2 min. branja

4A v trženju

Model 4A se nanaša na tržno strategijo, ki določa, ali je izdelek ali storitev vredno ponuditi skupini kupcev. Prva točka je cenovna dostopnost, ki se vidi predvsem z vidika stranke. Druga je razpoložljivost, ki je splošna dostopnost, kako lahko oglaševanje pomaga blagovni znamki doseči stranko. Naslednja točka je zavedanje, ki se nanaša na to, kako dobro je izdelek znan. Zadnja točka je sprejemljivost, ki je bodisi zavedanje izdelka bodisi pripravljenost poskusiti izdelek ali storitev.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

 

Sprejemljivosti:

Sprejemljivost se nanaša na obseg, v katerem izdelek ali storitev ustreza potrebam in pričakovanjem ciljnega občinstva. To je stopnja, do katere se izdelek ali storitev dojema kot dragocena, ustrezna in zadovoljiva. Na sprejemljivost vplivajo dejavniki, kot so lastnosti izdelka, kakovost in zmogljivost.

Cenovna dostopnost:

Cenovna dostopnost se nanaša na stroške izdelka ali storitve glede na proračun ciljnega občinstva. To je stopnja, do katere se izdelek ali storitev dojema kot cenovno dostopen in dosegljiv. Na cenovno dostopnost vplivajo dejavniki, kot so cena, vrednost in finančno stanje.

Dostop:

Dostopnost se nanaša na enostavnost, s katero lahko ciljno občinstvo pridobi izdelek ali storitev. To je stopnja, do katere je izdelek ali storitev lahko dostopna in priročna. Na dostopnost vplivajo dejavniki, kot so lokacija, razpoložljivost in logistika.

Zavest:

Zavedanje se nanaša na obseg, v katerem je izdelek ali storitev znana in prepoznana s strani ciljne publike. To je stopnja, do katere se izdelek ali storitev dojema kot pomembna in znana. Na ozaveščenost vplivajo dejavniki, kot so oglaševanje, trženje in ustno izražanje.

Model 4A zagotavlja celovit okvir za razumevanje vedenja potrošnikov in razvoj učinkovitih marketinških strategij. Z upoštevanjem štirih dejavnikov sprejemljivosti, cenovne dostopnosti, dostopnosti in ozaveščenosti lahko podjetja prilagodijo svoja tržna prizadevanja potrebam in željam ciljne publike.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU