Članki in novice na temo UX, UI, oblikovanje

Kako inovacije UX spodbujajo višje stopnje konverzije
6 min. branja

Kako inovacije UX spodbujajo višje stopnje konverzije

Trenutni trg e-trgovine zahteva več kot le ustvarjanje prometa, saj je konkurenca izjemno velika. Vaše spletno mesto mora obiskovalce spremeniti v stranke. Na tej točki se združita moč optimizacije stopnje konverzije (CRO) in uporabniške izkušnje (UX). Kombinacija strategij CRO UX ustvari popolno mešanico, ki osnovne spletne trgovine spremeni v uspešne prodajne stroje. Spletni trgovci na […]

Borislav Kolibarov Borislav Kolibarov
Co-Founder | Managing Partner, MarmaLAB | E-Commerce Agency
Razumevanje grafičnega uporabniškega vmesnika v e-trgovini
3 min. branja

Razumevanje grafičnega uporabniškega vmesnika v e-trgovini

Dobro zasnovani grafični uporabniški vmesniki (GUI), ki služijo kot most med uporabniki in spletnimi nakupovalnimi izkušnjami, so temelj uspešnih platform za e-trgovanje. S premišljeno oblikovanimi vizualnimi in interaktivnimi elementi omogočajo preprosto navigacijo in nemoteno izvajanje transakcij. Močan grafični vmesnik ne le povečuje vključenost uporabnikov, temveč tudi povečuje stopnjo konverzije, saj ustvarja intuitivno nakupovalno okolje, ki […]

Kaj je wireframing v oblikovanju uporabniške izkušnje?
3 min. branja

Kaj je wireframing v oblikovanju uporabniške izkušnje?

V oblikovanju UX je wireframing proces ustvarjanja osnovne predstavitve spletnega mesta ali aplikacije, ki prikazuje, kako deluje in je strukturirana brez kakršne koli posebne oblikovne funkcije. Oblikovalci in drugi ključni akterji ga lahko uporabijo kot predhodni osnutek, da bi razumeli, kako bo načrt izgledal, kako se bodo uporabniki gibali in kam bo vsebina šla, preden […]

Moč načrta oblikovanja uporabniške izkušnje
3 min. branja

Moč načrta oblikovanja uporabniške izkušnje

Podjetja potrebujejo celovit načrt oblikovanja uporabniške izkušnje za ustvarjanje uspešnih digitalnih izdelkov. Ta načrt deluje kot načrt za celoten razvojni proces. Toda zakaj je to tako pomembno? Prvič, potrebe uporabnikov postavlja v središče vsake oblikovalske odločitve. Posledično izdelki postanejo vizualno privlačni, intuitivni in učinkoviti. Drugič, ta pristop usklajuje uporabniško izkušnjo s poslovnimi cilji in lahko […]

Oblikovanje z umetno inteligenco: priložnosti in izzivi nove dobe
2 min. branja

Oblikovanje z umetno inteligenco: priložnosti in izzivi nove dobe

Vzpon umetne inteligence (AI) spreminja oblikovalsko razmišljanje, orodje, ki se uporablja za inovacije. Umetna inteligenca ne bo le spodbudila tehnološke evolucije, temveč bo tudi katalizirala kulturne in družbene spremembe ter spremenila način življenja, dela in razmišljanja.

Pomen oblikovanja v e-trgovini
4 min. branja

Pomen oblikovanja v e-trgovini

Področje e-trgovine se hitro spreminja. Z razvojem družbenih medijev, umetne inteligence in mobilnega nakupovanja se spletni trgovci soočajo z edinstveno priložnostjo, da na novo opredelijo izkušnje svojih blagovnih znamk in ostanejo pred konkurenco. V tem članku bomo raziskali glavne trende oblikovanja e-trgovine, ki bodo oblikovali prihodnost spletnega nakupovanja.