2 min. branja

4A v trženju

Model 4A se nanaša na tržno strategijo, ki določa, ali je izdelek ali storitev vredno ponuditi skupini kupcev. Prva točka je cenovna dostopnost, ki se vidi predvsem z vidika stranke. Druga je razpoložljivost, ki je splošna dostopnost, kako lahko oglaševanje pomaga blagovni znamki doseči stranko. Naslednja točka je zavedanje, ki se nanaša na to, kako dobro je izdelek znan. Zadnja točka je sprejemljivost, ki je bodisi zavedanje izdelka bodisi pripravljenost poskusiti izdelek ali storitev.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

 

Sprejemljivosti:

Sprejemljivost se nanaša na obseg, v katerem izdelek ali storitev ustreza potrebam in pričakovanjem ciljnega občinstva. To je stopnja, do katere se izdelek ali storitev dojema kot dragocena, ustrezna in zadovoljiva. Na sprejemljivost vplivajo dejavniki, kot so lastnosti izdelka, kakovost in zmogljivost.

Cenovna dostopnost:

Cenovna dostopnost se nanaša na stroške izdelka ali storitve glede na proračun ciljnega občinstva. To je stopnja, do katere se izdelek ali storitev dojema kot cenovno dostopen in dosegljiv. Na cenovno dostopnost vplivajo dejavniki, kot so cena, vrednost in finančno stanje.

Dostop:

Dostopnost se nanaša na enostavnost, s katero lahko ciljno občinstvo pridobi izdelek ali storitev. To je stopnja, do katere je izdelek ali storitev lahko dostopna in priročna. Na dostopnost vplivajo dejavniki, kot so lokacija, razpoložljivost in logistika.

Zavest:

Zavedanje se nanaša na obseg, v katerem je izdelek ali storitev znana in prepoznana s strani ciljne publike. To je stopnja, do katere se izdelek ali storitev dojema kot pomembna in znana. Na ozaveščenost vplivajo dejavniki, kot so oglaševanje, trženje in ustno izražanje.

Model 4A zagotavlja celovit okvir za razumevanje vedenja potrošnikov in razvoj učinkovitih marketinških strategij. Z upoštevanjem štirih dejavnikov sprejemljivosti, cenovne dostopnosti, dostopnosti in ozaveščenosti lahko podjetja prilagodijo svoja tržna prizadevanja potrebam in željam ciljne publike.

Delite članek
Podobni članki
Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco
3 min. branja

Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco

Dnevi podjetij z umetno inteligenco, ki brezplačno pridobivajo vsebino, so morda šteti. Podjetje Cloudflare je pravkar uvedlo nekaj, kar se imenuje“Plačilo za prečesavanje”, s čimer lahko lastniki spletnih mest dejansko zaslužijo denar, ko se pojavijo roboti umetne inteligence, da bi pobrali njihovo vsebino. To je zelo pomembno za vse, ki ustvarjajo vsebino na spletu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo
8 min. branja

Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo

Največja napaka? Oblikovanje od znotraj navzven, namesto da bi upoštevali, kako stranke dejansko nakupujejo.” To je brez dlake na jeziku ocenil Roberto, veteran digitalne preobrazbe, ki je videl že vse – od vodenja zagonskega podjetja iz Bristola prek prevzema podjetja Vodafone do vodenja inovacij v podjetju UST Spain & Latam.

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam