1 min. branja

Kaj je globoko povezovanje?

Ustvarjanje partnerskih povezav, ki vodijo neposredno do določenih izdelkov in ne do domače strani. Ta tehnika izboljša uporabniško izkušnjo z odpravo dodatnih navigacijskih korakov in poveča stopnjo konverzij, saj obiskovalce pripelje na točno tisti izdelek, ki jih zanima.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Ustvarjanje partnerskih povezav, ki vodijo neposredno do določenih izdelkov in ne do domače strani. Ta tehnika izboljša uporabniško izkušnjo z odpravo dodatnih navigacijskih korakov in poveča stopnjo konverzij, saj obiskovalce pripelje na točno tisti izdelek, ki jih zanima. Globoke povezave so še posebej učinkovite pri pregledih izdelkov, primerjalnih člankih in ciljno usmerjenih promocijah. Številne partnerske mreže ponujajo orodja za samodejno ustvarjanje globokih povezav za katero koli stran na spletnem mestu trgovca.

Delite članek
Podobni članki
Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco
3 min. branja

Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco

Dnevi podjetij z umetno inteligenco, ki brezplačno pridobivajo vsebino, so morda šteti. Podjetje Cloudflare je pravkar uvedlo nekaj, kar se imenuje“Plačilo za prečesavanje”, s čimer lahko lastniki spletnih mest dejansko zaslužijo denar, ko se pojavijo roboti umetne inteligence, da bi pobrali njihovo vsebino. To je zelo pomembno za vse, ki ustvarjajo vsebino na spletu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo
8 min. branja

Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo

Največja napaka? Oblikovanje od znotraj navzven, namesto da bi upoštevali, kako stranke dejansko nakupujejo.” To je brez dlake na jeziku ocenil Roberto, veteran digitalne preobrazbe, ki je videl že vse – od vodenja zagonskega podjetja iz Bristola prek prevzema podjetja Vodafone do vodenja inovacij v podjetju UST Spain & Latam.

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam