2 min. branja

TikTok pretresa ciljanje najstniških oglasov v ZDA: kaj morajo tržniki vedeti

Socialno omrežje TikTok si prizadeva povečati preglednost oglasov v ribniku. Oglasi, ki ciljajo na mladoletnike, bodo mogoči samo s širokim ciljanjem.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
TikTok pretresa ciljanje najstniških oglasov v ZDA: kaj morajo tržniki vedeti
Vir: Depositphotos

Omejitve ciljanja oglasov za najstnike

Najpomembnejša sprememba je posodobitev možnosti ciljanja oglasov za uporabnike, mlajše od 18 let. Oglaševalci ne bodo več mogli uporabljati prilagojenega ciljanja za najstniške uporabnike v ZDA. Namesto tega bodo lahko uporabljali le široke kategorije, kot so lokacija, jezik in podatki o napravi. Ta poteza je namenjena zaščiti osebnih podatkov mladih uporabnikov pred zlorabo in zmanjšanju tveganja, da bi nanje vplivali. Podobni koraki so bili po zaslugi Evropske unije pred enim letom uvedeni na stari celini. Čeprav se zdi, da te omejitve zmanjšujejo učinkovite možnosti ciljanja, je najstnike še vedno mogoče doseči s širšimi trendi in priljubljenimi temami.

Izboljšani uporabniški kontrolniki

TikTok je še izboljšal možnosti nadzora podatkov za uporabnike. Prilagodili bodo lahko svoje oglaševalske nastavitve, na primer tako, da izberejo, ali želijo videti več ali manj oglasov, povezanih z določenimi zanimanji.

»Na TikToku smo uvedli funkcijo *Počisti mojo dejavnost*, ki uporabnikom omogoča, da prekinejo povezavo z vsemi podatki o dejavnosti zunaj TikToka, ki jih delijo oglaševalski partnerji, ki smo jih povezali z njihovim računom. Ti podatki lahko vključujejo interakcije v oglaševalčevi aplikaciji ali na spletnem mestu, kot je dodajanje izdelka v nakupovalni voziček. Po prekinitvi povezave prilagojeni oglasi ne bodo več temeljili na teh podatkih,« piše v poročilu.

Kaj vzeti iz tega? Upravitelji družbenih medijev bi morali zagotoviti, da so oglasi še ustreznejši in prilagojeni interesom ciljnega občinstva.

Ena od pomembnih novih funkcij je prekinitev povezave z oglaševalci. Tako bodo uporabniki lahko prenehali uporabljati prihodnje podatke določenih oglaševalcev za prilagojene oglase. TikTok je v celoti uvedel funkcijo Počisti mojo dejavnost, ki uporabnikom omogoča, da odstranijo vse podatke o dejavnostih zunaj TikToka, povezane z njihovim računom.

Označevanje oglasov, ustvarjenih z umetno inteligenco TikTok je uvedel nova pravila za razkrivanje umetne inteligence v oglasih. Oglaševalci morajo zdaj oglase, ki jih ustvari umetna inteligenca, jasno označiti z oznako AIGC. Uporabniki bodo lažje prepoznali komercialne vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco. Še en korak k večji preglednosti.

Vendar se platforma tu ne ustavi z umetno inteligenco. TikTok namerava blagovnim znamkam omogočiti ustvarjanje lastnih virtualnih vplivnežev za promocijo izdelkov v aplikaciji. Tudi tu bo pogoj, da morajo biti avatarji AI jasno označeni.

Delite članek
Podobni članki
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
YouTube Shorts razširja oglaševalske zmogljivosti
4 min. branja

YouTube Shorts razširja oglaševalske zmogljivosti

Google je pred kratkim predstavil nove oglaševalske funkcije v YouTubu, ki so zasnovane tako, da blagovnim znamkam e-trgovine pomagajo učinkoviteje ciljati svoje občinstvo v različnih formatih, vključno z YouTube Shorts. Oglejmo si ključne posodobitve, pomembne za strokovnjake za e-trgovino, pri čemer se osredotočimo na praktične priložnosti za izboljšanje uspešnosti oglasov, ciljanja in sodelovanja ustvarjalcev.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+