1 min. branja

Naraščajoča grožnja umestitve oglasa blizu sporne vsebine

Nastajajoči trendi prinašajo nepričakovane izzive. Najnovejše študije poudarjajo kritični pomen strateškega pozicioniranja oglasov, zlasti ko gre za politično nabito in razdiralno vsebino.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Naraščajoča grožnja umestitve oglasa blizu sporne vsebine
Vir: Depositphotos

Sovražni govor se je pred volitvami v Veliki Britaniji povečal za 55%. In morda nihče ne želi, da bi njihov oglas “zasijal” v takšnem okolju. Poročilo DoubleVerify svetuje eno od možnosti blokiranja ključnih besed:

»S seznami ključnih besed lahko naslovite najnovejše novice ter zelo specifično vsebino in teme, ki se jim želite izogniti – ki sicer ne bi bile zajete v kategorijah vsebine. Z uporabo URL-ja, ki vključuje posebne izraze ali besedne zveze, kot je predsedniška razprava, lahko prepoveš gradivo.”

Takšno gradivo ima dejanski vpliv na vedenje potrošnikov. DoubleVerify je ugotovil , da je do 67% potrošnikov trdilo, da bi verjetno prenehali uporabljati blagovno znamko ali izdelek, ki se promovira skupaj z grdimi pripombami.

Za blagovne znamke in brandbuilding to pomeni, da se njihovo oglaševanje ne prikaže poleg žaljivega gradiva. Tržniki sami vidijo vprašanje. 61% jih je izrazilo zaskrbljenost, da je njihov oglas blizu žaljivemu gradivu.

Ohranjanje pozitivnega ugleda podjetja je odvisno od okolice oglasov. Cilj je za tržnike zelo jasen: poudarek na učinkovitem prikazovanju oglasov in ozaveščenosti.

Delite članek
Podobni članki
Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?
3 min. branja

Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?

Učinkovite strategije prepoznavnosti blagovne znamke lahko pomembno vplivajo na rast vašega podjetja, zvestobo strank in splošni uspeh. S povečanjem prepoznavnosti vaše blagovne znamke ne le privabite nove stranke, temveč tudi okrepite svoj položaj v glavah obstoječih. Od izkoriščanja digitalnih platform do ustvarjanja nepozabnih izkušenj obstajajo številni načini za dvig prisotnosti vaše blagovne znamke. Raziščimo nekaj […]

Preberite članek
Vzpon blagovnih znamk v Evropi
3 min. branja

Vzpon blagovnih znamk v Evropi

V zadnjih letih so blagovne znamke Direct-to-Consumer (DTC) v Evropi pridobile velik oprijem. Ta poslovni model, ki vključuje blagovne znamke, ki prodajajo neposredno strankam prek svojih spletnih kanalov, učinkovito zaobide tradicionalne maloprodajne posrednike, kot so veleblagovnice ali tržnice. Posledično so blagovne znamke DTC temeljito preoblikovale maloprodajno pokrajino, tako da so se osredotočile na personalizirane izkušnje, […]

Preberite članek
Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini
2 min. branja

Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini

Strani izdelkov tvorijo steber taktike spletne prodaje na sodobnem digitalnem trgu. Te strani, ki se pogosto imenujejo strani s podrobnostmi o izdelku (PDP), so tam, kjer se potrošniki odločajo, kaj bodo kupili najpomembneje. Povečanje prihodka na namiznih in mobilnih platformah je najprej odvisno od optimizacije teh spletnih mest za blagovne znamke in trgovine.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+