1 min. branja

Kaj je Dropshipping?

Poslovni model izpolnjevanja naročil na drobno, pri katerem prodajalec sprejema naročila strank, ne da bi vzdrževal zaloge. Ko stranka opravi nakup, prodajalec kupi izdelek od dobavitelja tretje osebe, ki ga nato pošlje neposredno stranki.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Poslovni model izpolnjevanja naročil na drobno, pri katerem prodajalec sprejema naročila strank, ne da bi vzdrževal zaloge. Ko stranka opravi nakup, prodajalec kupi izdelek od dobavitelja tretje osebe, ki ga nato pošlje neposredno stranki.Kako deluje:

  1. Stranka odda naročilo v prodajalčevi trgovini.
  2. Prodajalec posreduje podatke o naročilu svojemu dobavitelju
  3. Dobavitelj izdelek zapakira in pošlje neposredno stranki
  4. Prodajalec plača dobavitelju, pribitek pa obdrži kot dobiček

Glavne prednosti:

  • Nizki zagonski stroški (naložbe v zaloge niso potrebne)
  • Manjši splošni stroški (ni stroškov skladiščenja)
  • Neodvisnost od lokacije (lahko se izvaja od koder koli)
  • razširljivost (enostavno dodajanje novih izdelkov)
  • Ni upravljanja zalog ali tveganja neprodanih zalog
  • Prilagodljivost za preizkušanje različnih proizvodnih niš

Ključni izzivi:

  • Nižje stopnje dobička (običajno 15-45 % v primerjavi s tradicionalno maloprodajo)
  • Omejen nadzor kakovosti izdelkov in embalaže
  • odvisnost od zanesljivosti dobaviteljev pri pošiljanju in izpolnjevanju
  • Morebitne zamude in zapleti pri pošiljanju
  • bolj zapleteno sledenje naročilom in storitve za stranke
  • Večja konkurenca zaradi nizkih vstopnih ovir
  • težave z vidljivostjo dobavne verige

Idealno za: Podjetniki, ki želijo preizkusiti poslovne ideje z minimalno začetno naložbo, digitalni nomadi in tisti, ki iščejo priložnostno delo s prilagodljivim poslovanjem.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+