Članki in novice na temo Pridobivanje svinca

Cold Calling prinaša 5-10% stopnje konverzije v primerjavi z 0,7% e-pošte v e-trgovini
4 min. branja

Cold Calling prinaša 5-10% stopnje konverzije v primerjavi z 0,7% e-pošte v e-trgovini

Medtem ko vsi lovijo družbene medije in e-poštno trženje, se pametne blagovne znamke e-trgovine podvojijo pri hladnih klicih – in beležijo 7-14-krat boljše stopnje konverzije kot konkurenti, ki uporabljajo samo digitalno tehnologijo. Hladni klici se morda slišijo zastareli v našem svetu vsega na Instagramu, vendar številke pripovedujejo drugačno zgodbo za podjetja e-trgovine. Medtem ko spletni […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Moč naročnin na e-novice pri ustvarjanju svinca
4 min. branja

Moč naročnin na e-novice pri ustvarjanju svinca

V digitalni dobi podjetja nenehno iščejo učinkovite načine za pridobivanje potencialnih strank in negovanje odnosov s strankami. Naročanje na novice je pri tem močno in pogosto podcenjeno orodje.