1 min. branja

Kaj je vsebinski grozd?

Vsebinski grozd, znan tudi kot tematski grozd, je strategija SEO, ki organizira povezane vsebine okoli osrednje teme ali teme. Sestavljen je iz stebrne strani, ki zagotavlja širok pregled teme, in strani grozda, ki podrobno obravnavajo določene podteme.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Vsebinski grozd, znan tudi kot tematski grozd, je strategija SEO, ki organizira povezane vsebine okoli osrednje teme ali teme. Sestavljen je iz stebrne strani, ki zagotavlja širok pregled teme, in strani grozda, ki podrobno obravnavajo določene podteme. Te strani so med seboj povezane z notranjimi povezavami, kar ustvarja logično strukturo spletnega mesta.Zakaj so vsebinski grozdi pomembni? Vsebinski grozdi izboljšajo SEO, saj iskalnikom pomagajo razumeti globino in ustreznost vaše vsebine. Izboljšajo uporabniško izkušnjo, saj olajšajo navigacijo po sorodnih temah in vzpostavijo tematsko avtoriteto, s čimer izboljšajo uvrstitve za konkurenčne ključne besede.Ključni elementi vsebinskih grozdov

  1. Stebrna stran: Glavno vozlišče, ki na široko pokriva temo.
  2. Strani grozdov: Podporne strani, ki podrobno obravnavajo podteme.
  3. Notranje povezave: Povezave med stranmi stebrov in sklopov, ki ustvarjajo koherentno strukturo.

Z izvajanjem vsebinskih grozdov lahko spletna mesta učinkovito organizirajo informacije, izboljšajo vidnost pri iskanju in uporabnikom zagotovijo izčrpne vire o določenih temah.

Delite članek
Podobni članki
Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco
3 min. branja

Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco

Dnevi podjetij z umetno inteligenco, ki brezplačno pridobivajo vsebino, so morda šteti. Podjetje Cloudflare je pravkar uvedlo nekaj, kar se imenuje“Plačilo za prečesavanje”, s čimer lahko lastniki spletnih mest dejansko zaslužijo denar, ko se pojavijo roboti umetne inteligence, da bi pobrali njihovo vsebino. To je zelo pomembno za vse, ki ustvarjajo vsebino na spletu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo
8 min. branja

Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo

Največja napaka? Oblikovanje od znotraj navzven, namesto da bi upoštevali, kako stranke dejansko nakupujejo.” To je brez dlake na jeziku ocenil Roberto, veteran digitalne preobrazbe, ki je videl že vse – od vodenja zagonskega podjetja iz Bristola prek prevzema podjetja Vodafone do vodenja inovacij v podjetju UST Spain & Latam.

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam