3 min. branja

Digitalni Zillennials preoblikujejo maloprodajno pokrajino z edinstvenimi nakupovalnimi preferencami

Rojeni med letoma 1991 in 1999, mlajši milenijci in starejši potrošniki generacije Z pogosteje kot katera koli druga starostna skupina izberejo nakup izdelkov na drobno samo prek spleta. Po nedavnih študijah PYMNTS Intelligence je najmanj verjetno, da bo ta starostna skupina nakupovala samo v trgovini in najverjetneje kupovala maloprodajno blago izključno prek spleta. Študija ponuja tudi razumevanje razlik v štirih različnih skupinah zillennial person: darovalci, brezplačni porabniki, graditelji bogastva in ozaveščenost o proračunu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Digitalni Zillennials preoblikujejo maloprodajno pokrajino z edinstvenimi nakupovalnimi preferencami
Vir: Depositphotos

S 37%, več kot ne-zillennial Gen Z s 34% in ne-zillennial milenijci prav tako 34%, zillennials izstopajo po najvišji stopnji digitalnih maloprodajnih potrošnikov. Podobno je v primerjavi z generacijo Z in milenijci, ki niso zillennial, najmanj verjetno, da bodo zillennialci želeli vse svoje maloprodajne nakupe opraviti osebno, in sicer 29% v primerjavi z 32%.

Glede na to, kako bi vsak odzivnik porabil nepričakovan dobiček, ki je enak polovici njihove redne mesečne plače, PYMNTS Intelligence opisuje štiri ločene osebe za to generacijo: proračunsko usmerjene, graditelje bogastva, brezplačne porabnike in dajalce. Te skupine imajo nekoliko drugačen okus za nakup na drobno, kar ima pomembne posledice za digitalne in spletne marketinške strategije. Na primer, 39% skupine, ki se zaveda proračuna, bi raje kupovalo tako prek spleta kot osebno, verjetno zato, ker si želijo loviti najboljše ponudbe. Samo 15% darovalcev sledi temu vzorcu; 53% te skupine nakupuje samo prek spleta.

Na maloprodajne izdelke močno vplivajo zillennials, skupina strank, ki je bolj nagnjena k nakupovanju prek spleta. Zdi se, da so osebna priporočila pomembnejša za njihovo izbiro nakupa kot za milenijce, vendar manj kot za generacijo Z. Med generacijo Z imajo oglasi v družabnih medijih tudi največji doseg; zillennials pri 35% Za zillennials so drugi pomembni elementi znane osebnosti in vplivneži, prilagojena digitalna priporočila in trženje spletnih strani.

Aktivni potrošniki, zillennials se lahko premaknejo prek več prodajnih mest. Za vse osebnosti imajo osebna priporočila velik vpliv; toda za zillennials, ki se zavedajo proračuna, pri 42% postanejo še pomembnejši. Skupina s proračunsko ozaveščenostjo kaže tudi več kot povprečen vpliv prilagojenih digitalnih priporočil in spletnih publikacij. Z graditelji bogastva so oglasi v družabnih medijih preveči 38%.

Pri izbiri trgovin zillennials običajno dajejo boljše stroške prednost pred izbiro blagovne znamke. Od zillennials 41% meni, da je razpoložljivost blagovnih znamk, ki so jim všeč, manj pomembna kot cena. Samo 21% se odzove v nasprotni smeri. Za generacijo Z ta trend ostaja resničen; Toda odstotek milenijcev, ki najprej dajejo prednost ceni, pade na 36%.

Največji segmenti potrošnikov, usmerjenih v blagovno znamko, in potrošnikov, ki so na prvem mestu, najdemo med zillennials in generacijo Z. Za zillennials s proračunom je cena zelo pomembna; 45% jih pravi, da je to njihova prva misel. Čeprav so pomembne delnice na prvem mestu blagovne znamke, graditelji bogastva in prosti porabniki še vedno dajejo prednost cenam.

Konec koncev morajo trgovci na drobno, ki si prizadevajo za ta rastoči trg, razumeti razlike med zillennials in njihovimi kolegi iz generacije Z in milenijci z učinkovitimi digitalnimi in spletnimi marketinškimi strategijami.

Delite članek
Podobni članki
Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025
19 min. branja

Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025

Izkušnje s številnimi e-trgovinami kažejo, kako tehnologija in odnosi spodbujajo rast. Za leto 2025 preverjene strategije vključujejo SEO, umetno inteligenco, vsebinsko trženje, PPC in gradnjo skupnosti – za večino sta potrebna le čas in trud, ne pa veliki proračuni. Ker je umetna inteligenca zdaj nujna za ohranjanje konkurenčnosti, si oglejmo najučinkovitejše pristope strokovnjaka podjetja Selltoro, […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Preberite članek
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+