2 min. branja

Partnerska mreža

Pomembni posredniki med tržniki in blagovnimi znamkami, partnerske mreže omogočajo dobičkonosno sodelovanje. Ta omrežja oglaševalcem omogočajo, da dobičkonosno zaslužijo s svojim prometom, podjetjem pa omogočajo doseganje večjih ciljnih skupin.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

 

 

V Evropi se nekatere največje in najuspešnejše partnerske mreže ponašajo z obsežnim globalnim dosegom, robustnimi tehnološkimi platformami in raznolikim portfeljem oglaševalcev in založnikov. Ta omrežja imajo ključno vlogo pri spodbujanju digitalne rasti in inovacij v različnih panogah, saj ponujajo neprimerljive priložnosti za sodelovanje in ustvarjanje prihodkov v dinamičnem svetu spletnega trženja.

Nekaj največjih in najuspešnejših partnerskih mrež v Evropi:

  • Awin je ena največjih mrež affiliate marketinga na svetu, ki povezuje oglaševalce z založniki v več panogah. Ponujajo napredna orodja za sledenje in poročanje, skupaj s široko mrežo partnerjev.
  • TradeDoubler je specializiran za trženje, ki temelji na uspešnosti, in deluje po vsej Evropi. Zagotavljajo celovite rešitve za oglaševalce in založnike, s poudarkom na spodbujanju visokokakovostnega prometa in konverzij.
  • CJ Affiliate je znan po svoji obsežni mreži in zaupanja vrednih partnerstvih. Ponujajo široko paleto partnerskih programov v različnih vertikalah, ki založnikom pomagajo povečati zaslužek z učinkovitimi tržnimi strategijami.
  • Rakuten Advertising ponuja rešitve partnerskega trženja, ki segajo po vsem svetu, z močno prisotnostjo v Evropi. Poudarjajo inovacije in tehnologijo za spodbujanje uspešnosti tako oglaševalcev kot založnikov.
  • Webgains: Webgains je znan po svoji globalni mreži affiliate marketinga z močno prisotnostjo v Evropi. Zagotavljajo inovativne rešitve za spodbujanje rasti in povečanje donosnosti naložbe za svoje partnerje.
  • Tradedoubler: Tradedoubler je ena največjih mrež affiliate marketinga v Evropi, ki ponuja celovit nabor rešitev za trženje uspešnosti za oglaševalce in založnike.
  • Affilinet: Affilinet, del mreže Awin, je dobro uveljavljena platforma za affiliate marketing v Evropi. Osredotočajo se na zagotavljanje visokokakovostnih potencialnih strank in povečanje števila konverzij prek svoje obsežne mreže založnikov in oglaševalcev.

Te mreže igrajo ključno vlogo v ekosistemu affiliate marketinga, saj ponujajo robustno tehnologijo, obsežen doseg in prilagojene rešitve za zadovoljevanje različnih potreb oglaševalcev in založnikov po vsej Evropi.

Delite članek
Podobni članki
Strategija affiliate trženja korak za korakom: Izbira programov in vodenje prometa
9 min. branja

Strategija affiliate trženja korak za korakom: Izbira programov in vodenje prometa

Partnersko trženje je v poslovnem svetu postalo nekaj običajnega. Raziskave kažejo, da skoraj 80 % podjetij uporablja partnerska omrežja za pospeševanje prodaje. Če se bo ta trend nadaljeval, bi lahko svetovni izdatki za partnersko trženje do leta 2031 dosegli 39 milijard dolarjev. Še nikoli ni bilo primernejšega časa, da se vključite v akcijo. V tem […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Preberite članek
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Upravljanje transporta v logistiki
11 min. branja

Upravljanje transporta v logistiki

Upravljanje prevoza je bistvenega pomena za učinkovito logistiko, saj zagotavlja nemoten pretok blaga po dobavnih verigah. Vključuje izbiro pravih prevoznikov, optimizacijo poti in integracijo tehnologije za zmanjšanje stroškov in izboljšanje hitrosti dostave. S širjenjem globalizacije se logistična podjetja soočajo z vse večjimi izzivi, od prevoza na dolge razdalje do izpolnjevanja vse večjih pričakovanj strank glede […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+