6 min. branja

Katera podjetja imajo največ koristi od e-poštnega trženja?

Trženje po e-pošti - ali novičke, ki so pogosto polnile naše poštne predale - je v današnji dobi družabnih omrežij in takojšnjih vsebin še vedno pomembno. Zagotavlja drugačno obliko stika s strankami, ki je za večino podjetij nenadomestljiva.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Katera podjetja imajo največ koristi od e-poštnega trženja?
Vir: Depositphotos

To je pameten in cenovno ugoden način, kako redno in priložnostno ostati v stiku s strankami. Študije kažejo, da več kot 90 % potrošnikov dnevno preverja elektronsko pošto, v zadnjih mesecih pa se je celo povečala interakcija z novicami. Donosnost naložb v trženje prek elektronske pošte je res visoka, če le veste, kako to storiti. O njegovih prednostih in korakih, ki jih morate storiti za oblikovanje domiselnega glasila, si lahko preberete v tem poglavju. Danes pa si bomo ogledali, za katere vrste podjetij je e-poštno trženje najkoristnejše in zakaj.

Ne glede na velikost vašega podjetja ali panogo, v kateri poslujete, lahko e-pošta ponudi vrsto poslovnih priložnosti, od pridobivanja potencialnih strank do interaktivnega vključevanja strank v poslovne odločitve. Lahko jim na primer omogočite, da glasujejo o novem izdelku, njegovi barvi ali materialu, kar bodo zagotovo cenili (in morda celo kupili).

Seveda je trženje prek e-pošte dovolj prilagodljivo, da ga lahko prilagodite za doseganje kompleksnih trženjskih ciljev, odvisno od vaših potreb, infrastrukture in organizacijskih zmogljivosti.

Trženje po e-pošti je za trgovce na drobno nujno

In če že ni nujnost, bi bilo milo rečeno neprofesionalno, če tega kanala ne bi v celoti izkoristili. Zanje je bistvenega pomena in skoraj zagotovo lahko trženjska prizadevanja pretvori v dobiček.Na podlagi zbiranja podatkov in informacij o strankah lahko trgovci na drobno ustvarijo popolnoma ciljno usmerjene in ustrezne posodobitve e-pošte, ki zadenejo cilj. Kaj to pomeni? To pomeni, da je veliko bolj verjetno, da boste odprli e-poštno sporočilo s popustom o ponudbi izdelka, ki ste si ga že prej ogledali, kot pa neopredeljeno e-poštno sporočilo. Trgovec na drobno lahko vse zbrane podatke uporabi za spodbujanje sodelovanja s prejemniki. Razmislite

– katera e-poštna sporočila najpogosteje odprete? Tista, ki so personalizirana in pri katerih imate občutek, da ste jih čakali. Popusti na izdelke, virtualna rojstnodnevna ali praznična voščila, vabila na dogodke in sejme, ki se jih trgovec udeležuje. To nas nagovarja neposredno in seveda nam je všeč.

Source: Depositphotos

Finančne storitve, zavarovalništvo in bančništvo so tesno za nami.

Zakaj je tako? Elektronska pošta je bolj resna in trajna kot na primer družbena omrežja. Preprosto, bolj verjetno je, da bomo zaupali nečemu, kar nas doseže v obliki glasila, kot objavi na Facebooku ali Instagramu (ali celo LinkedInu). Te panoge (tj. tiste, ki jim zaupamo svoj denar ali svoje zdravje) imajo največ koristi od najvišjih stopenj odprtosti in posledičnih stopenj konverzije pri komunikaciji s strankami prek e-pošte. Ta podjetja imajo veliko količino občutljivih podatkov o posameznikih, zato lahko predmet in vsebino glasila zlahka usmerijo na resnično osebni način. Razmislite na primer o milenijcu, ki namerava kupiti hišo ali stanovanje in razmišlja o najboljši obliki stanovanjskega financiranja. Banke zbirajo podatke o preferencah varčevalnih načrtov, iskanjih na Googlu in informacijah o njegovem računu, kar pomeni le eno. Naš milenijec prejme elektronsko sporočilo z varčevalnim načrtom, ki mu bo pomagal doseči njegov cilj.

Source: Depositphotos

Turizem in gostinstvo? Trženje po e-pošti je smiselno tudi v teh panogah

To so ugotovili med pandemijo, ko so uvedli spletno naročanje, prevzem hrane in druge funkcije, ki so jih želeli predstaviti svojim strankam. Nekaj tako preprostega – a prefinjenega – kot je trženje prek e-pošte, je pandemijo pomagalo preživeti tudi najbolj prizadetim panogam. Ljudje so bili po e-pošti obveščeni o odpiralnem času, številu ljudi v prostorih (v obdobju omejitev) in celo o tem, ali so med svojim obiskom morda naleteli na osebo, ki bi se lahko okužila. Prevozna podjetja so stranke obveščala, da so bila njihova vozila razkužena in da so še vedno pripravljena za uporabo. Hoteli so pošiljali informacije o tem, kdaj, kje in kako bodo delovali, da bi strankam čim bolj olajšali orientacijo v veljavnih predpisih. Druga možnost je bila, da so jim ponudili popuste za zvestobo. Vse to z uporabo e-poštnega trženja in nekaj preprostih orodij.

