3 min. branja

Kako ustvariti delujoče e-poštne oglaševalske akcije

Recimo, da je lepo sobotno jutro. Zaposleni ste z organizacijo družinskih počitnic s svojimi otroki. Od podjetja za pustolovščine na prostem prejmete e-poštno sporočilo. Pripoveduje vam o edinstveni priložnosti, da svojo družino popeljete na zabavno potovanje po gozdu. Naslovna vrstica je "Pobeg v divjino: čaka vas zabavna družinska pustolovščina" in ko odprete e-poštno sporočilo, prejmete osebno priporočilo za tridnevni izlet v oddaljeni kamp, skupaj z otrokom prijaznimi dejavnostmi in posebnim popustom za zgodnje ptice.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kako ustvariti delujoče e-poštne oglaševalske akcije
Vir: Depositphotos

Zakaj to e-poštno sporočilo izstopa? Oglejmo si ključne dejavnike, zaradi katerih so e-poštne oglaševalske akcije učinkovite.

Oblikujte e-pošto od začetka

Prva kontaktna točka, ki pritegne pozornost prejemnika, je vrstica z zadevo e-poštnega sporočila. Predglava ponuja prikrit vpogled v vsebino, glava pa razkriva identiteto blagovne znamke. Noga vključuje kontaktne podatke, pravna obvestila in povezave za odjavo. Dobro strukturirano e-poštno sporočilo poveča angažiranost in pripravi temelje za naslednjo vsebino.

Vrstica z zadevo e-poštnega sporočila je ključnega pomena za dober prvi vtis. Biti mora specifičen, personaliziran in kratek, z A / B testiranjem, da se določi najboljši pristop. Telesna kopija se mora vključiti, zagotoviti strukturo in ponuditi jasne rešitve za specifične probleme.

Vizualna in oblikovalska izboljšava

Če želite povečati učinek sporočila:

  • Uporabite ustrezne slike , ki so tesno povezane z njim
  • Ustvarite vizualno privlačne infografike , ki poenostavljajo zapletene podatke ali navodila z uporabo preprostih pisav in barv
  • Optimizirajte grafiko za vse naprave z odzivnim oblikovanjem, fotografijami visoke ločljivosti in doslednimi barvnimi paletami
  • Ohranite doslednost blagovne znamke tako, da izberete barve, ki se ujemajo s paleto vaše blagovne znamke, in subtilno vključite svoj logotip
  • Poravnava fotografij za lažje krmarjenje bralca po vsebini
  • Uporaba slik z jasno žariščno točko za posredovanje sporočila
  • Izogibajte se prenatrpanim ozadjem, ki lahko pritegnejo pozornost stran od glavne teme slike

Source: Hubspot.com

Poskrbite, da bodo vaši CTA nepogrešljivi

Dobro oblikovan poziv k dejanju (CTA) je ključnega pomena za povečanje interakcije z e-pošto. Uporabite jasen, imperativen jezik, oblikovanje z namenom in postavite CTA na vidno mesto. A / B testiranje je ključnega pomena za izboljšanje taktike e-pošte, saj se osredotoča na eno spremenljivko naenkrat in uporablja ustrezna orodja. Primerjava vrstic z zadevo in CTA lahko na primer pomaga oceniti, katera najbolje odmeva občinstvu.

Razumevanje občinstva, pridobivanje podatkov, ustvarjanje smiselne segmentacije in prilagajanje e-poštnih sporočil so potrebni za učinkovito prilagajanje e-poštnega trženja. To vključuje izkoriščanje sistemov CRM, segmentiranje strank in prilagajanje e-poštnih sporočil njihovim edinstvenim interesom.

Kdaj ga morate poslati?

Iskanje najboljšega trenutka za odpiranje e-pošte in klike zahteva preizkušanje. Razvrstite po časovnem pasu, nato preizkusite različne dneve in ure pošiljanja. Prilagodite pogostost glede na angažiranost in komentarje naročnikov.

Source: Hubspot.com

Povečajte učinkovitost e-poštnega marketinga

Oglaševalske akcije e-poštnega trženja so bistvene za komunikacijo z občinstvom prek dobro premišljene vsebine, časa in oblikovanja. Prilagajanje komunikacije in razdelitev občinstva izboljšata interakcijo. Uspešne konverzije so posledica jasnih pozivov k dejanjem. Če želite izboljšati e-poštno trženje, revizijske kampanje, preizkusiti vrstice z zadevami in jezik CTA, izboljšati prilagajanje s podatki strank, zagotoviti, da e-pošta deluje v mobilnih napravah, in čas pošilja najvišje možne stopnje odprtosti.

Če ostanejo na tekočem z najnovejšimi napredki v e-poštnem trženju, lahko podjetja e-trgovine ohranijo konkurenčno prednost in spodbudijo dolgoročno rast. Še naprej bomo spremljali najnovejše trende e-poštnega trženja in ponujali nasvete, kako jih lahko uporabite v svoji strategiji e-trgovine. Ostanite z nami za več👇!

 

 

Delite članek
Podobni članki
Prednosti zunanjih strokovnjakov za pisanje
3 min. branja

Prednosti zunanjih strokovnjakov za pisanje

Ni vam treba skrbeti za pisanje. Ustvarjanje vsebine, kot so članki, blogi, spletne strani, tržni materiali in druga besedila, prenesite na zunanje pisce. Dobili boste kakovostno vsebino izkušenih strokovnjakov. To bo vašemu podjetju prineslo številne prednosti.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+