3 min. branja

Kaj je wireframing v oblikovanju uporabniške izkušnje?

V oblikovanju UX je wireframing proces ustvarjanja osnovne predstavitve spletnega mesta ali aplikacije, ki prikazuje, kako deluje in je strukturirana brez kakršne koli posebne oblikovne funkcije. Oblikovalci in drugi ključni akterji ga lahko uporabijo kot predhodni osnutek, da bi razumeli, kako bo načrt izgledal, kako se bodo uporabniki gibali in kam bo vsebina šla, preden se gradnja začne. Brez porabe veliko denarja žični modeli pomagajo uporabnikom, da jasno opredelijo funkcije in dostop, zagotovijo povratne informacije in omogočijo prilagoditve ne glede na stroške. Lahko so računalniško ustvarjeni modeli ali grobe skice, ki ekipam omogočajo hitre spremembe, ki zagotavljajo, da končni izdelek izpolnjuje želje potrošnikov in cilje podjetja.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kaj je wireframing v oblikovanju uporabniške izkušnje?
Vir: Depositphotos

Preprostost spletnega oblikovanja, ki jo omogočajo žični okvirji

Kar zadeva spletno oblikovanje, wireframing spremeni vse. Čeprav je to metoda, ki se včasih ne upošteva, vam bo prihranila čas, denar in prihodnje težave. Raziščimo razloge, zakaj je žično uokvirjanje tako pomembno in kako bi lahko pomagalo vašemu projektu.

Predstavljajte si, da gradite hišo. Ne bi začeli z izbiro zaves ali barv barv, kajne? Začeli bi z načrtom. To je točno tisto, kar wireframing počne za spletno oblikovanje. To je načrt, ki postavlja temelje za vse ostalo.

Dejstvo, da je žično uokvirjanje tako prilagodljivo , je med njegovimi najboljšimi lastnostmi. Ali želite premakniti gumb? Spreminjanje velikosti polja z besedilom? Brez težav. Spreminjanje na tej ravni je veliko preprostejše, kot če ste tesno vključeni v določene modele. Ta prilagodljivost vam omogoča hitro ponavljanje in izboljšanje postavitve glede na testiranje uporabnikov ali komentarje strank.

Kar zadeva uporabniško testiranje, se žični okvirji zelo lepo prilegajo. Preden se potrudite za vizualno oblikovanje, lahko zgradite preprost prototip in se veliko naučite od dejanskih uporabnikov. Te zgodnje povratne informacije so lahko zlati rudnik, ki vam pomaga ujeti in odpraviti težave z uporabnostjo, preden postanejo drage težave.

What is wireframing

Source: Medium.com

Kdaj začeti z Wireframingom?

Zdaj se morda sprašujete, kdaj začeti z oblikovanjem v UX Design. Odgovor je: zgodaj! Običajno je ena od začetnih faz v procesu načrtovanja, ki sledi vašim projektnim ciljem in zahtevam uporabnikov. Začetek uporabe žičnih modelov vam lahko pomaga zagotoviti uspeh že od samega začetka.

Na voljo je več orodij za izdelavo žičnih okvirjev. Lahko uporabite Microsoftov Visio, za digitalne žične modele ali pa se odločite za staro šolo s peresom in papirjem. Če načrtujete uporabniško testiranje, razmislite o uporabi orodij, kot sta Axure RP ali Omnigraffle (za uporabnike računalnikov Mac), da ustvarite interaktivne žične modele HTML.

Seveda ima žično oblikovanje prednosti in slabosti, tako kot druga orodja. Pozitivno je, da je to odličen način, da se vsi na isti strani zgodaj v projektu. Pred začetkom trdega dela lahko oblikovalci, razvijalci in stranke preučijo in se pogovarjajo o postavitvi. Ta poravnava pomaga preprečiti širjenje obsega in kasnejše nesporazume.

Vendar žični okvirji niso popolni. Nekaterim strankam je morda težko predstavljati končni rezultat. Pomembno je sporočiti, da gre pri žičnih modelih za strukturo, ne za slog. Še en potencialni kolcanje je prileganje vsebine. Včasih se dejanska vsebina morda ne prilega lepo postavitvi žičnega okvirja, kar zahteva nekaj naprej in nazaj med oblikovalci in tekstopisci.

Kljub tem izzivom ima žično uokvirjanje veliko več prednosti kot slabosti. Zgodnji čas, porabljen za žične modele, vam bo pomagal, da se pripravite na bolj brezhiben proces oblikovanja, srečne stranke in končno boljši končni rezultat. Ko boste naslednjič začeli s spletnim projektom, ne pozabite: začnite z načrtom. Vaš prihodnji jaz vam bo hvaležen.

Delite članek
Podobni članki
Moč načrta oblikovanja uporabniške izkušnje
3 min. branja

Moč načrta oblikovanja uporabniške izkušnje

Podjetja potrebujejo celovit načrt oblikovanja uporabniške izkušnje za ustvarjanje uspešnih digitalnih izdelkov. Ta načrt deluje kot načrt za celoten razvojni proces. Toda zakaj je to tako pomembno? Prvič, potrebe uporabnikov postavlja v središče vsake oblikovalske odločitve. Posledično izdelki postanejo vizualno privlačni, intuitivni in učinkoviti. Drugič, ta pristop usklajuje uporabniško izkušnjo s poslovnimi cilji in lahko […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+