
Z oblikovanjem seznama potencialnih kupcev z visoko nakupno namero lahko zmanjšate stroške na pridobitev (CPA) in hkrati povečate stopnjo konverzije.
Gradnja vrednosti blagovne znamke
Na konkurenčnem trgu je bistveno, da se razlikujete od velikih tržišč z izjemno poceni izdelki. Ustvarjanje vodilnih potencialov vam pomaga graditi zavedanje o blagovni znamki in prikazati vrednost, še preden je stranka pripravljena na nakup. S pridobivanjem potencialnih strank v zgodnejši fazi lijaka jih lahko poučite o edinstveni ponudbi vrednosti vaše blagovne znamke in jih spremenite v zveste stranke.
Smrt podatkov tretjih oseb
Zaradi zatona piškotkov in podatkov tretjih oseb je zatržnike vse težje ciljno usmerjati in izvajati učinkovite kampanje. Posledično postaja lastništvo in izkoriščanje lastnih podatkov ključnega pomena za razumevanje svojega občinstva in optimizacijo algoritmov. Podatki prve osebe so lastniški in pripadajo izključno vašemu podjetju ter zagotavljajo konkurenčno prednost pri ciljanju in uspešnosti kampanj.
Tekmovanje z večjimi trgovci na drobno
Veliki trgovci na drobno z velikimi oglaševalskimi proračuni so lahko zastrašujoči tekmeci. Vendar pa vam lahko kampanja za pridobivanje vodilnih potencialnih strank pomaga učinkoviteje konkurirati, saj z nižjimi stroški doseže vaše potencialno občinstvo in ga neguje, dokler ni pripravljeno na nakup.

Source: Depositphotos
Nasveti za uspešno kampanjo ustvarjanja vodilnih v e-trgovini
- Preizkusite in izboljšajte: Preizkusite različne kljuke, oglasne obrazce in tokove e-pošte, da ugotovite, kaj najbolje deluje za vaše občinstvo.
- Spremljajte in merite: Poskrbite, da boste imeli za vse ustrezne obrazce za oddajo nastavljene kode za sledenje obrazcem za vodje, ter uporabite orodja, kot sta Google Analytics in Facebook Pixel, za spremljanje konverzij in sledenje vedenju uporabnikov.
- Načrtujte vnaprej: Kampanjo za pridobivanje potencialnih strank začnite nekaj tednov pred vrhuncem, na primer 2-3 tedne pred dogodki, kot sta črni petek ali januarske razprodaje.
- Razporedite proračun: Ustvarjanju vodil namenite približno 15 % celotnega proračuna za trženje.
Ustvarjanje vodil je močno orodje, ki lahko podjetjem za e-trgovino pomaga izstopati na konkurenčnem trgu. Z zbiranjem podatkov prve osebe, gradnjo vrednosti blagovne znamke in izkoriščanjem sezon z nizkimi cenami CPC lahko izboljšate učinkovitost svojih kampanj, hkrati pa prevzamete nadzor nad lastnimi podatki in potencialne stranke spremenite v zveste stranke. Ne spreglejte pomena pridobivanja vodilnih strank v svoji trženjski strategiji – vlagajte vanj danes, da boste jutri že imeli koristi.