2 min. branja

4A v trženju

Model 4A se nanaša na tržno strategijo, ki določa, ali je izdelek ali storitev vredno ponuditi skupini kupcev. Prva točka je cenovna dostopnost, ki se vidi predvsem z vidika stranke. Druga je razpoložljivost, ki je splošna dostopnost, kako lahko oglaševanje pomaga blagovni znamki doseči stranko. Naslednja točka je zavedanje, ki se nanaša na to, kako dobro je izdelek znan. Zadnja točka je sprejemljivost, ki je bodisi zavedanje izdelka bodisi pripravljenost poskusiti izdelek ali storitev.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

 

Sprejemljivosti:

Sprejemljivost se nanaša na obseg, v katerem izdelek ali storitev ustreza potrebam in pričakovanjem ciljnega občinstva. To je stopnja, do katere se izdelek ali storitev dojema kot dragocena, ustrezna in zadovoljiva. Na sprejemljivost vplivajo dejavniki, kot so lastnosti izdelka, kakovost in zmogljivost.

Cenovna dostopnost:

Cenovna dostopnost se nanaša na stroške izdelka ali storitve glede na proračun ciljnega občinstva. To je stopnja, do katere se izdelek ali storitev dojema kot cenovno dostopen in dosegljiv. Na cenovno dostopnost vplivajo dejavniki, kot so cena, vrednost in finančno stanje.

Dostop:

Dostopnost se nanaša na enostavnost, s katero lahko ciljno občinstvo pridobi izdelek ali storitev. To je stopnja, do katere je izdelek ali storitev lahko dostopna in priročna. Na dostopnost vplivajo dejavniki, kot so lokacija, razpoložljivost in logistika.

Zavest:

Zavedanje se nanaša na obseg, v katerem je izdelek ali storitev znana in prepoznana s strani ciljne publike. To je stopnja, do katere se izdelek ali storitev dojema kot pomembna in znana. Na ozaveščenost vplivajo dejavniki, kot so oglaševanje, trženje in ustno izražanje.

Model 4A zagotavlja celovit okvir za razumevanje vedenja potrošnikov in razvoj učinkovitih marketinških strategij. Z upoštevanjem štirih dejavnikov sprejemljivosti, cenovne dostopnosti, dostopnosti in ozaveščenosti lahko podjetja prilagodijo svoja tržna prizadevanja potrebam in željam ciljne publike.

Delite članek
Podobni članki
Strategija affiliate trženja korak za korakom: Izbira programov in vodenje prometa
9 min. branja

Strategija affiliate trženja korak za korakom: Izbira programov in vodenje prometa

Partnersko trženje je v poslovnem svetu postalo nekaj običajnega. Raziskave kažejo, da skoraj 80 % podjetij uporablja partnerska omrežja za pospeševanje prodaje. Če se bo ta trend nadaljeval, bi lahko svetovni izdatki za partnersko trženje do leta 2031 dosegli 39 milijard dolarjev. Še nikoli ni bilo primernejšega časa, da se vključite v akcijo. V tem […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Preberite članek
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Upravljanje transporta v logistiki
11 min. branja

Upravljanje transporta v logistiki

Upravljanje prevoza je bistvenega pomena za učinkovito logistiko, saj zagotavlja nemoten pretok blaga po dobavnih verigah. Vključuje izbiro pravih prevoznikov, optimizacijo poti in integracijo tehnologije za zmanjšanje stroškov in izboljšanje hitrosti dostave. S širjenjem globalizacije se logistična podjetja soočajo z vse večjimi izzivi, od prevoza na dolge razdalje do izpolnjevanja vse večjih pričakovanj strank glede […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+