1 min. branja

Kaj je Dropshipping?

Poslovni model izpolnjevanja naročil na drobno, pri katerem prodajalec sprejema naročila strank, ne da bi vzdrževal zaloge. Ko stranka opravi nakup, prodajalec kupi izdelek od dobavitelja tretje osebe, ki ga nato pošlje neposredno stranki.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Poslovni model izpolnjevanja naročil na drobno, pri katerem prodajalec sprejema naročila strank, ne da bi vzdrževal zaloge. Ko stranka opravi nakup, prodajalec kupi izdelek od dobavitelja tretje osebe, ki ga nato pošlje neposredno stranki.Kako deluje:

  1. Stranka odda naročilo v prodajalčevi trgovini.
  2. Prodajalec posreduje podatke o naročilu svojemu dobavitelju
  3. Dobavitelj izdelek zapakira in pošlje neposredno stranki
  4. Prodajalec plača dobavitelju, pribitek pa obdrži kot dobiček

Glavne prednosti:

  • Nizki zagonski stroški (naložbe v zaloge niso potrebne)
  • Manjši splošni stroški (ni stroškov skladiščenja)
  • Neodvisnost od lokacije (lahko se izvaja od koder koli)
  • razširljivost (enostavno dodajanje novih izdelkov)
  • Ni upravljanja zalog ali tveganja neprodanih zalog
  • Prilagodljivost za preizkušanje različnih proizvodnih niš

Ključni izzivi:

  • Nižje stopnje dobička (običajno 15-45 % v primerjavi s tradicionalno maloprodajo)
  • Omejen nadzor kakovosti izdelkov in embalaže
  • odvisnost od zanesljivosti dobaviteljev pri pošiljanju in izpolnjevanju
  • Morebitne zamude in zapleti pri pošiljanju
  • bolj zapleteno sledenje naročilom in storitve za stranke
  • Večja konkurenca zaradi nizkih vstopnih ovir
  • težave z vidljivostjo dobavne verige

Idealno za: Podjetniki, ki želijo preizkusiti poslovne ideje z minimalno začetno naložbo, digitalni nomadi in tisti, ki iščejo priložnostno delo s prilagodljivim poslovanjem.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU