Sovražni govor se je pred volitvami v Veliki Britaniji povečal za 55%. In morda nihče ne želi, da bi njihov oglas “zasijal” v takšnem okolju. Poročilo DoubleVerify svetuje eno od možnosti blokiranja ključnih besed:
»S seznami ključnih besed lahko naslovite najnovejše novice ter zelo specifično vsebino in teme, ki se jim želite izogniti – ki sicer ne bi bile zajete v kategorijah vsebine. Z uporabo URL-ja, ki vključuje posebne izraze ali besedne zveze, kot je predsedniška razprava, lahko prepoveš gradivo.”
Takšno gradivo ima dejanski vpliv na vedenje potrošnikov. DoubleVerify je ugotovil , da je do 67% potrošnikov trdilo, da bi verjetno prenehali uporabljati blagovno znamko ali izdelek, ki se promovira skupaj z grdimi pripombami.
Za blagovne znamke in brandbuilding to pomeni, da se njihovo oglaševanje ne prikaže poleg žaljivega gradiva. Tržniki sami vidijo vprašanje. 61% jih je izrazilo zaskrbljenost, da je njihov oglas blizu žaljivemu gradivu.
Ohranjanje pozitivnega ugleda podjetja je odvisno od okolice oglasov. Cilj je za tržnike zelo jasen: poudarek na učinkovitem prikazovanju oglasov in ozaveščenosti.