1 min. branja

Kaj je težavnost ključnih besed?

Težavnost ključnih besed je metrika, ki meri, kako težko je uvrstiti določeno ključno besedo v rezultate iskalnikov. Ocenjuje konkurenco na podlagi dejavnikov, kot so moč spletnih mest, ki se trenutno uvrščajo za ključno besedo, njihova avtoriteta domene, profili povratnih povezav in kakovost vsebine.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Težavnost ključnih besed je metrika, ki meri, kako težko je uvrstiti določeno ključno besedo v rezultate iskalnikov. Ocenjuje konkurenco na podlagi dejavnikov, kot so moč spletnih mest, ki se trenutno uvrščajo za ključno besedo, njihova avtoriteta domene, profili povratnih povezav in kakovost vsebine.Zakaj je težavnost ključne besede pomembna?

  • Pomaga pri določanju prednostnih ključnih besed za strategije SEO z opredelitvijo obvladljivih ciljev.
  • Usmerja prizadevanja v ključne besede, ki uravnovešajo konkurenco in obseg iskanja.
  • Podjetjem omogoča, da se osredotočijo na realne priložnosti za izboljšanje uvrstitev.

Kako se meri težavnost ključnih besed?Priljubljena orodja SEO izračunavajo težavnost ključnih besed z uporabo lestvic (npr. 0-100 ali nizko, srednje, visoko). Višje ocene pomenijo večjo konkurenco, zato so za uvrstitev potrebna večja prizadevanja SEO.

Delite članek
Podobni članki
Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco
3 min. branja

Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco

Dnevi podjetij z umetno inteligenco, ki brezplačno pridobivajo vsebino, so morda šteti. Podjetje Cloudflare je pravkar uvedlo nekaj, kar se imenuje“Plačilo za prečesavanje”, s čimer lahko lastniki spletnih mest dejansko zaslužijo denar, ko se pojavijo roboti umetne inteligence, da bi pobrali njihovo vsebino. To je zelo pomembno za vse, ki ustvarjajo vsebino na spletu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo
8 min. branja

Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo

Največja napaka? Oblikovanje od znotraj navzven, namesto da bi upoštevali, kako stranke dejansko nakupujejo.” To je brez dlake na jeziku ocenil Roberto, veteran digitalne preobrazbe, ki je videl že vse – od vodenja zagonskega podjetja iz Bristola prek prevzema podjetja Vodafone do vodenja inovacij v podjetju UST Spain & Latam.

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam