le en vidik širše strategije Instagrama za vključevanje več glasbenih elementov. Ta poteza pridobiva dodaten pomen glede na morebitne omejitve TikToka v ZDA, ki je bila ključna platforma za promocijo glasbe.

Povečanje sodelovanja z glasbenimi funkcijami

Poleg glasbe profila je Instagram predstavil nalepke »Dodaj svojo glasbo«, ki uporabnikom omogočajo, da se na zgodbe odzovejo s pesmimi. Blagovne znamke lahko to funkcijo vključijo v svoje kampanje in spodbujajo sledilce, da sodelujejo v izzivih z glasbeno tematiko ali delijo izdelke skupaj z ustreznimi skladbami.

Enhancing Brand Identity with Profile Music. Companies can now underscore their brand identity through carefully selected tracks on their profiles.

Source: Instagram

Privlačnost mlajših uporabnikov

Te nove glasbene funkcije so še posebej privlačne za mlajše uporabnike, ki pogosto tvorijo glavno ciljno občinstvo številnih marketinških kampanj. Z izbiro priljubljenih ali priljubljenih pesmi za svoje profile lahko blagovne znamke povečajo svojo privlačnost za to ključno skupino.

Razširitev glasbene integracije na Instagramu

Instagramova glasbena integracija presega melodije profilov in zajema funkcije, kot so besedila pesmi v kolutih in glasba v opombah. Ti dodatki blagovnim znamkam dajejo navdih za ustvarjanje bolj dinamične in privlačne vsebine, kar lahko vodi do večje prepoznavnosti in interakcije.

Glasbeni profili na Instagramu: nova meja v trženju v družabnih medijih

Ker Instagram poudarja glasbo na svoji platformi, imajo blagovne znamke priložnost brez primere , da obogatijo svoje strategije družbenih medijev. Uvedba profilne glasbe in sorodnih funkcij odpira nove ustvarjalne možnosti za tržnike.

Zaključek: Sprejemanje novih zvočnih funkcij

Zdaj je idealen čas za blagovne znamke, da eksperimentirajo s profilno glasbo in drugimi novimi zvočnimi funkcijami na Instagramu. S tem lahko ostanejo pred konkurenco in povečajo svoj doseg na platformi. S temi glasbenimi elementi lahko blagovne znamke ne le pokažejo svojo osebnost, temveč tudi izkoristijo kulturne trende, ki najbolj odmevajo pri njihovem občinstvu.

Delite članek
Podobni članki
Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino
4 min. branja

Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino

S bližajočim se božičnim obdobjem in črnim petkom se podjetja za e-poslovanje pripravljajo na eno najbolj obremenjenih nakupovalnih sezon v letu. Meta in njene platforme, zlasti Facebook in Instagram, igrajo ključno vlogo v marketinških kampanjah skozi vse leto. Med največjimi nakupovalnimi prazniki jih tržniki razumljivo ne morejo izpustiti. Za pomoč podjetjem je Meta ustvarila obsežen […]

Preberite članek
Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji
2 min. branja

Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji

Nemška vlada odločno ukrepa z novim nemškim akcijskim načrtom za e-poslovanje, da bi izenačila konkurenčne pogoje na digitalnem trgu. Cilj te pobude, ki jo vodi podkancler Robert Habeck, je zagotoviti pošteno konkurenco med evropskimi spletnimi trgovci in azijskimi velikani, kot sta Shein in Temu. Nemški akcijski načrt za e-poslovanje se odziva na naraščajočo priljubljenost teh […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+