Source: Depositphotos

Neprofitne organizacije in civilna združenja imajo v rokah dragoceno orodje

Elektronsko pošto lahko uporabijo za zelo učinkovito zbiranje podpisov ali zagovarjanje pravic nemočnih. Številne družbene skupine lahko s trženjem e-pošte učinkovito zberejo več deset tisoč podpisov za dober namen. E-poštna sporočila pogosto vključujejo fotografije z neposrednim prvoosebnim naslovom, ki mu sledi prošnja za pomoč – finančno ali materialno. Priznajmo si, ali ni nekoliko težje spregovoriti, če nas nagovorijo po imenu in iz zbranih podatkov vemo, da so nam kletkarstvo, potres v Turčiji ali vojna v Ukrajini blizu?

Tečaji in usposabljanje s klikom na gumb

Trženje prek e-pošte je nujno tudi za tiste, ki so se odločili poslovati izključno prek spleta in ponujajo spletne tečaje, usposabljanja, jezikovne šole ali celo ure joge. Z enim samim klikom lahko svojo bazo e-poštnih naslovov spremenite v prave stranke. Tudi v tem primeru velja, da je dobro napisano in prilagojeno elektronsko sporočilo vredno veliko več kot naključna objava na družabnem omrežju.

Na kratko si oglejmo glavne prednosti trženja prek e-pošte:

  • Vzbuja zanimanje strank – zlasti če ste prodajno usmerjeno podjetje, imajo elektronska sporočila in druge oblike prilagojenih novic (npr. rojstnodnevne kode za popuste itd.) veliko možnosti, da vzbudijo zanimanje potencialnih strank. Preprosto povedano, če kliknejo na vaše spletno mesto iz e-pošte, obstaja velika verjetnost, da bodo ta klik pretvorili v prihodek z nakupom izdelka.
  • Opominjanje – Z rednim, vendar ne prepogostim pošiljanjem e-poštnih sporočil v poštne predale svojih naročnikov jih opominjate na svoje podjetje. Ste pozabili, kje kupiti najboljše nogavice ali ročno sešito spodnje perilo? Povejte jim to.
  • Vsebina ima več možnosti, da bo videna – slaba stran takojšnje vsebine v družabnih medijih je, da hitro izgine in/ali jo pogoltnejo druge, še novejše vsebine. Po drugi strani ima e-poštno trženje veliko prednost – prejemnik jo lahko prebere, ko mu ustreza, se k njej vrne, jo označi kot neprebrano ali jo celo arhivira (če na primer vsebuje zgoraj omenjene kode za popuste).
  • Je razmeroma poceni in ga je enostavno posodabljati – današnje aplikacije za elektronsko pošto so zelo intuitivne in razmeroma poceni. Nekatere celo ponujajo omejene storitve brezplačno ali pa jih lahko preizkusite za en mesec, preden se odločite za nakup licence. Medtem ko zbirate podatke, ki jih želite deliti s prejemniki, lahko podatke sproti shranjujete v program. Nato lahko elektronsko sporočilo uredite v končno obliko in ga pošljete v več tisoč e-poštnih predalov.
Delite članek
Podobni članki
Kako ustvariti e-poštne oglaševalske akcije, ki delujejo
3 min. branja

Kako ustvariti e-poštne oglaševalske akcije, ki delujejo

Recimo, da je lepo sobotno jutro. Zaposleni ste z organizacijo družinskih počitnic s svojimi otroki. Prejeli boste e-poštno sporočilo od podjetja za pustolovščine na prostem. Pripoveduje vam o edinstveni priložnosti, da svojo družino popeljete na zabavno potovanje v gozd. Zadeva je »Pobeg v divjino: Družinska pustolovščina, polna zabave« pritegne vašo pozornost in ko odprete e-poštno […]

Preberite članek
Razkrit uspešen e-poštni marketing: 10 bistvenih načel za uspeh
3 min. branja

Razkrit uspešen e-poštni marketing: 10 bistvenih načel za uspeh

E-poštno trženje je ključno orodje za vsako uspešno podjetje. Toda kako zagotoviti, da so vaše e-poštne kampanje resnično učinkovite in da bodo vaše stranke zadovoljne? Uspeh je odvisen od številnih dejavnikov, zato je tukaj 10 ključnih pravil, ki vam bodo pomagala ustvariti privlačna e-poštna sporočila in doseči največjo učinkovitost.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+