1 min. branja

Kaj je Dropshipping?

Poslovni model izpolnjevanja naročil na drobno, pri katerem prodajalec sprejema naročila strank, ne da bi vzdrževal zaloge. Ko stranka opravi nakup, prodajalec kupi izdelek od dobavitelja tretje osebe, ki ga nato pošlje neposredno stranki.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Poslovni model izpolnjevanja naročil na drobno, pri katerem prodajalec sprejema naročila strank, ne da bi vzdrževal zaloge. Ko stranka opravi nakup, prodajalec kupi izdelek od dobavitelja tretje osebe, ki ga nato pošlje neposredno stranki.Kako deluje:

  1. Stranka odda naročilo v prodajalčevi trgovini.
  2. Prodajalec posreduje podatke o naročilu svojemu dobavitelju
  3. Dobavitelj izdelek zapakira in pošlje neposredno stranki
  4. Prodajalec plača dobavitelju, pribitek pa obdrži kot dobiček

Glavne prednosti:

  • Nizki zagonski stroški (naložbe v zaloge niso potrebne)
  • Manjši splošni stroški (ni stroškov skladiščenja)
  • Neodvisnost od lokacije (lahko se izvaja od koder koli)
  • razširljivost (enostavno dodajanje novih izdelkov)
  • Ni upravljanja zalog ali tveganja neprodanih zalog
  • Prilagodljivost za preizkušanje različnih proizvodnih niš

Ključni izzivi:

  • Nižje stopnje dobička (običajno 15-45 % v primerjavi s tradicionalno maloprodajo)
  • Omejen nadzor kakovosti izdelkov in embalaže
  • odvisnost od zanesljivosti dobaviteljev pri pošiljanju in izpolnjevanju
  • Morebitne zamude in zapleti pri pošiljanju
  • bolj zapleteno sledenje naročilom in storitve za stranke
  • Večja konkurenca zaradi nizkih vstopnih ovir
  • težave z vidljivostjo dobavne verige

Idealno za: Podjetniki, ki želijo preizkusiti poslovne ideje z minimalno začetno naložbo, digitalni nomadi in tisti, ki iščejo priložnostno delo s prilagodljivim poslovanjem.

Delite članek
Podobni članki
Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco
3 min. branja

Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco

Dnevi podjetij z umetno inteligenco, ki brezplačno pridobivajo vsebino, so morda šteti. Podjetje Cloudflare je pravkar uvedlo nekaj, kar se imenuje“Plačilo za prečesavanje”, s čimer lahko lastniki spletnih mest dejansko zaslužijo denar, ko se pojavijo roboti umetne inteligence, da bi pobrali njihovo vsebino. To je zelo pomembno za vse, ki ustvarjajo vsebino na spletu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo
8 min. branja

Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo

Največja napaka? Oblikovanje od znotraj navzven, namesto da bi upoštevali, kako stranke dejansko nakupujejo.” To je brez dlake na jeziku ocenil Roberto, veteran digitalne preobrazbe, ki je videl že vse – od vodenja zagonskega podjetja iz Bristola prek prevzema podjetja Vodafone do vodenja inovacij v podjetju UST Spain & Latam.

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam