V rezultatih spletnega iskanja kratek izvleček ali povzetek vsebine spletne strani, prikazan pod naslovom strani in URL-jem. Delčki uporabnikom omogočajo hiter predogled ustreznosti strani za njihovo iskalno poizvedbo. To so lahko običajni izvlečki besedila, obogateni delčki z dodatnimi podatki, kot so ocene ali cene, ali predstavljeni delčki, ki so vidno prikazani na vrhu rezultatov iskanja. Iskalniki običajno samodejno ustvarijo delčke, čeprav lahko lastniki spletnih mest nanje vplivajo s tehnikami optimizacije.
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]