Omejitve ciljanja oglasov za najstnike
Najpomembnejša sprememba je posodobitev možnosti ciljanja oglasov za uporabnike, mlajše od 18 let. Oglaševalci ne bodo več mogli uporabljati prilagojenega ciljanja za najstniške uporabnike v ZDA. Namesto tega bodo lahko uporabljali le široke kategorije, kot so lokacija, jezik in podatki o napravi. Ta poteza je namenjena zaščiti osebnih podatkov mladih uporabnikov pred zlorabo in zmanjšanju tveganja, da bi nanje vplivali. Podobni koraki so bili po zaslugi Evropske unije pred enim letom uvedeni na stari celini. Čeprav se zdi, da te omejitve zmanjšujejo učinkovite možnosti ciljanja, je najstnike še vedno mogoče doseči s širšimi trendi in priljubljenimi temami.
Izboljšani uporabniški kontrolniki
TikTok je še izboljšal možnosti nadzora podatkov za uporabnike. Prilagodili bodo lahko svoje oglaševalske nastavitve, na primer tako, da izberejo, ali želijo videti več ali manj oglasov, povezanih z določenimi zanimanji.
»Na TikToku smo uvedli funkcijo *Počisti mojo dejavnost*, ki uporabnikom omogoča, da prekinejo povezavo z vsemi podatki o dejavnosti zunaj TikToka, ki jih delijo oglaševalski partnerji, ki smo jih povezali z njihovim računom. Ti podatki lahko vključujejo interakcije v oglaševalčevi aplikaciji ali na spletnem mestu, kot je dodajanje izdelka v nakupovalni voziček. Po prekinitvi povezave prilagojeni oglasi ne bodo več temeljili na teh podatkih,« piše v poročilu.
Kaj vzeti iz tega? Upravitelji družbenih medijev bi morali zagotoviti, da so oglasi še ustreznejši in prilagojeni interesom ciljnega občinstva.
Ena od pomembnih novih funkcij je prekinitev povezave z oglaševalci. Tako bodo uporabniki lahko prenehali uporabljati prihodnje podatke določenih oglaševalcev za prilagojene oglase. TikTok je v celoti uvedel funkcijo Počisti mojo dejavnost, ki uporabnikom omogoča, da odstranijo vse podatke o dejavnostih zunaj TikToka, povezane z njihovim računom.
Označevanje oglasov, ustvarjenih z umetno inteligenco TikTok je uvedel nova pravila za razkrivanje umetne inteligence v oglasih. Oglaševalci morajo zdaj oglase, ki jih ustvari umetna inteligenca, jasno označiti z oznako AIGC. Uporabniki bodo lažje prepoznali komercialne vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco. Še en korak k večji preglednosti.
Vendar se platforma tu ne ustavi z umetno inteligenco. TikTok namerava blagovnim znamkam omogočiti ustvarjanje lastnih virtualnih vplivnežev za promocijo izdelkov v aplikaciji. Tudi tu bo pogoj, da morajo biti avatarji AI jasno označeni.