1 min. branja

Kaj je stopnja odjave od e-pošte?

Stopnja odjave od e-pošte meri odstotek prejemnikov, ki se odjavijo od prihodnjih sporočil pošiljatelja. Izračuna se tako, da se število odjavljenih deli s številom dostavljenih e-poštnih sporočil, nato pa se pomnoži s 100.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Stopnja odjave od e-pošte meri odstotek prejemnikov, ki se odjavijo od prihodnjih sporočil pošiljatelja. Izračuna se tako, da se število odjavljenih deli s številom dostavljenih e-poštnih sporočil, nato pa se pomnoži s 100. Prejemniki se običajno odjavijo prek povezave v e-poštnem sporočilu. Ta meritev je ključnega pomena za e-poštno trženje, poleg stopenj odprtosti, razmerja med prikazi in kliki, stopnje obiskov ene strani in stopnje konverzije. Visoka stopnja odjave lahko signalizira težave z ustreznostjo vsebine ali pogostostjo e-pošte. Tržniki uporabljajo te podatke za izboljšanje strategij in izboljšanje zadrževanja naročnikov.

Delite članek
Podobni članki
Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco
3 min. branja

Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco

Dnevi podjetij z umetno inteligenco, ki brezplačno pridobivajo vsebino, so morda šteti. Podjetje Cloudflare je pravkar uvedlo nekaj, kar se imenuje“Plačilo za prečesavanje”, s čimer lahko lastniki spletnih mest dejansko zaslužijo denar, ko se pojavijo roboti umetne inteligence, da bi pobrali njihovo vsebino. To je zelo pomembno za vse, ki ustvarjajo vsebino na spletu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo
8 min. branja

Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo

Največja napaka? Oblikovanje od znotraj navzven, namesto da bi upoštevali, kako stranke dejansko nakupujejo.” To je brez dlake na jeziku ocenil Roberto, veteran digitalne preobrazbe, ki je videl že vse – od vodenja zagonskega podjetja iz Bristola prek prevzema podjetja Vodafone do vodenja inovacij v podjetju UST Spain & Latam.

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam