1 min. branja

Kaj je stopnja odjave od e-pošte?

Stopnja odjave od e-pošte meri odstotek prejemnikov, ki se odjavijo od prihodnjih sporočil pošiljatelja. Izračuna se tako, da se število odjavljenih deli s številom dostavljenih e-poštnih sporočil, nato pa se pomnoži s 100.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Stopnja odjave od e-pošte meri odstotek prejemnikov, ki se odjavijo od prihodnjih sporočil pošiljatelja. Izračuna se tako, da se število odjavljenih deli s številom dostavljenih e-poštnih sporočil, nato pa se pomnoži s 100. Prejemniki se običajno odjavijo prek povezave v e-poštnem sporočilu. Ta meritev je ključnega pomena za e-poštno trženje, poleg stopenj odprtosti, razmerja med prikazi in kliki, stopnje obiskov ene strani in stopnje konverzije. Visoka stopnja odjave lahko signalizira težave z ustreznostjo vsebine ali pogostostjo e-pošte. Tržniki uporabljajo te podatke za izboljšanje strategij in izboljšanje zadrževanja naročnikov.

Delite članek
Podobni članki
Kaj je gverilsko trženje?
3 min. branja

Kaj je gverilsko trženje?

Gverilsko trženje je inovativna oglaševalska strategija , ki izkorišča presenečenje in nekonvencionalne metode za promocijo izdelkov ali storitev. Ta pristop je še posebej učinkovit pri pridobivanju pozornosti potrošnikov na prenatrpanem trgu, ki se pogosto zanaša na ustvarjalnost in poceni taktike namesto na tradicionalne medijske kanale. Gverilsko trženje je način, da podjetje razširi besedo, ne da […]

Preberite članek
Dolgoročna strategija v trženju: raziskave kažejo 60-odstotno povečanje donosnosti naložbe
2 min. branja

Dolgoročna strategija v trženju: raziskave kažejo 60-odstotno povečanje donosnosti naložbe

Raziskava WARC in Google ponuja priporočila za doseganje trajnostne rasti v celotnem marketinškem lijaku. Recept vključuje uravnotežene naložbe v modeliranje marketinških mešanic (MMM), dodeljevanje in umetno inteligenco. Ta orodja pomagajo razumeti kompleksne povezave med marketinškimi aktivnostmi in poslovnimi rezultati, tako kratkoročno kot dolgoročno.

Preberite članek
LinkedIn začenja nove kampanje za povečanje
3 min. branja

LinkedIn začenja nove kampanje za povečanje

Prihajajo kampanje LinkedIn Boost – nova funkcija, ki podjetjem omogoča promocijo objav za ustvarjanje potencialnih strank. Organske objave se bodo spremenile v oglase in razširile svoj doseg. Kako pristopiti k temu novemu orodju in ga učinkovito uporabljati? Poglejmo, kaj prinaša ta inovacija in kako jo zagnati.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+