Stopnja odjave od e-pošte meri odstotek prejemnikov, ki se odjavijo od prihodnjih sporočil pošiljatelja. Izračuna se tako, da se število odjavljenih deli s številom dostavljenih e-poštnih sporočil, nato pa se pomnoži s 100. Prejemniki se običajno odjavijo prek povezave v e-poštnem sporočilu. Ta meritev je ključnega pomena za e-poštno trženje, poleg stopenj odprtosti, razmerja med prikazi in kliki, stopnje obiskov ene strani in stopnje konverzije. Visoka stopnja odjave lahko signalizira težave z ustreznostjo vsebine ali pogostostjo e-pošte. Tržniki uporabljajo te podatke za izboljšanje strategij in izboljšanje zadrževanja naročnikov.
Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco
Dnevi podjetij z umetno inteligenco, ki brezplačno pridobivajo vsebino, so morda šteti. Podjetje Cloudflare je pravkar uvedlo nekaj, kar se imenuje“Plačilo za prečesavanje”, s čimer lahko lastniki spletnih mest dejansko zaslužijo denar, ko se pojavijo roboti umetne inteligence, da bi pobrali njihovo vsebino. To je zelo pomembno za vse, ki ustvarjajo vsebino na spletu.